Thierryvane Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Altijd nummer één: Drake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Prima lijst hier. De laatste weken vooral naar The Smiths aan het luisteren want daar is het weer het seizoen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Samenvattend : 89.000 minuten 1)The National 2)Ben Howard 3)Beirut 4)Florence +The Machine 5)Taylor Swift Opvallend geen The National song in mijn top 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 6321 minuten naar The National luisteren.. Gebruik je het toevallig ook als slaapmeditatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Urbeto: 6321 minuten naar The National luisteren.. Gebruik je het toevallig ook als slaapmeditatie? Hahaahah nee helaas niet. Moby toevallig wel regelmatig. Je kent me goed. Doe idd iedere avond aan slaapmeditatie 🙌 29 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Mijn nummer 1 artiest is er eentje waarvan ik de nummers individueel niet eens extreem goed vind, maar het luistert op de achtergrond allemaal zo lekker weg. Verder zeer opvallend dat Stereophonics erin staat. Denk dat de keren dat de albumradio erop uitkomt ook meegeteld zijn. Er zijn namelijk artiesten die ik vele malen vaker zelf heb aangeslingerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Dit jaar Twenty One Pilots op een. Wel jammer dat mijn kinderen zo dol zijn op een kinderliedje Haaien zijn vet cool dat die in de top 5 meest beluisterde nummers is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Links mijn meest beluisterde artiesten, rechts nummer die aan staan tijdens het hardlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december (bewerkt) Ik heb 82.608 minuten aan muziek geluisterd op Spotify, in die tijd dus 3616 nummers en 2078 artiesten voorbij horen komen. 4 december bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 1 minuut geleden zei aron24: Ik heb 82.608 minuten aan muziek geluisterd op Spotify, waarvan 3616 nummers en 2078 artiesten. 1x Avicii en 2077x Avicii ft. x? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Going out on a limb: ik verwacht Tim Berg ook nog wel in het lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 2 minuten geleden zei Richarð.: 1x Avicii en 2077x Avicii ft. x? Die staat wel nummer 1, ja. Maar zoals ik al zei: mijn muzieksmaak is wel breder. Een goed voorbeeld, Charles Leclerc staat met zijn pianomuziek gewoon in mijn top 100 meestgeluisterde nummers. En Charles is dan weer 1 van de 80 verschillende artiesten in mijn top 100 meestgeluisterde nummers. 6 minuten geleden zei Urbeto: Going out on a limb: ik verwacht Tim Berg ook nog wel in het lijstje. Staat niet in de Top 5 artiesten, maar dat is enkel Bromance (en die telt ook mee voor Avicii op Spotify). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Twenty one pilots en 5 seconds of summer in alle lijstjes mijlen ver voor op de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Zal mijn lijst nog niet delen om een spoiler voor MU Worldvision te voorkomen. De top 5 artiesten was in ieder geval volledig anders dan vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december (bewerkt) Mijne is gewoon hetzelfde als op last.fm dus die zal ik later deze maand gewoon in dat topic plaatsen. Edit: behalve dat mijn no 14 meest geluisterde nummer dit jaar volgens Spotify op 4 hoort. Beetje raar. 4 december bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 18 uur geleden zei Sick Blik: Mijne is gewoon hetzelfde als op last.fm dus die zal ik later deze maand gewoon in dat topic plaatsen. Edit: behalve dat mijn no 14 meest geluisterde nummer dit jaar volgens Spotify op 4 hoort. Beetje raar. Kan te maken hebben met de data die spotify aanhoudt voor wrapped toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten