Montass Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Deportivo Cali, Atletico Nacional, Jaguares, Bucaramanga (Sherman Cardenas remember?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Hmm nee komt me allemaal niet heel bekend voor, Argentijnse en vooral Braziliaanse clubs kan ik er denk zo 15 opnoemen, had niet verwacht dat de Colombiaanse competitie zo goed zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Argentijnse competitie beter dan de Braziliaanse? Had juist andersom verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Ik denk inderdaad ook dat de Braziliaanse competitie zwaarder is dan de Argentijnse, beter is een ander verhaal. Heb ook het gevoel dat Braziliaanse clubs 'groter' zijn ... financieel en commercieel machtiger. Maar bon, het Braziliaans voetbal zit momenteel ook wat in de slop dus Cris kan maar zo gelijk hebben. Zijn er niet ergens cijfers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Even gegoogled bij IFFHS voor de statistieken en onderstaande is het geval; [spoiler=Ranking](1st January 2014 – 31st December 2014) 1 - España - 1259 2 - Italia - 998 3 - England - 958 4 - Argentina - 938 5 - Deutschland - 912 6 - Brasil - 893 7 - France - 871 8 - Portugal - 758 9 - Colombia - 697,5 10 - Paraguay - 671,5 Argentinië dus hoger dan Brazilië, maar dat heeft te maken met de afgelopen paar jaar, waar de Argentijnse clubs heel ver kwamen in de Libertadores en Sudamericana, maar waar het algehele niveau van de competitie ook echt omhoog is gegaan. Denk aan San Lorenzo die de CL won, River Plate die de Sudamericana gewonnen hadden in 2014. Dit is dus anders dan de echte sterkte van de competitie, waar ik de Uruguayaanse competitie sterker acht dan de Paraguayaanse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Italië 2e en Duitsland 5e, iets klopt er niet aan dat lijstje hoor :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 En waar rank je Peru dan ergens Cris? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Onder de kont van Cavani, de WC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 En Engeland 3de met hun 0 clubs in de eindfase van de Europese toernooien :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Alsof de Argentijnse competitie beter is dan de Duitse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Duitse competitie stelt geen fluit voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 [YOUTUBE]P0WUXJfILRA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Ja hij is vandaag of vannacht overleden. De held van het Maracanã. Overigens heeft Pablo Aimar het officieel aan de buitenwereld laten weten dat hij inderdaad stopt: Pablo Aimar heeft zijn pensioen bevestigd en heeft gezegd "content" te zijn met zijn beslissing. "Ik ben content omdat ik deze helemaal overtuigd heb genomen. Ik neem hem niet uit verdriet omdat het voort komt uit wat ik al 10 jaar dacht. Als ik nuttig ben, ben ik nuttig, zo niet, niet. Ik wil niet wandelend voetballen. Voor mij is het niet iets slecht, want ik wist dat dit zou gaan gebeuren", vertelde Aimar, 35 jaar, aan de lokale radio. Op deze manier bevestigd Aimar zijn pensioen, nadat hij het al vertelde aan zijn ploeggenoten. "Met (Marcelo) Gallardo is alles goed. Het was volledig eerlijk. Ik had mijzelf ook niet geplaatst op de lijst van de Libertadores. Ook heb ik nooit een speciale behandeling gewild. Ik wil geen gunsten" vertelde hij over de trainer, die andere spelers heeft geselecteerd voor het restant van het toernooi. De ex-speler van Zaragoza en Valencia, was geopereerd op 12 februari aan zijn rechter enkel, wat zijn derde medische ingreep is geweest in drie jaar tijd. Na vier maanden inactiviteit kwam hij terug op 31 mei om 15 minuten te spelen in de winstpartij van 2-0 met River Plate tegen Rosario Central, in de 14e speelronde van de Argentijnse competitie. "Die minuten speelde ik niet omdat het een cadeau was. Ik wil geen gunsten. Ik kan niet regelmatig spelen, ik wil ook niet half werk doen, maar op dat moment hadden ze mij nodig", voegde hij toe. Het lijkt dus met directe ingang te gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Nani :< Wat een heeeerlijke speler. Edit; Goh wat een heerlijke wedstrijd was dit eigenlijk :D Wanneer het allemaal klikt is het echt geweldig om te zien. Kan niet wachten op RvP en Topal terug in de basis. 18 juli 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 XeXSFWQOX5w Ja hallo :| Lang geleden dat ik zo heb staan juichen voor een relatief onbelangrijk doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Goh Sow ;e Speelt eindelijk eens een goede wedstrijd. Kan gewoon concurrentie aangaan met Fernandao voor in de spits, wilt hij blijkbaar weg :-D Wilde hem altijd al weg hebben, maar nu hij eindelijk terug in de spits mag en gewoon in eerste instantie als reserve werd gezien van Fernandao wilde ik hem wel bij Fener blijven zien. Opeens is het moslimland gedoe niet meer zo belangrijk, of gaat hij naar Arabie ofzo haha, denk het niet. Hij wilt naar een club waar hij basis is, dat vind ik trouwens zwak. Bang van concurrentie. Achjah, gewoon weg doen voor een goede prijs en een andere reservespits halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 RQ7 terug naar Besiktas, voor 1.2m :cab: Ze verwachten ook dat Mario Gomez nog gaat komen. Gaat de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Ik zag dat River Plate de finale van de copa bereikt hebben. Wanneer is die finale? [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Is nog niet bekend, maar verwacht wordt tussen 29 juli en 5 augustus. Wordt gespeeld over twee wedstrijden overigens, waar River Plate thuis begint en waar ze na 90 minuten spelen wel een verlenging hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Is nog niet bekend, maar verwacht wordt tussen 29 juli en 5 augustus. Wordt gespeeld over twee wedstrijden overigens, waar River Plate thuis begint en waar ze na 90 minuten spelen wel een verlenging hebben. Ok top, ik hou het in de gaten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 (bewerkt) Heerlijke 3-0 tegen Marseille zeg :D vrije trapje Diego, kopbal Sow na heerlijke actie en voorzet van Caner en nu Fernandao lekker afgewerkt na een magnifieke steekpass van Sow. Nu de reserves erop, krasic, holmen, etc. :) Edit; meteen tegendoelpunt vanuit Krasic zn flank. :-D Linksback staat heeelemaal alleen, Krasic staat ergens in het centrum 35m van doel. Linksbackje legt af op Thauvain, die trapt em heerlijke binne zeg :< Stop gewoon eens met kansen geven aan Krasic en Holmen joh. Die gaan 100% zeker weg, hebben niets goeds gedaan en dit is al de 8e oefenwedstrijd. Edit2; Sener eruit voor Hakan fucking Cinemre en opeens is het alsof we niemand hebben op de hele rechterflank van het veld :-D Alleen Uygar is echt een goede talent, mist wat overzicht maar laat echt goede dingen zien deze voorbereiding. Vorig jaar in de beker was hij ook al goed. Wordt nog een hele leuke speler. 22 juli 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Die Blerim Dzemaili kan toch wel een aardig balletje trappen? [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Nou geen "droomfinale" dus tussen River en Internacional. Internacional heeft op papier een veel beter team dan Tigres maar verloor vannacht dus wel met 3-1 en ligt eruit. De finale wedstrijden zijn komende woensdag (in Mexico) en de woensdag daarop (in Buenos Aires) Dit betekent trouwens ook dat River Plate al zeker is van deelname aan het WK voor clubs. Dat aangezien er per federatie maar 1 vertegenwoordiger mag zijn. Tigres kan niet naar dat WK omdat Club América de Noord-Amerikaanse CL won en dus de CONCACAF regio vertegenwoordigd. Dus, op naar een Barça-River wedstrijd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Wordt dit ook uitgezonden op dat youtube-kanaal waar [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; het laatst over had? Ik weet dat kanaal niet meer namelijk (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Dan heb je er toch ook niks aan om te weten of het daarop wordt uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten