Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

Begin nu juist ook weer een beetje te twijfelen...

Vind Jurre eigenlijk een echte Mol. Maar hoe kan Soy er dan uitgaan als die op Jurre zit, terwijl Ranomi dan door gaat terwijl ze op Daniël zit. Zou dan niet moeten kunnen. Tezamen met de opmerking dat Daniël denkt dat Ranomi de winnaares gaat zijn....

Ik sluit Daniël dus niet helemaal uit nu. Of de regie probeert voor een giga mindfuck te zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei 007mark:

Begin nu juist ook weer een beetje te twijfelen...

Vind Jurre eigenlijk een echte Mol. Maar hoe kan Soy er dan uitgaan als die op Jurre zit, terwijl Ranomi dan door gaat terwijl ze op Daniël zit. Zou dan niet moeten kunnen. Tezamen met de opmerking dat Daniël denkt dat Ranomi de winnaares gaat zijn....

Ik sluit Daniël dus niet helemaal uit nu. Of de regie probeert voor een giga mindfuck te zorgen.

De regie heeft ontdekt dat iedereen op Jurre zit en probeert nog tevergeefs. Soy zat helemaal niet op Jurre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kelvin:

Soy wou Jurre als derde bij het abseilen en dat had hij geantwoord bij de test toch.

Soy vertrouwde Jurre toch juist? Ze hadden daarom een soort van bondje. Sowieso lijkt hij aan te geven niet als laatste te willen - waarbij hij aangedikt heeft hoogtevrees te hebben. Dat lijkt er meer op dat hij dacht dat hij ingevuld heeft dat de mol als 4e gaat. In dat geval zou dat naar Ranomi wijzen.

En Soy geeft sowieso aan enorm gespreid te hebben. Tja, dan beantwoord je natuurlijk heel wat vragen ook fout. Terwijl iemand die op een fout iemand zit, ook toevallig wat vragen goed beantwoord. Zeker als je bij 5 vragen eigenlijk helemaal niet weet welke kant het op gaat, omdat het over de toekomst gaat, kan dat nogal anders uitpakken.

14 minuten geleden zei chrisje1993:

Daar staat als je het vertaald hebt: Wie heeft de fotoopdracht gewonnen?

Uh, heb je het telefoontje van Jurre met de mol gemist? Op ieder briefje stond een vraag die terug gaat komen in de finale executie. Is de vraag niet eerder 'Heeft de mol de fotoopdracht gewonnen?' daarom? Sowieso was deze vraag al bekend voordat de opdracht plaats vond... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei MisterX:

Soy vertrouwde Jurre toch juist? Ze hadden daarom een soort van bondje. Sowieso lijkt hij aan te geven niet als laatste te willen - waarbij hij aangedikt heeft hoogtevrees te hebben. Dat lijkt er meer op dat hij dacht dat hij ingevuld heeft dat de mol als 4e gaat. In dat geval zou dat naar Ranomi wijzen.

En Soy geeft sowieso aan enorm gespreid te hebben. Tja, dan beantwoord je natuurlijk heel wat vragen ook fout. Terwijl iemand die op een fout iemand zit, ook toevallig wat vragen goed beantwoord. Zeker als je bij 5 vragen eigenlijk helemaal niet weet welke kant het op gaat, omdat het over de toekomst gaat, kan dat nogal anders uitpakken.

Uh, heb je het telefoontje van Jurre met de mol gemist? Op ieder briefje stond een vraag die terug gaat komen in de finale executie. Is de vraag niet eerder 'Heeft de mol de fotoopdracht gewonnen?' daarom? Sowieso was deze vraag al bekend voordat de opdracht plaats vond... 

Nee dat was niet wat uit de vertaling van dat biljet kwam ;) .

@Aaron21 Alles beter dan Jurre in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei chrisje1993:

In de afspraak die Jurre had met de mol wordt letterlijk gezegd dat op het briefje van 1000 euro staat "Hoeveelste is de mol geworden in de fotowedstrijd?"... 

Aflevering 7, rond de 40e minuut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei chrisje1993:

@Aaron21 Alles beter dan Jurre in mijn ogen.

Nee. Jurre deed het gewoon prima. De montage toonde gewoon te veel. Het feit dat maar 1 iemand hem echt verdacht heeft, is toch prima. Ik vond vooral Daniël wel een van de beste kandidaten ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MisterX:

In de afspraak die Jurre had met de mol wordt letterlijk gezegd dat op het briefje van 1000 euro staat "Hoeveelste is de mol geworden in de fotowedstrijd?"... 

Aflevering 7, rond de 40e minuut. 

Weet ik. Ik heb dat echt wel gezien hoor ;) . heb het alleen over het briefje van de laatste aflevering.

6 minuten geleden zei Aaron21:

Nee. Jurre deed het gewoon prima. De montage toonde gewoon te veel. Het feit dat maar 1 iemand hem echt verdacht heeft, is toch prima. Ik vond vooral Daniël wel een van de beste kandidaten ooit.

Vind ik persoonlijk niet over jurre. Hoop nog altijd dat hij het niet is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei chrisje1993:

Weet ik. Ik heb dat echt wel gezien hoor ;) . heb het alleen over het briefje van de laatste aflevering.

Vind ik persoonlijk niet over jurre. Hoop nog altijd dat hij het niet is...

Hoop doet leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei chrisje1993:

Ik kan me niet voorstellen dat daar opeens iets anders op staat... Klinkt meer als een slechte vertaling ofzo... Als het toch anders zit, dan zie ik het bewijs wel te gemoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me gewoon de beperking van Google Translate en dit soort talen...

Probeer het maar eens woord voor woord te vertalen via translate en probeer dan van de losse woorden zelf een zin te maken.

Ik raad je trouwens ook eens aan om het woord mol naar Xhosa te vertalen en de uitkomst te vergelijken met de woorden die je op het briefje ziet.

Screenshot_20230305-231235-492.thumb.png.36d50ba9f191ec0de8acad1691b6f7fe.png

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites