Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet van Rhijn maar Martin Linnes waarschijnlijk de nieuwe rechtsback. Aanvallend een hele goede, verdedigend geen idee. Speelde een goede groepfase EL met onder andere een doelpunt tegen Fener. Kost 2 miljoen. Geen idee of het wat is, maar ik vertrouw de scouts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe maakt zo'n Sinan Gumus zoveel minuten bij Gala...

Edit; Goh echt die Sinan Gumus :-D Heb ik eens op GS gebet hoor ...

Edit2; Ik zet de stream uit, zet futbol24 op om gwn geluid te horen als er een goal valt. Ik heb het nog geen 30 seconden aanstaan of GS scoort. Ga terug naar de stream, zie ik Chedjou scoren. Zet het terug uit, 2 minuten later weer Chedjou :-D

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt die maar meer minuten, nee was vandaag slecht niet best, zoals heel Gala. 3 goals met standaard situaties. Boeit mij ook echt niks, die groepfase voor de beker moet afgeschaft worden. Voetballers gaan toch niet met plezier wedstrijden tegen Tokatspor spelen man.

Linnes is offciieel komt voor 2 miljoen.

Nu een spits graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de spelers en supporters van zo'n Tokatspor is het dan weer wel geweldig hé. En het zijn dan ook wedstrijden waarin spelers die minder minuten maken ook hun wedstrijden spelen, vind het zelf een goed concept. Al vind ik niet dat je de ene wedstrijd met een zowat volledige basiselftal moet beginnen om de 2e wedstrijd met alle reserves te spelen. Zet daar gewoon 2 elftallen neer die gewoon als goed worden bestempeld. Je had nu bij GS Jem Karacan, Sinan Gumus, Yasin Oztekin, Emre Colak, Umut Bulut, Volkan Pala (invaller) en Olcan Adin (invaller) die dan moeten zorgen voor doelpunten. Dan ben je toch op papier niet zo heel veel beter dan zo'n Tokatspor of eender wie. Cenk; Sabri, Semih, Denayer, Carole; Jem, Donk; Poldi, Selcuk Inan, Sinan Gumus, Burak de ene match... Cenk; Tarik, Chedjou, Koray, Carole, Bilal, Jose, Emre Colak, Yasin, Olcan, Umut de ene pot. Dan heb je toch 2 selecties die goed voetbal kunnen brengen en waar je in je 2e wedstrijd toch de meeste basisspelers rust hebt gegund. Dat is ook tof voor die spelers van de lagere competities en voor de supporters. Aangezien je nu in de uitwedstrijd met een elftal speelde dat niet GS-waardig is en waar de supporters daar ook niets aan hebben. Mjah, alsof een trainer daar aan denkt natuurlijk. Begrijp wel dat hij zoveel mogelijk spelers rust wilt gunnen in zo'n gare uitwedstrijd dat toch niet belangrijk is.

Het is dat deze selectie van Fener ook met al hun reserves er met kop en schouder zou uitsteken, maar als ze opeens afkomen met Uygar, Ramazan en wat andere jeugdspelers terwijl ze de vorige wedstrijd met zowat de basisploeg speelden heb je ook niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een héérlijke match... Ooooh Robin van Peeeersie!

Fenerbahce doet er gewoon goed aan om in de bekerwedstrijden met de reserves te spelen. Die jongens willen zichzelf bewijzen en rennen dubbel zo hard dan normaal.

Er zegt ook niemand dat Fener met de basisspelers de bekerwedstrijden moet spelen, je moet alleen geen 11 wisselspelers opstellen maar gewoon altijd wat mixen. Zoals Fener nu heeft gedaan, en ze spelen heerlijk. Al is het natuurlijk slechts tegen Giresunspor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uygar heeft wel hetgene wat geen enkele andere middenvelder bij Fenerbahce heeft. Bij zijn doelpunt maakt hij de enige juiste loopactie. Zelfs zo'n Diego doet dat heel zelden, zo meteen de 16 induiken als middenvelder wanneer er een aanval is via de flanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrok het toen ik het las, hopen doet die het niet weer en steunt UltraAslan/Galatasaray hem.

Oudste actieve WK-deelnemer aller tijden doet zelfmoordpoging

De legendarische Colombiaanse doelman Faryd Mondragón heeft een poging gedaan om zichzelf van het leven te beroven. De sluitpost, die tot zijn 43e actief was als profvoetballer, kampte de laatste tijd met een depressie. De zelfmoordpoging slaagde niet: Mondragón verblijft momenteel in een ziekenhuis en maakt het goed.

De nu 44-jarige Mondragón staat in de boeken als de oudste speler die ooit in actie kwam op een WK-eindronde. Hij maakte deel uit van de Colombiaanse selectie die in 2014 tot de kwartfinales reikte op het WK in buurland Brazilië. Daar kwam Mondragón als invaller in actie in het groepsduel met Japan. Daarmee schreef hij het fraaie record op zijn naam.

Na het toernooi zette de oud-speler van onder meer Galatasaray en 1. FC Köln een punt achter zijn loopbaan. Het viel hem zwaar: Mondragón kwam in een depressie terecht en nam deze week een overdosis medicijnen in een poging zijn leven te beëindigen. “Alleen ik kan mijn leven beoordelen. Ik heb er genoeg van om door anderen te worden beoordeeld, zonder de mogelijkheid te hebben mezelf te verdedigen”, schreef hij op Instagram. Dat bericht werd later weer verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk komt hij af van z'n depressie... Echt een held, mag toch niet herinnerd worden door de doelman die zelfmoord heeft gepleegd.

Sefa reis, icoon en held onder de supporters, leider (of hoe verwoord je het anders? :-D ) van de GFB. Hij is overleden, hartaanval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#AcınızAcımızdır ! @gencfborg

@gencfborg tribün lideri #Sefakalya 'yı kaybettik..

Fenerbahçe tribününün başı sağolsun! Mekanı cennet olsun!

Mooi hoe UltraAslan erop reageert vind ik persoonlijk.

Dit gevonden,

wauw Keita was echt bijzonder he.

[TWITTER]687330829043892224[/TWITTER]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee sorry. Ik ken hem van naam, weet dat het een aanvallend talent van Independiente schijnt te zijn, maar dat had je zelf al gevonden gok ik. Heb de laatste tijd echt te weinig voetbal gekeken, dus kan je niet helpen. Misschien Niels inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennen jullie Martin Benitez en kunnen jullie dan wat over hem vertellen?

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=1513]niels1992[/MENTION];

Ken hem niet echt heel goed. Ik keek meestal geen Independiente, maar die keren dat ik keek leek het me wel een aardige speler. Technisch goed en een echte dribbelaar. Moet nog wel wat doeltreffender worden. Wil nu nog teveel zijn eigen actie maken, maar heeft zeker potentie. Ik zag dat hij maar 1.73 was, dus bijv in Nederland zou hij nooit in de spits worden opgesteld, eerder als een buitenspeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites