Montass Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Ja ik vind het heel vervelend :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 (bewerkt) Deze Copa America is echt een anti-climax, weer een saaie pot. :cab: Ik zweer het je die Willian [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ik kan een compilatie maken van foute passes op belangrijke momenten. Net 3 vs 3, hij op snelheid met de bal, passt hij in tegenstander zijn voeten. Als je haat aan hem hebt begin je ook echt te letten op fouten. 21 juni 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 2-0 Firmino, zieke assist Willian. Deze gozer maakt me gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Mooie goal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Dunga zweet 'm. David Luiz op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Het is een behoorlijk laffe coach die Dunga ;e staat verdorie 2-0 voor.. waarom dan niet gewoon doorgaan om het publiek te vermaken ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 (bewerkt) BAM! Miku _O_ het is weer spannend bijna nog de 2-2 ook :r sjonge jogne die Dunga met z'n lekkere wissels 21 juni 2015 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Verbazingwekkende wissels van die Dunga, kantelde de wedstrijd. Brazilie was aan 't cruisen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 He continued to appear regularly for the Tukkers, being also linked to the likes of Real Madrid[5] and Arsenal.[6] Dacht kijk ff op de Wiki van de rechtsback Rosales, ex Twente, van Venezuela. Staat dit er gewoon, betwist de betrouw baarheid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Dacht kijk ff op de Wiki van de rechtsback Rosales, ex Twente, van Venezuela. Staat dit er gewoon, betwist de betrouw baarheid... Kan toch. http://www.nu.nl/voetbal/2395883/manolev-in-belangstelling-ac-milan.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Gokje, gaat over Stani Moderne verdediger, Rosales was gewoon erg middelmatig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Deze Copa America is echt een anti-climax, weer een saaie pot. :cab: Ik zweer het je die Willian [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ik kan een compilatie maken van foute passes op belangrijke momenten. Net 3 vs 3, hij op snelheid met de bal, passt hij in tegenstander zijn voeten. Als je haat aan hem hebt begin je ook echt te letten op fouten. Haha ik vind het echt een goede speler ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Mooie wedstrijden! Zeker Argentinië - Colombia en wellicht Arg-Bra in de volgende ronde. Denk overigens dat de finale Chili-Argentinië wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Oei Argentinie Colombia, daar ga ik voor zitten. Of liggen, hangt er net vanaf hoe ik me voel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Chili - Uruguay is op papier natuurlijk ook erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Chili - Uruguay is op papier natuurlijk ook erg lekker. Uruguay is nooit lekker kan ik je vertellen. ;c Chili die dan probeert te voetballen en Uruguay die zoveel mogelijk benen probeert te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Waarom is Thiago Silva geen aanvoerder nu Neymar er niet bij is? Heeft hij iets raars gedaan oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Viel mij ook al op ja, nu droeg Miranda de band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Vind dat niet echt een waardig figuur als aanvoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ja, ik was gisteren ook wel benieuwd, dus heb het even opgezocht; De relatie Thiago Silva en Dunga is niet zo heel goed. Schijnen wat strubbelingen intern tussen die twee, plus dat Thiago Silva op het vorig WK schijnbaar een penalty niet wilde nemen, waardoor Dunga een reden zag om hem de aanvoerdersband af te pakken. Dit mede omdat de relatie Joao Miranda / Dunga wel goed is. Hij is alle wedstrijden in de basis begonnen en een vaste kracht bij Brasil. Dat heeft Dunga ertoe besluiten om hem die aanvoerdersband te geven. Over Chile - Uruguay; Chile neemt het initiatief, maar heeft echt in de eerste helft al 1 a 2 goals nodig. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt en hoe meer Uruguay in het voordeel komt met die luchtmacht en die knetterharde verdediging. Chile - Uruguay | woensdag op donderdagnacht | 1:30 Bolivia - Peru | donderdag op vrijdagnacht | 1:30 Argentinië - Colombia | vrijdag op zaterdagnacht | 1:30 Brazilië - Paraguay | zaterdagavond | 23:30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Klopt Silva is zelfs een tijdje gepasseerd geweest en Luiz in de basis, gelukkig is dat voorbij nu. Verder schijnt Silva ook geen leiderstype te zijn in een groep. Maar ja om hem dan aan Neymar te geven :cab: Ik twijfel enorm wie er door gaat :D Chili of Uruguay, de Chilenen met een achterhoede van onder de 1.80 volgens mij :cab: En Uruguay sterk in de lucht en achterin sterk. Voetballend is Chili wel veel beter maar ja ;c Voordeel is wel dat Cavani weer gaat spelen :cab: Speelt Uruguay toch altijd beetje met 10 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Die Willian is echt een geweldige speler, hoort niet thuis bij het afbraakvoetbal van Chelsea vind ik............................................. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Dat gehaat op Cavani he. Hoeveel bruikbare ballen heeft die man in deze toernooi gehad. Compleet andere speler dan Suarez, voordat jullie zo een vergelijking gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Iemand onderschat Cavani voor het leven hier. Zonder Cavani rendeert Suarez veel minder binnen dit Uruguay, over zijn rol bij PSG ga ik niet eens praten. De arme jongen werkt kneiterhard en speelt al 50 jaar op de verkeerde positie. [YOUTUBE]qDV8mfLk-pE[/YOUTUBE] Kijk voor de grap wie 2 zieke assists geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Iemand onderschat Cavani voor het leven hier. Zonder Cavani rendeert Suarez veel minder binnen dit Uruguay, over zijn rol bij PSG ga ik niet eens praten. De arme jongen werkt kneiterhard en speelt al 50 jaar op de verkeerde positie. [YOUTUBE]qDV8mfLk-pE[/YOUTUBE] Kijk voor de grap wie 2 zieke assists geeft. Die jongen heeft bij PSG bijna een half seizoen in de spits gespeeld door alle afwezigheid van Zlatan, en alsnog bakte hij er vrij weinig van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten