Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Deze Copa America is echt een anti-climax, weer een saaie pot. :cab:

Ik zweer het je die Willian [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ik kan een compilatie maken van foute passes op belangrijke momenten. Net 3 vs 3, hij op snelheid met de bal, passt hij in tegenstander zijn voeten. Als je haat aan hem hebt begin je ook echt te letten op fouten.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze Copa America is echt een anti-climax, weer een saaie pot. :cab:

Ik zweer het je die Willian [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ik kan een compilatie maken van foute passes op belangrijke momenten. Net 3 vs 3, hij op snelheid met de bal, passt hij in tegenstander zijn voeten. Als je haat aan hem hebt begin je ook echt te letten op fouten.

Haha ik vind het echt een goede speler ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik was gisteren ook wel benieuwd, dus heb het even opgezocht;

De relatie Thiago Silva en Dunga is niet zo heel goed. Schijnen wat strubbelingen intern tussen die twee, plus dat Thiago Silva op het vorig WK schijnbaar een penalty niet wilde nemen, waardoor Dunga een reden zag om hem de aanvoerdersband af te pakken. Dit mede omdat de relatie Joao Miranda / Dunga wel goed is. Hij is alle wedstrijden in de basis begonnen en een vaste kracht bij Brasil. Dat heeft Dunga ertoe besluiten om hem die aanvoerdersband te geven.

Over Chile - Uruguay; Chile neemt het initiatief, maar heeft echt in de eerste helft al 1 a 2 goals nodig. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt en hoe meer Uruguay in het voordeel komt met die luchtmacht en die knetterharde verdediging.

Chile - Uruguay | woensdag op donderdagnacht | 1:30

Bolivia - Peru | donderdag op vrijdagnacht | 1:30

Argentinië - Colombia | vrijdag op zaterdagnacht | 1:30

Brazilië - Paraguay | zaterdagavond | 23:30

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Silva is zelfs een tijdje gepasseerd geweest en Luiz in de basis, gelukkig is dat voorbij nu. Verder schijnt Silva ook geen leiderstype te zijn in een groep. Maar ja om hem dan aan Neymar te geven :cab:

Ik twijfel enorm wie er door gaat :D Chili of Uruguay, de Chilenen met een achterhoede van onder de 1.80 volgens mij :cab: En Uruguay sterk in de lucht en achterin sterk. Voetballend is Chili wel veel beter maar ja ;c Voordeel is wel dat Cavani weer gaat spelen :cab: Speelt Uruguay toch altijd beetje met 10 man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand onderschat Cavani voor het leven hier. Zonder Cavani rendeert Suarez veel minder binnen dit Uruguay, over zijn rol bij PSG ga ik niet eens praten. De arme jongen werkt kneiterhard en speelt al 50 jaar op de verkeerde positie.

[YOUTUBE]qDV8mfLk-pE[/YOUTUBE]

Kijk voor de grap wie 2 zieke assists geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand onderschat Cavani voor het leven hier. Zonder Cavani rendeert Suarez veel minder binnen dit Uruguay, over zijn rol bij PSG ga ik niet eens praten. De arme jongen werkt kneiterhard en speelt al 50 jaar op de verkeerde positie.

[YOUTUBE]qDV8mfLk-pE[/YOUTUBE]

Kijk voor de grap wie 2 zieke assists geeft.

Die jongen heeft bij PSG bijna een half seizoen in de spits gespeeld door alle afwezigheid van Zlatan, en alsnog bakte hij er vrij weinig van

Link naar opmerking
Deel via andere websites