Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Wat is die Courtois toch een ongelooflijke paardelul. Ik zou hem lekker nooit meer oproepen. Wat een achterlijk gedrag zeg. Maar past wel precies bij het beeld wat ik bij hem heb. 

Het gedrag hij nu vertoont geeft de reden weer waarom hij GEEN aanvoerder zou moeten zijn. Kapitein gaat voorop in de strijd, altijd en overal. Of het nu tegen een topploeg is of tegen janneke en mieke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Het gedrag hij nu vertoont geeft de reden weer waarom hij GEEN aanvoerder zou moeten zijn. Kapitein gaat voorop in de strijd, altijd en overal. Of het nu tegen een topploeg is of tegen janneke en mieke.

Eens ja. Je bent 1 vd beste keepers van je generatie, hoezo dan dit gedrag? Heb me er al vaker aan geërgerd. Maar wist niet dat het zo'n jankbal was. En dan ook die halve uitleg, wat een naar mannetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Eens ja. Je bent 1 vd beste keepers van je generatie, hoezo dan dit gedrag? Heb me er al vaker aan geërgerd. Maar wist niet dat het zo'n jankbal was. En dan ook die halve uitleg, wat een naar mannetje. 

Moet zeggen dat ik hem altijd wel heb beschermt tegen commentaren e.d. maar op deze moment heeft hij toch al men respect verloren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Bogatyr:

Ja ook al. Eigenlijk schandalig. Als er VAR was geweest hadden we gewonnen.

Je moet de strafschop er wel nog altijd intrappen he ;c

Maar uiteraard een erg jammerlijke zaak dat we een overduidelijke strafschop niet toegewezen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De arbitrage is over het algemeen gewoon echt pover geweest. Hebben we ergens een fase naar ons toe gekregen. Dit kan toch allemaal niet. Dat er in zo'n wedstrijden geen VAR is. Ben helemaal akkoord dat dit echt geen strafschop was. Tegen Georgië had het een strafschop voor ons moeten zijn. Wat een absolute komedie dit tornooi. En ik vond Qatar al een grap, wat is dit dan.

Soit, hadden ook gewoon kansen moeten afmaken. Na 15min een open kans op de paal schieten, 'dan weet je dat het moeilijk wordt'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig van de uitschakeling. Was ook een strafschop maar Debast moest die bal ook beter wegwerken, maar de uitschakeling is niet zijn schuld. Voor mij is het gebeurd in de wedstrijd tegen Nederland waar je kansen genoeg hebt gehad om te winnen maar een bondscoach had die te voorzichtig voetbalde en vooral tegen Georgië waar je nooit een 2-0 voorsprong mocht weggeven. Maar een verdediger en doelman word jammer genoeg sneller afgeschreven na een fout dan een spits die onmisbare kansen niet benut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites