Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 Manager 22


De Raam

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

@nevaCarrière geslaagd . Door naar nieuw project?

 

Ik denk dat ik even de nieuwe patch afwacht voor ik een nieuw project ga starten. Maar ja, het is nu wel even klaar denk ik. Heb een uitstekende auto voor volgend jaar ook, denk ik, gezien het aantal gedane onderzoeken.

 

Als ik nou de eerste 10 races een 1-2 pak, maak ik halverwege het jaar Pouchaire eerste coureur en wil ik 1-2-3 eindigen in het kampioenschap. Dat zou het ultieme doel zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spa-Francorchamps

Verstappen wederom gecrasht wat hem toch vaak overkomt tijdens veel pushen.

Perez pakt wederom de overwinning.

Belgie.thumb.png.287f4ffc68602cf5d69ce1460311e8e5.png

 

Zandvoort

Verstappen die mede door een foutje op p3 eindigde (wel de snelste raceronde).

Perez begint langzamerhand echt de meest consistente coureur te worden van RedBull wat ik in het begin nooit verwacht had.

Zandvoort.thumb.png.d47d6c86d1dbbcdc87ab13045109dee5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

F1 Manager 2022 Patch 1.8 Notes – September 26, 2022
Gameplay 

 

Adjusted tyre performance deltas, degradation rates, and performance during degradation for all compounds, across all weather types


Updated behaviour of backmarkers and slower-moving cars, so they move aside more effectively when required
Further adjustments to car part development focus and attribute trade-offs to help balance player progress vs. other teams


Updated fuel delta display to improve readability and stability. Fuel delta is now measured in kilograms (KG) and is relative to the expected fuel load at the current point in the race


Improvements to car behaviour when racing side-by-side, reducing instances of unnecessary slowing and ‘concertina effect’


Improvements to AI strategic behaviour during wet weather conditions


Fixed an issue where the Safety Car would pull aside to let cars pass by if the race leader entered the pits


Fixed an issue where saving on a specific screen would cause all 20 cars to appear during Q2


Added super-wide monitor support, including fix for gameplay UI appearing in the centre of the display


Minor adjustments to starting car performance, starting Facility levels, and board performance expectations for a small number of teams to align with their real-world performance (will only take effect in new saves created after this update is installed)


General Stability 

 

Fixed multiple crashes caused by various events, including invalid qualification grids and tyre types Fixed instance of hard-lock when changing stint compound type to a compound the player has run out of in Strategy View


Fixed multiple reported soft-locks and progress blockers in the tutorial sequence


Drivers & Staff 

 

Multiple corrections made to staff information, including age and accompanying photos
Fixed an issue where drivers would remain in a bookmarked slot after retiring


Achievements & Trophies 

Fixes for multiple instances of Achievements/Trophies not triggering correctly, including ‘Constructors’ Champion’ and ‘First of Many’. Achievements/Trophies that players have earned, but not triggered, should unlock after the player finishes their next race, after installing Update 1.8


Cars 

Fixed a small hole in the car model for several cars
Cinematics 

Fixed an issue where tyres would sometimes appear duplicated in cutscenes
Stopped instances of rain passing through the ceilings of pit buildings
Fixed a soft-lock when opening the Options menu during some cutscenes
Reduced instances of major garage reactions to minor race incidents, such as a car running wide
Circuits 

Updated Miami International Autodrome track map in the ‘Circuits’ menu to add tags for corners 17,18, and 19
Facilities 

Controller: Fixed bindings for right shoulder buttons not working in ‘Overview’ and ‘Usage’ tabs

 

Pit Stops 

 

Resolved an issue where unattached tyres would appear in pit lane
Fixed trackside camera focus for second car when ‘double stacking’ cars for pit stops
Steam 

Added on-screen keyboard support for Steam Deck and Steam Big Picture Mode
Resolved issue causing the game to launch Steam VR when a VR headset is connected

 

Nieuwe oepdate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd naar de nieuwe patch. Heb mijn AT carriere doorgesimuleerd tot 1 januari (was er toch bijna). Line-ups voor seizoen 4 zijn wel bijzonder hoor :D 

 

AlphaTauri (ik): Pierre Gasly (86), Alexander Albon (83) / Théo Pourchaire (78)
RedBull: Max Verstappen (91), Charles Leclerc (90) / Nyck de Vries (78)
Ferrari: Carlos Sainz (89), Sergio Perez (88) / Antonio Giovinazzi (81)
Mercedes: Valtteri Bottas (88), George Russell (89) / Logan Sargeant (76)
McLaren: Daniel Ricciardo (85), Lando Norris (88) / Dennis Hauger (75)
Alpine: Esteban Ocon (87), Kevin Magnussen (82) / Jack Doohan (79)
Alfa Romeo: Lance Stroll (82), Sebastian Vettel (83) / Olli Caldwell (75)
Haas: Nicholas Latifi (75), Oscar Piastri (81) / Richard Verschoor (75)
Williams: Yuki Tsunoda (79), Mick Schumacher (79) / Frederik Vesti (75)
Aston Martin: Zhou Guanyu (82), Zane Maloney (74) / Oliver Bearman (73)

 

Had overigens weer de beste auto, maar ga nu een nieuwe carrière starten met de nieuwe update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de volgende patch mogen ze de SC wel verbeteren. De laatste paar coureurs sloten net aan toen de SC naar binnen ging, terwijl de achterblijvers nog niet er voorbij gelaten waren :nono:

I.p.v. goede tactische pitstops in een regenrace, waardoor er mogelijk nog resultaat mogelijk is met Williams, heel de race verpest door dit:5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

 

F1 Manager 2022 update 1.9 patch notes
Now available on all platforms across PC, Xbox, and PlayStation.

Improvements made to fuel usage, reducing instances of both player and AI drivers running out of fuel during a race
Improvements made to AI behaviour during wet or mixed conditions races, reducing instances of unrealistic or unnecessary pit stops
Fixed issue causing dilemma pop-ups to not be clickable on ultra-wide screens when ‘enable widescreen UI during sessions’ is enabled

 

 

 

We hebben weer een update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die pitstops in de regen heb ik mazzel mee gehad. Droge start, maar rond de helft van de race begon het te regenen. Met Albon de juiste strategie gekozen middels een 2 stopper (med-inter-wet). Redelijk wat teams al een stap gemaakt voor het ging regenen en daarna nog vaak tijdens de regen. Dacht dat er redelijk wat rond de 5 stops hadden gemaakt. Mooi 9e plaats daardoor behaald.

 

Maar het sloeg natuurlijk nergens op, dus goed dat het gefixt is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei neva:

Deze hype is ook snel voorbij. Iemand idee of er al wat updates zijn geweest?  Nu het seizoen nadert wil ik dit ook wel weer eens spelen.

 

ben vrij zeker dat ik eens gelezen heb dat ze gestopt zijn met updates 3 of 4 maanden na release?

 

Dus over FM hebben we eigenlijk niet te klagen :p (als die winterupdate er ooit komt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei neva:

Deze hype is ook snel voorbij. Iemand idee of er al wat updates zijn geweest? :D Nu het seizoen nadert wil ik dit ook wel weer eens spelen.

Er zijn wel enkele updates geweest maar weet niet hoe het ervoor staat momenteel. Heb zelf eigenlijk niet meer gespeeld!

 

https://www.f1manager.com/news/f1r-manager-2022-patch-notes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het toch best wel snel eentonig worden, uitdaging zit er na 2 seizoenen ook niet echt meer in.

Maar misschien is dit na de updates toch al verandert, ik zal eens proberen weer.

bewerkt door LouisPSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   In plaats daarvan plakken als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...