Whitewolf345 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Thnx. Heel gaaf deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Club: AZ Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood/wit Plaatjes: Stadion en logo AZ Het hoeft niet zo spectaculair, maar ik kan helemaal niets met photoshop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thijs bsg Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Op 24-11-2023 om 10:18 zei Thijs bsg: Is er iemand die deze voor mij zou willen maken voor mijn Workington save? Naam novelle: Glory at the Derwent Club: Workington AFC Grootte: Standaard Kleuren: Voornamelijk rood, verder zwart-wit tinten Plaatje: Stadion (Borough Park), de rivier The Derwent, juichende fans Ik zou zeer dankbaar zijn! Als het mogelijk is zou ik het ook heel mooi vinden dezelfde banner op groter formaat te ontvangen. Dan kan ik m gebruiken als achtergrond voor mijn savegame. Dank en een fijn weekend! Heeft iemand nog tijd over om deze te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 2 uur geleden zei Thijs bsg: Heeft iemand nog tijd over om deze te maken? Het was moeilijk om iets te vinden met juichende fans van de club en de rivier samen op één foto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thijs bsg Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 36 minuten geleden zei Bogatyr: Het was moeilijk om iets te vinden met juichende fans van de club en de rivier samen op één foto. Super, dankjewel voor je tijd! Wordt erg gewaardeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Is er iemand die bij mijn laatste update de puntjes op de i kan zetten. Er dus een echte banner van maken het witte weggewerkte extra The weghalen en North fatsoenlijk spellen. verder ben ik zeer tevreden met de creatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Op 29-11-2023 om 23:43 zei Djordison: Aangezien een banner toch wat netter staat graag ook één voor mij. Naam novelle: Cowdenbeath - The Blue Brazil Club: Cowdenbeath FC Grootte: Standaard Kleuren: Blauw, wit en rood zijn de clubkleuren Plaatje: Zeker het stadion (Central Park) en het clublogo Hopelijk vind je het wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Thanks! Ik vind het zeker wat en ga hem gebruiken met mijn ongelofelijke talenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Is er ook iemand die voor mij kits kan maken voor 2 clubs? Of mis ik nu ergens dat betreffende topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Naam novelle: Na zawsze Zagłębie Club: Zagłębie Sosnowiec Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren (rood, groen, wit) Plaatje: Logo, fans, wees creatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 4 minuten geleden zei Mansveld: Naam novelle: Na zawsze Zagłębie Club: Zagłębie Sosnowiec Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren (rood, groen, wit) Plaatje: Logo, fans, wees creatief Zal zo meteen eens even iets proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Op 22-12-2023 om 18:49 zei Mansveld: Naam novelle: Na zawsze Zagłębie Club: Zagłębie Sosnowiec Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren (rood, groen, wit) Plaatje: Logo, fans, wees creatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 21 uur geleden zei Richarð.: Thanks! Ga deze in seizoen 2 gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Naam novelle: La Gantoise Club: KAA Gent Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren blauw en wit Plaatje: laat je creativiteit eens gek doen. Ik mis toch wel een leuke banner voor mijn novelle. Ben benieuwd of iemand iets leuks kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 uur geleden zei Lensherr: Naam novelle: La Gantoise Club: KAA Gent Grootte: Standaard Kleuren: Clubkleuren blauw en wit Plaatje: laat je creativiteit eens gek doen. Ik mis toch wel een leuke banner voor mijn novelle. Ben benieuwd of iemand iets leuks kan maken. Hopelijk vind je het wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Dankjewel. @chrisje1993Leuke banner alleen is Sven Kums al weg bij mijn clubje. Ik heb nog wel leuke inzendingen gekregen. Ga morgen een keuze maken tussen de opties. Maar dit is zeker een mooie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 20 minuten geleden zei Lensherr: Dankjewel. @chrisje1993Leuke banner alleen is Sven Kums al weg bij mijn clubje. Ik heb nog wel leuke inzendingen gekregen. Ga morgen een keuze maken tussen de opties. Maar dit is zeker een mooie Kan ook wel zonder sven kums doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 8 minuten geleden zei chrisje1993: Kan ook wel zonder sven kums doen. Dat mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Naam novelle: Verover de wereld Club: Geen want er is geen vaste club Grootte: Standaard Kleuren: Iets moois vanwege de banner Plaatje: wees creatief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Op 12-12-2023 om 08:35 zei ElPrincipito: Is er ook iemand die voor mij kits kan maken voor 2 clubs? Of mis ik nu ergens dat betreffende topic? Niemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 december 2023 Auteur Share Geplaatst 31 december 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Niemand? Ik zou het wel kunnen, denk ik. Dan moet ik het eerst leren en daar heb ik momenteel even geen ruimte voor, sorry. Kun je ze niet van FMSlovakia halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 28 minuten geleden zei De Raam: Ik zou het wel kunnen, denk ik. Dan moet ik het eerst leren en daar heb ik momenteel even geen ruimte voor, sorry. Kun je ze niet van FMSlovakia halen? Nee, daar hebben ze hem niet! Ik kon het altijd en deed het altijd maar ik heb geen Photoshop meer. Bedankt maestro in ieder geval, ik kijk even verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 2 uur geleden zei ElPrincipito: Niemand? @Copywriter kan dat normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari @ElPrincipitowat voor kits wil je hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 10 uur geleden zei Copywriter: @ElPrincipitowat voor kits wil je hebben? Enkel de kits voor Mimosas uit Ivoorkust. Graag met Adidas tenue. Lukt dat? Gracias! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten