Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

EK 2022 - Engeland [Dames]

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Haha, mooie goal hoor. Man man. Vrouw vrouw.

Zit geen idee achter, zal wel over en uit zijn straks, want zie die 2-1 ook nog wel vallen.

Ah, nog zo'n wereldgoal. Netjes!

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

Pelova, Leuchter en Brugts -> Roord, Beerensteyn en Martens. 

Zou die 3 wissels maar laten starten als je nog een beetje kans wil maken tegen Frankrijk. 

Inderdaad, ondanks dat Brugts nog maar 18 is, gewoon de kans geven. Slechter als die andere 3 die je noemt kan je het momenteel niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fitte Miedema hoort gewoon te spelen overigens. Ook mijn complimenten voor de keepster, Sari is wel klaar, zo geweldig is zij niet meer. Martens, Van Beresteyn, tsja. Veel betekend voor het vrouwen voetbal maar ze laten het momenteel niet bepaald zien. Dan de jonge dames maar voor de leeuwen gooien! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bolderbast:

Met Pelova aan de zijkant kun je veel meer kanten op en heb je wat diepgang. Zou ook Nouwen eruithalen en Janssen weer centraal neerzetten. En er moet toch wel een betere vervanger zijn voor Wilms? Dat is toch wel de zwakste schakel.

Ja Wilms vind ik inderdaad ook heel erg matig. Geeft dan wel die voorzet op Leuchter, maar verder veel foute ballen. Verdedigend gaat het wel, aanvallend brengt ze weinig. Spitse vind ik zelf ook niet heel sterk. Onderschept nog wel het e.e.a. met d’r fysiek, maar dat zou Groenen op techniek ook moeten kunnen.

ik vond Damaris tegen Portugal echt goed spelen en ook die Casparij brengt op linksachter meer dan Janssen (dat is ook geen back, dus logisch). Eens met @Jotew over van Domselaar trouwens, echt meer dan prima vervanger voor Sari. 

Als die Parsons ballen heeft en Miedema negatief test zou ik tegen Frankrijk zo spelen; Van Domselaar, Wilms, Van der Gragt, Janssen, Casparij, Damaris, Groenen, Van de Donk, Pelova, Miedema, Brugts. 

Wilms bij gebrek aan beter (of gebrek aan kennis over beter). En de ‘grote sterren’ lekker op het bankie. Roord niks laten zien, Martens dramatisch. Beerensteyn is duidelijk geen spits en laat toch ook weinig zien. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groenen kan best vanaf rechts denk ik. Roord was vandaag slecht. Martens is nog lang niet de oude en moet gewoon lekker banken. 

Brugts houdt het denk ik geen 90 minuten vol, maar speelt vol bravoure en verdient het in mijn ogen om te starten.

Keepster is gewoon goed hoor, Sari had het afgelopen seizoen toch al teveel foutjes bij PSV ook.

Janssen moet gewoon centraal.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Mee eens ja. Denk overigens niet dat Parsons het durft om Martens en Roord te banken 

Zou me niet verbazen als het gewoon dezelfde opstelling als vandaag is, maar dan met Miedema. Zou zelf overigens ook wel met Roord of Martens starten hoor, alleen niet met allebei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij zou Martens weer opstellen?

Eens met Beerensteyn op rechts, zou bijvoorbeeld Roord vanaf links wel willen zien, die kan toch aardig ballen. 

Die Spitse kan nog aardig met haar fysiek en traptechniek maar zo'n Damaris is nu al superieur aan haar eigenlijjk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei cimbomcu:

Jij zou Martens weer opstellen?

Eens met Beerensteyn op rechts, zou bijvoorbeeld Roord vanaf links wel willen zien, die kan toch aardig ballen. 

Die Spitse kan nog aardig met haar fysiek en traptechniek maar zo'n Damaris is nu al superieur aan haar eigenlijjk.

Ja. Brugts is frivool, maar gaat dat nooit tegen de Fransen zo lang volhouden. En misschien een beetje hoop dat ze toch een goede wedstrijd gaat spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites