Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU #3

chrisje1993

Aanbevolen berichten

16. geen twijfel mogelijk. Ik draai direct om. 

17. hier is ook geen twijfel mogelijk, vanaf seconde 1 verkocht. Ik draai om. 

18. niks voor mij. Ik draai niet. 

19. Vind dit maar niks. Ik draai niet. 

20. mijn aandacht werd al verloren bij de intro. Ik draai niet. 

21. vind dit totaal niks. Ik draai niet. 

22. heerlijk nummer. Ik draai. 

23. niet het beste nummer, alhoewel het wel potentie heeft, na twijfel draai ik toch. 

24. dit vind ik niks. Ik draai niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cq4s8fJ.png

Nadat het defect in de stoel van @van der Water opgelost was kon hij eindelijk de auditie's bijwerken en beoordelen. Hierdoor kunnen we nu weer verder gaan!! Auditie 18 van @hjs was Type O Negative. Ook Auditie 19 Benny Sings van @bas2204 heeft het niet gered. Auditie 21 was van @Laki Erika de Casier strandde in de blinds. Auditie 20 van @chrisje1993 zal zich bij team @Jeroen. voegen. Auditie 16 van @Satyr heeft de keuze tussen @van der Water en @Jeroen. En als laatste Auditie 17 van @komodo25 kan kiezen tussen alle 3 de coaches!

Auditie 25:

Auditie 26:

Auditie 27:

@van der Water @Tamara84 @Jeroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25. Af en toe komt de country twang wel heel sterk door maar over het algemeen kan ik dit prima smaken dus een ja voor mij.

26. De zang is hier heel duidelijk bewust wat meer op de achtergrond gebruikt. Voor mij niet echt geslaagd waardoor ik niet zal draaien.

27. Voor mij 1000% een ja. Weet zeker om wie het hier gaat aangezien ik geloof ik vorige keer hem zelf als deelnemer had opgegeven of ooit een keer in een andere contest hier op MU heb ingezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 22: helemaal mijn smaak!

En die stem!!!! Dikke dikke draai. IK. WIL JE!

Auditie 23: het klinkt niet verkeerd maar het trekt me net niet genoeg aan om te draaien.

Auditie 24: nope ik loop er niet warm van sorry.

Auditie 25: lekker deuntje en een hele fijne stem. Ik ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt.

Ik draai

Auditie 26: ik versta haar bijna niet de stem is zo zacht tegenover de muziek zelf. Ik draai niet.

Auditie 27: heerlijke stem, zeker mijn muziek! Heel nieuwsgierig naar meer. Ik draai!

Auditie 28: niet helemaal mijn smaak, maar het trekt me wel heel erg aan dus ik draai wel.

Auditie 29: OMG???? snel door naar de volgende.

Auditie 30: ik zwijmel weg bij deze muziek i love it!!! Ik draai dan ook erg graag mijn stoel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28. Op zich valt dit zeker in mijn straatje. Toch weet de zanger mij niet te overtuigen en is het redelijk rommelig muzikaal. Voor mij een nee.

29. Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat dit een van mijn favoriete bands is. Absoluut niet een van mijn favoriete nummers maar wetend wat ze in het vat zit is dit voor mij een duidelijke ja.

30. Een relatief eenvoudige muzikale omlijsting maar een hele interessante stem die mij al snel op de knop doet drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31. Het ligt zo ongeveer aan de compleet tegenover gestelde kant van mijn normale muzieksmaak maar ik word er ergens wel vrolijk van. Voor mij een ja.

32. Vooral kwa zang voelt het vrij eentonig aan. Muzikaal is het prima maar de zangeres klinkt alsof ze al een uur hetzelfde nummer in heeft staan zingen voor mijn gevoel.

33. Ik kan hier gewoon niks mee. Het trekt me op geen enkel vlak ook maar een moment richting de rode knop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25. mooie combinatie van verschillende invloeden in dit nummer. Ik draai om. 

26. Niks voor mij, ik draai hier niet. 

27. Top nummer! ik draai!

28. begon heel veelbelovend, maar daarna zakt het voor mij toch een beetje, desondanks zie ik wel wat potentie. Ik draai wel om. 

29. enkel nuttig voor het wegjagen van ongedierte, ik sla hier over. 

30. Heerlijke rustgevende stem. Ik draai. 

31. niks voor mij. Ik draai niet. 

32. heel eentonig dit nummer. ik draai niet. 

33. Hier kan ik helemaal niks mee, ik pas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BtEh7Yh.png

Auditie 22 van @nasje92 heeft de keus uit alle drie de coaches. Auditie 23 van @Grote Ree gaat naar team @van der Water. Auditie 24 wist niemand te overtuigen. Girls in Hawaii van @ivago kunnen dan weer terugkeren naar Hawai. Auditie 25 van @nasje92 heeft de keus uit alle drie de coaches. Auditie 26 was van @chrisje1993. Sabrina Claudio kon helaas voor mezelf niemand overtuigen. Auditie 27 van @chrisje1993 daarentegen wel. Die heeft de keus uit alle drie de coaches. Auditie 28 van @Fabian. mag kiezen tussen @Tamara84 en @van der Water. Auditie 29 van @chrisje1993 gaat naar team @Jeroen.. Auditie 30 van @Fabian. heeft de keus tussen alle 3 de coaches. Auditie 31 van @Laki krijgt een kans bij @Jeroen.. Auditie 32 en Auditie 33 hebben niemand overtuigd. Our Girl en Beak> van @ivago en @komodo25 stranden in de blinds.

Auditie 34:

Auditie 35:

Auditie 36:

Hierna nog 15 auditie's. Dus nog even doorbijten coaches!!

@Tamara84 @van der Water @Jeroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 34: ik vind de stem erg mooi ik draai.

Auditie 35: ik weet niet goed wat het is maar iets spreekt me toch aan. Ik draai.

Auditie 36: ben er niet zo kapot van. Ik draai niet.

Auditie 37: ik vind haar stem echt afschuwelijk. Ik draai niet.

Auditie 38: twijfel twijfel twijfel. Te laat gedraaid.

Auditie 39: totaal niet mijn ding. Ik draai niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37. Voor mijn gevoel mist de zang de power die nodig is om op te staan tegen het muzikale geweld. Voor mij niet overtuigend genoeg om te draaien.

38. Het spreekt mij niet aan en daardoor zal ik hiervoor ook niet draaien

39. En hier ook hetzelfde als bij 38. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites