Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Gran Turismo 7

Brozai

Aanbevolen berichten

Nu bezig met de Music Rally (mini games) tijdens de download. Wat een pracht! Boel spat van het scherm. 

8 uur geleden zei Arezo:

Overtuig me. Ik heb het vroeger gespeeld en vond het toen helemaal niks. Maar ben wel een racegame fan

Misschien dat ouderdom het beter maakt voor je. In de basis blijft de game gewoon hetzelfde. Vond vroeger de grind voor het kopen van dat extra beetje pk erg zaligmakend.  Zou zeggen kijk wat streams. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ArezoHet is gewoon zo ontzettend gaaf om alle (424) auto’s te verzamelen en het maximale te behalen. Verder leuk om het allemaal mee te krijgen, ik ben helemaal geen autofan, maar vind dit allemaal heel interessant. Detailniveau is maximaal en geeft veel leuke informatie. Je kan bijna alles aan de auto’s aanpassen waardoor iedere auto weer uniek lijkt.

Racen is voor mij meer een bijzaak :P

@The Saint Hoe sta jij er nu voor? Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht…

bewerkt door Brozai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Brozai:

@The Saint Hoe sta jij er nu voor? Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht…

Voornamelijk de menukaarten aan het doen. Heb alleen de eerste licentie. Haal die pas wanneer het nodig is of ik moet er echt zin in hebben. Zie nu al op tegen die lastige allemaal :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Brozai:

@ArezoHet is gewoon zo ontzettend gaaf om alle (424) auto’s te verzamelen en het maximale te behalen. Verder leuk om het allemaal mee te krijgen, ik ben helemaal geen autofan, maar vind dit allemaal heel interessant. Detailniveau is maximaal en geeft veel leuke informatie. Je kan bijna alles aan de auto’s aanpassen waardoor iedere auto weer uniek lijkt.

Racen is voor mij meer een bijzaak :P

Hier zal je het mee moeten doen, anders wat YouTube filmpjes kijken. State of Play filmpje maakte mij heel enthousiast. @Bolderbast

Ik ben inmiddels level 8, @The Saint jij?

bewerkt door Brozai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Brozai:

Hier zal je het mee moeten doen, anders wat YouTube filmpjes kijken. State of Play filmpje maakte mij heel enthousiast. @Bolderbast

Ik ben inmiddels level 8, @The Saint jij?

Level 7 volgens mij. Begin nu aan de Mustang menukaart. Heb die blauwe Corvette Stingray getrokken uit die drie kaarten. 

Voeg me ff toe; psn is bollsie 

10 minuten geleden zei La Pulga:

Dit ziet er wel heel eng uit hoor.

Flink wat credits gekocht die gast. F1 auto’s zijn niet goedkoop. 

Ik hoop dat er wel een damage update komt hoor. Dat mis ik toch wel echt. Tegen de AI kun je daar nog misbruik van maken door op zijn Hamiltons te laat remmen en jezelf te laten opvangen door de auto aan de buitenkant. In multiplayer is dit gelukkig meteen een penalty. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei The Saint:

Level 7 volgens mij. Begin nu aan de Mustang menukaart. Heb die blauwe Corvette Stingray getrokken uit die drie kaarten. 

Voeg me ff toe; psn is bollsie 

Flink wat credits gekocht die gast. F1 auto’s zijn niet goedkoop. 

Ik hoop dat er wel een damage update komt hoor. Dat mis ik toch wel echt. Tegen de AI kun je daar nog misbruik van maken door op zijn Hamiltons te laat remmen en jezelf te laten opvangen door de auto aan de buitenkant. In multiplayer is dit gelukkig meteen een penalty. 

Hahahaha dat opvangen is een van mijn tactieken wanneer de auto net niet snel genoeg is :P

Ik voeg je van de week even toe, ben heel de week niet thuis door werk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2022 om 09:35 zei Brozai:

Ik heb net m’n 2e (A) rijbewijs gehaald, maar level 9 met haarspeldbocht krijg ik dus echt niet Goud… kwam nu 0.0030 te kort, maar zie m’n silhouet heel de ochtend al ver wegrijden na de bocht…

TCS op 1 zetten,tegenstuurhulp op zwak of af zetten.

Ook tijdje op gesukkeld om goud te halen.

DE IA8 is ook interessant om goud te halen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren wat reviews gekeken op YT. De enige reden dat ik een PS5 ga kopen is een nieuwe GTA. Maar denk dat ik tegen die tijd GT7 ook wel koop. Ben geen die hard racer, maar hou wel van auto's en het ziet er wel superlekker uit allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Vreven:

Gisteren wat reviews gekeken op YT. De enige reden dat ik een PS5 ga kopen is een nieuwe GTA. Maar denk dat ik tegen die tijd GT7 ook wel koop. Ben geen die hard racer, maar hou wel van auto's en het ziet er wel superlekker uit allemaal.

Voor GTA is er nu een hele zieke aanbieding trouwens, zou hem als ik jou was alvast in je library zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites