Brozai Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Is er hier op het forum iemand waarmee ik m’n enthousiasme over dit spel kan delen? In m’n Playstation lijst heeft (nog) niemand hem, lijkt me ook leuk om eens tijden te vergelijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Ik zat eraan te denken hem voor PS4 te halen, maar aan de andere kant wil ik hem graag op PS5... Ik heb vanaf GT4 ze allemaal gespeeld en ben echt fan van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Jaaaaa! Alleen zit in het buitenland dus heb m nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Overtuig me. Ik heb het vroeger gespeeld en vond het toen helemaal niks. Maar ben wel een racegame fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Ik wilde em ook halen voor de PS5, alleen na Gran Turismo 1 (daar moest je nog je rijbewijs halen) heb ik het nooit echt meer gespeeld. Hoe is de arcade mode In GT7? Aangezien ik niet echt van de online racejes ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Nu bezig met de Music Rally (mini games) tijdens de download. Wat een pracht! Boel spat van het scherm. 8 uur geleden zei Arezo: Overtuig me. Ik heb het vroeger gespeeld en vond het toen helemaal niks. Maar ben wel een racegame fan Misschien dat ouderdom het beter maakt voor je. In de basis blijft de game gewoon hetzelfde. Vond vroeger de grind voor het kopen van dat extra beetje pk erg zaligmakend. Zou zeggen kijk wat streams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) Ingame zijn de graphics (ps5) uiteraard beter maar omdat ik deze afbeeldingen heb overgezet via de GT site en niet USB heeft de kwaliteit wat ingeboet. 6 maart 2022 bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 6 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) @ArezoHet is gewoon zo ontzettend gaaf om alle (424) auto’s te verzamelen en het maximale te behalen. Verder leuk om het allemaal mee te krijgen, ik ben helemaal geen autofan, maar vind dit allemaal heel interessant. Detailniveau is maximaal en geeft veel leuke informatie. Je kan bijna alles aan de auto’s aanpassen waardoor iedere auto weer uniek lijkt. Racen is voor mij meer een bijzaak @The Saint Hoe sta jij er nu voor? Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht… 6 maart 2022 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Ik ga hem kopen. bedankt voor de overtuiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 10 uur geleden zei Brozai: @The Saint Hoe sta jij er nu voor? Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht… Voornamelijk de menukaarten aan het doen. Heb alleen de eerste licentie. Haal die pas wanneer het nodig is of ik moet er echt zin in hebben. Zie nu al op tegen die lastige allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Wat ziet dit er ontzettend geil uit. A2 Racer is denk ik de laatste racegame, dat zegt wat over mijn gebrek aan liefde voor auto's, maar ik zou deze game bijna halen. Is het ook leuk als je niet heel veel met auto's hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 6 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2022 Jaa zeker @Bolderbast ik heb ook niet veel met auto’s, maar krijg hierdoor juist een beetje de feeling en een algemene indruk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 13 minuten geleden zei Brozai: Jaa zeker @Bolderbast ik heb ook niet veel met auto’s, maar krijg hierdoor juist een beetje de feeling en een algemene indruk! Overtuig me nog iets meer. Waar zit dat dan in? Vind 70 ekkies best veel voor een game waarvan ik niet zeker weet of het mijn kop thee is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 6 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) 13 uur geleden zei Brozai: @ArezoHet is gewoon zo ontzettend gaaf om alle (424) auto’s te verzamelen en het maximale te behalen. Verder leuk om het allemaal mee te krijgen, ik ben helemaal geen autofan, maar vind dit allemaal heel interessant. Detailniveau is maximaal en geeft veel leuke informatie. Je kan bijna alles aan de auto’s aanpassen waardoor iedere auto weer uniek lijkt. Racen is voor mij meer een bijzaak @The Saint Hoe sta jij er nu voor? Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht… Hier zal je het mee moeten doen, anders wat YouTube filmpjes kijken. State of Play filmpje maakte mij heel enthousiast. @Bolderbast Ik ben inmiddels level 8, @The Saint jij? 6 maart 2022 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Zijn er mensen hier die graag soms eens in lobby's willen racen of oefenen voor het plezier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Ik ga hem kopen. bedankt voor de overtuiging. Hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Dit ziet er wel heel eng uit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) 14 uur geleden zei Brozai: Hier zal je het mee moeten doen, anders wat YouTube filmpjes kijken. State of Play filmpje maakte mij heel enthousiast. @Bolderbast Ik ben inmiddels level 8, @The Saint jij? Level 7 volgens mij. Begin nu aan de Mustang menukaart. Heb die blauwe Corvette Stingray getrokken uit die drie kaarten. Voeg me ff toe; psn is bollsie 10 minuten geleden zei La Pulga: Dit ziet er wel heel eng uit hoor. Flink wat credits gekocht die gast. F1 auto’s zijn niet goedkoop. Ik hoop dat er wel een damage update komt hoor. Dat mis ik toch wel echt. Tegen de AI kun je daar nog misbruik van maken door op zijn Hamiltons te laat remmen en jezelf te laten opvangen door de auto aan de buitenkant. In multiplayer is dit gelukkig meteen een penalty. 7 maart 2022 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 7 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2022 6 uur geleden zei The Saint: Level 7 volgens mij. Begin nu aan de Mustang menukaart. Heb die blauwe Corvette Stingray getrokken uit die drie kaarten. Voeg me ff toe; psn is bollsie Flink wat credits gekocht die gast. F1 auto’s zijn niet goedkoop. Ik hoop dat er wel een damage update komt hoor. Dat mis ik toch wel echt. Tegen de AI kun je daar nog misbruik van maken door op zijn Hamiltons te laat remmen en jezelf te laten opvangen door de auto aan de buitenkant. In multiplayer is dit gelukkig meteen een penalty. Hahahaha dat opvangen is een van mijn tactieken wanneer de auto net niet snel genoeg is Ik voeg je van de week even toe, ben heel de week niet thuis door werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Op 6-3-2022 om 09:35 zei Brozai: Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht… TCS op 1 zetten,tegenstuurhulp op zwak of af zetten. Ook tijdje op gesukkeld om goud te halen. DE IA8 is ook interessant om goud te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Vandaag komt ie op het matje dus vanavond mooi een paar rondjes racen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Gisteren wat reviews gekeken op YT. De enige reden dat ik een PS5 ga kopen is een nieuwe GTA. Maar denk dat ik tegen die tijd GT7 ook wel koop. Ben geen die hard racer, maar hou wel van auto's en het ziet er wel superlekker uit allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 4 minuten geleden zei Vreven: Gisteren wat reviews gekeken op YT. De enige reden dat ik een PS5 ga kopen is een nieuwe GTA. Maar denk dat ik tegen die tijd GT7 ook wel koop. Ben geen die hard racer, maar hou wel van auto's en het ziet er wel superlekker uit allemaal. Voor GTA is er nu een hele zieke aanbieding trouwens, zou hem als ik jou was alvast in je library zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Dit is wel even de langste download ooit, zit denk ik na 2 uur nog op 10%... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Na lang te twijfelen, toch over gehaald na het lezen van jullie positieve reviews! Ben heel erg benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten