Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Banner Aanvraagtopic

De Raam

Aanbevolen berichten

Naam Novelle:  Nederlandse voetbalcoach verovert Engeland

Club: in elk geval Engels, maar nog niet bekend

Grootte banner: Standaard

Kleuren: maak er wat van

Specifieke plaatjes: 

image.png.887306b4db991203be147d3d4c550fc9.png

Extra opmerkingen:  dit plaatje als basis met op de achtergrond de Engelse vlag  +  en deze tekst:

Nederlandse voetbalcoach verovert Engeland

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2022 om 09:37 zei germandutch:

Specifieke plaatjes: 

Extra opmerkingen:  dit plaatje als basis met op de achtergrond de Engelse vlag  +  en deze tekst:

alvast bedankt.

iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-9-2022 om 09:09 zei germandutch:

iemand?

Ik ben niet creatief en kan alleen maar knippen en plakken, vandaar dat ik jullie hulp nodig heb, om met een fatsoenlijke banner mijn volgende novelle op te starten. Dus wie moet of kan ik omkopen, zodat ik een banner krijg? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2022 om 09:37 zei germandutch:

Specifieke plaatjes: 

alvast bedankt.

Nederlandse voetbalcoach verovert Engeland.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste creatievelingen, is er iemand die mij kan helpen met het maken van een banner voor mijn novelle. Ik wil graag de Beta gebruiken om het spel beter te leren kennen en begin daarom met een grotere club dan de meesten hier. De novelle zelf is ook een testcase maar je kan er vanuit gaan dat mijn novelle wel aardig wat updates gaat krijgen en niet na 1 pagina alweer stopt. Voor meer informatie zie het lijstje hieronder,

Groeten 19CH98

Naam Novelle: Is er leven na Ten Hag?

Club: Ajax

Grootte banner: Maximaal de breedte van een staand A4'tje, kleiner mag ook maar dan moet de afbeelding te vergroten zijn zonder dat het te korrelig wordt. Ik gebruik namelijk een Publisher pagina om mijn novelle te maken. 

Kleuren: niet belangrijk

Specifieke plaatjes: Een specifiek plaatje heb ik niet, maar het zou leuk zijn om een juichfoto van een van de afgelopen seizoenen te doen (met Ten Hag).

Extra opmerkingen: Graag alle vertrokken spelers en staf vervagen zodat duidelijk te zien is dat Ajax dit seizoen een transitie heeft ondergaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 19CH98:

Beste creatievelingen, is er iemand die mij kan helpen met het maken van een banner voor mijn novelle. Ik wil graag de Beta gebruiken om het spel beter te leren kennen en begin daarom met een grotere club dan de meesten hier. De novelle zelf is ook een testcase maar je kan er vanuit gaan dat mijn novelle wel aardig wat updates gaat krijgen en niet na 1 pagina alweer stopt. Voor meer informatie zie het lijstje hieronder,

Groeten 19CH98

Naam Novelle: Is er leven na Ten Hag?

Club: Ajax

Grootte banner: Maximaal de breedte van een staand A4'tje, kleiner mag ook maar dan moet de afbeelding te vergroten zijn zonder dat het te korrelig wordt. Ik gebruik namelijk een Publisher pagina om mijn novelle te maken. 

Kleuren: niet belangrijk

Specifieke plaatjes: Een specifiek plaatje heb ik niet, maar het zou leuk zijn om een juichfoto van een van de afgelopen seizoenen te doen (met Ten Hag).

Extra opmerkingen: Graag alle vertrokken spelers en staf vervagen zodat duidelijk te zien is dat Ajax dit seizoen een transitie heeft ondergaan.

Excuses aan degene(n) die mogelijk al begonnen zijn met mij helpen maar ik leer net dat er in FM23 geen staf zit van Ajax. Op die manier is het voor mij niet fijn spelen zonder update (die pas na de officiële release uitkomen) dus ik ga niet met Ajax beginnen. Morgen komt er waarschijnlijk een nieuw verzoek als ik een club gekozen heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste creatievelingen, zoals gisteren al aangegeven vandaag een nieuwe poging. Nu ik FM23 al in mijn bezit heb ben ik al begonnen met deze game, dus je hebt 100% zekerheid dat ik de banner ga gebruiken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Naam Novelle: Os dragões do Porto

Club: FC Porto

Kleuren: Blauw wit, clubkleuren dus. 

Specifieke plaatjes: Een specifiek plaatje heb ik niet, graag het logo erin verwerken, enkele spelers en de aanhang

Extra opmerkingen: -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2022 om 10:39 zei 19CH98:

Beste creatievelingen, zoals gisteren al aangegeven vandaag een nieuwe poging. Nu ik FM23 al in mijn bezit heb ben ik al begonnen met deze game, dus je hebt 100% zekerheid dat ik de banner ga gebruiken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Naam Novelle: Os dragões do Porto

Club: FC Porto

Kleuren: Blauw wit, clubkleuren dus. 

Specifieke plaatjes: Een specifiek plaatje heb ik niet, graag het logo erin verwerken, enkele spelers en de aanhang

Extra opmerkingen: -

Porto.png.68884947a0d2974b78e7d12367e7d032.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Djurovski:

Zoek 2 banners voor 1 game

Naam Novelle: KAS Eupen Wir sind da. Journeyman

Club: KAS Eupen , nog geen gaat een journeyman worden 

Kleuren: Zwart , Wit en maakt niet 

Specifiek plaatje : Wees creatief 

Extra opmerkingen: