Bogatyr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Wat is die Courtois toch een ongelooflijke paardelul. Ik zou hem lekker nooit meer oproepen. Wat een achterlijk gedrag zeg. Maar past wel precies bij het beeld wat ik bij hem heb. Het gedrag hij nu vertoont geeft de reden weer waarom hij GEEN aanvoerder zou moeten zijn. Kapitein gaat voorop in de strijd, altijd en overal. Of het nu tegen een topploeg is of tegen janneke en mieke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Het gedrag hij nu vertoont geeft de reden weer waarom hij GEEN aanvoerder zou moeten zijn. Kapitein gaat voorop in de strijd, altijd en overal. Of het nu tegen een topploeg is of tegen janneke en mieke. Eens ja. Je bent 1 vd beste keepers van je generatie, hoezo dan dit gedrag? Heb me er al vaker aan geërgerd. Maar wist niet dat het zo'n jankbal was. En dan ook die halve uitleg, wat een naar mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Eens ja. Je bent 1 vd beste keepers van je generatie, hoezo dan dit gedrag? Heb me er al vaker aan geërgerd. Maar wist niet dat het zo'n jankbal was. En dan ook die halve uitleg, wat een naar mannetje. Moet zeggen dat ik hem altijd wel heb beschermt tegen commentaren e.d. maar op deze moment heeft hij toch al men respect verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Ik zou zeggen ze hebben nog een goed jaar om het allemaal uit te klaren en op te lossen; want of hij nu de grootste paardenlul of de ideale schoonzoon is; we hebben hem straks op het EK gewoon nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 0-2 voor maar daarmee is alles ook gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Lukaku is in het shirt van de Rode Duivels toch beter dan wanneer hij voor een ander team speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Eindelijk gingen de vleugelverdedigers er eens een keer over heen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 57 minuten geleden zei RubenS2: Lukaku is in het shirt van de Rode Duivels toch beter dan wanneer hij voor een ander team speelt. zolang het in kwalificatie of groepswedstrijden is, sure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Heel veel respect voor Lukaku. 75 goals voor de Belgen. Doe het maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 Dit Georgië is toch echt te pakken. Mooie goal ook van De Cuyper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 Wat een slechte tweede helft. Geen topploeg Georgië maar veel wilskracht en teamwork. Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 En wat gezegd over de arbitrage.. Hallo geen zin om penalty te fluiten of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 10 minuten geleden zei TomFsoccer: En wat gezegd over de arbitrage.. Hallo geen zin om penalty te fluiten of? Ja ook al. Eigenlijk schandalig. Als er VAR was geweest hadden we gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 Inderdaad echt een schande. Hoezo is er in dit stadium geen VAR. Het is toch een tornooi van Uefa, dan verwacht je toch zo iets meteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Spijtig. De wedstrijd leek gespeeld voor de rust. Maar je moet wel het invloed van zo een thuispubliek niet onderschatten. Arbitrage was ook zeer dramatisch. Ik snap ook niet dat er op zo een toernooi geen VAR is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 21 uur geleden zei Bogatyr: Ja ook al. Eigenlijk schandalig. Als er VAR was geweest hadden we gewonnen. Je moet de strafschop er wel nog altijd intrappen he Maar uiteraard een erg jammerlijke zaak dat we een overduidelijke strafschop niet toegewezen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 (bewerkt) Wat een anticlimax weer. Bedankt Debast en Openda en De Ketelaere is al helemaal een grap. Wel opvallend hoe hard die ref tegen België floot. 27 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Komaan dit was toch nooit strafschop? Die Portugees loopt gewoon tegen de arm van Debast aan.. Enkel de laatste 10 minuten kunnen kijken, dus over de gemiste kansen ga ik niet oordelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 De arbitrage is over het algemeen gewoon echt pover geweest. Hebben we ergens een fase naar ons toe gekregen. Dit kan toch allemaal niet. Dat er in zo'n wedstrijden geen VAR is. Ben helemaal akkoord dat dit echt geen strafschop was. Tegen Georgië had het een strafschop voor ons moeten zijn. Wat een absolute komedie dit tornooi. En ik vond Qatar al een grap, wat is dit dan. Soit, hadden ook gewoon kansen moeten afmaken. Na 15min een open kans op de paal schieten, 'dan weet je dat het moeilijk wordt'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Spijtig van de uitschakeling. Was ook een strafschop maar Debast moest die bal ook beter wegwerken, maar de uitschakeling is niet zijn schuld. Voor mij is het gebeurd in de wedstrijd tegen Nederland waar je kansen genoeg hebt gehad om te winnen maar een bondscoach had die te voorzichtig voetbalde en vooral tegen Georgië waar je nooit een 2-0 voorsprong mocht weggeven. Maar een verdediger en doelman word jammer genoeg sneller afgeschreven na een fout dan een spits die onmisbare kansen niet benut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Het probleem Courtois is (tijdelijk) opgelost. Gescheurde kruisband en dus einde seizoen waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Mignolet heeft al aangegeven terug te willen keren? Of las ik dat verkeerd? Hoop het niet in ieder geval. Beter Casteels of misschien Vandevoordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Hij gaat zonder kruisbanden keepen schijnt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 2 uur geleden zei Arezo: Hij gaat zonder kruisbanden keepen schijnt het. Courtois wilt niet meer keepen zonder geen enkele band Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Nou misschien dat zo'n blessure arrogante Thibout een beetje weer terug op z'n plek zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten