cimbomcu Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Nee Leo en Sierd zijn even slecht, die andere 2 zijn wel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Linkerhelft is halve finale 1, rechts halve finale 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Best leuk loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Wel jammer dat Atletico, Dortmund PSG of Barca dan in de finale staat. Had liever twee ploegen uit de andere kant van het schema tegen elkaar gezien in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart (bewerkt) Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - FC Barcelona Bayern - Man City Atletico Madrid - PSG Man City - PSG Even een kleine pronostiek van hoe ik denk dat het toernooi zich gaat uitspelen. 15 maart bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Wel jammer dat Atletico, Dortmund PSG of Barca dan in de finale staat. Had liever twee ploegen uit de andere kant van het schema tegen elkaar gezien in de finale Ik gun Bappie wel een finale in de CL. Denk overigens dat Arsenal wint van Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 4 minuten geleden zei La Pulga: Ik gun Bappie wel een finale in de CL. Denk overigens dat Arsenal wint van Bayern. Bappie is Mbappé denk ik hahah? Zie Arsenal ook wel winnen van Bayern. Met de huidige vorm zijn ze misschien juist favoriet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Bappie is Mbappé denk ik hahah? Zie Arsenal ook wel winnen van Bayern. Met de huidige vorm zijn ze misschien juist favoriet Ja tappie met bappie is inderdaad Mbappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Dacht even dat je mij een finale in de CL gunde vriend. Maar Mbappe is een goede tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 1 uur geleden zei 007mark: Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - Bayern Bayern - Man City Atletico Madrid - PSG Man City - PSG Even een kleine pronostiek van hoe ik denk dat het toernooi zich gaat uitspelen. Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - Barcelona Arsenal - Man City Atletico - Barcelona Arsenal - Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Arsenal - Bayern Real Madrid - Man City Atletico Madrid - Borussia Dortmund PSG - Barcelona @007mark je hebt 2x Bayern broer. Halve finale vind ik te ver vooruit lopen maar ik heb nu op doorgaan Arsenal, Real, Atletico en PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart 2 uur geleden zei Beppu: Dacht even dat je mij een finale in de CL gunde vriend. Maar Mbappe is een goede tweede. Ik gun jou de wereld, daar hoort een miezerige CL niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Real - Psg finale denk ik zo. Grappig dat wss zowel Dortmund als Barcelona elkaar wel wilden loten. Sowieso een wonder hoe die twee zo ver zijn gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Vanavond begint het weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Voetbal knalt van het scherm af vanavond UEFA erkent terroristische dreiging, CL-duels gaan vooralsnog door - Voetbal International (vi.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Dit kan best een leuke avond worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Kane zo kalmpjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Wat een doelpunten zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Kane zo kalmpjes Goretzka was echt gestoord goed!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Scheids heeft ons een partij geboord joh niet normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 12 uur geleden zei Keeza: Scheids heeft ons een partij geboord joh niet normaal Nou ja moment van Gabriel was ook vrij bijzonder. Had ook gewoon een pingel moeten zijn. Real City weer reclame voor het voetbal zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 12 uur geleden zei Keeza: Scheids heeft ons een partij geboord joh niet normaal Je doelt op dat moment met Saka en Neuer? Dat was nooit een penal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Je doelt op dat moment met Saka en Neuer? Dat was nooit een penal. Eens. Saka laat zijn been hangen om contact te forceren met Neuer die zijn been juist inhoudt. Als het al een overtreding was, was het een overtreding van Saka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 18 minuten geleden zei Arles: Eens. Saka laat zijn been hangen om contact te forceren met Neuer die zijn been juist inhoudt. Als het al een overtreding was, was het een overtreding van Saka. Sinds wanneer mag je been niet laten hangen, das toch veel beter dan juist laten vallen? Neuer tikt hem ook gewoon overduidelijk aan... Maar goed Odegaard had ook bijna penalty weggeven. Alleen Bayern kwam wel de bus parkeren en met succes dus. Ze waren sterk, gelukkig stond Trossard op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 2 minuten geleden zei Kyrill: Sinds wanneer mag je been niet laten hangen, das toch veel beter dan juist laten vallen? Neuer tikt hem ook gewoon overduidelijk aan... Maar goed Odegaard had ook bijna penalty weggeven. Alleen Bayern kwam wel de bus parkeren en met succes dus. Ze waren sterk, gelukkig stond Trossard op! Hè? Je been laten hangen om contact en dus een ‘overtreding’ te forceren is een schwalbe. De reden dat hij zijn been laat hangen is dus ook juist omdat hij daarna dan een reden heeft om te vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten