cimbomcu Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Het zit je nog niet echt mee met je favoriete clubs dit jaar hé? ;c Moet zeggen dat ik in de competitie niet eens ontevreden ben, ook over de transfers redelijk tevreden. Als je ''gewoon'' had gewonnen van Astana had je ook op 6 punten gestaan in de CL en was alles nog mogelijk, dit is dan weer zo raar en onverwacht. Maar ja Hamza was wel koppig, en hield zich vast aan namen als Sabri en Umut. Oh begrijp nu pas dat je zowel Chelsea, Ajax en Gala bedoelt nee inderdaad :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) Halen we eens een talentvolle speler, ipv de Dzemailli's van deze wereld wordt die uitgefloten omdat die een verkeerde pass gaf. Slaat toch ook nergens op he. Mooi van Sneijder :) Trouwens mooie speler die Eto'o, vierde beetje raar zijn doelpunt maar verontschuldigde zich daarna bij de fans van Gala. Mooi :) [VINE]izBmB29YmBI[/VINE] Sneijder bromt: ‘Iedereen moet nu zijn verantwoordelijkheid nemen’ Galatasaray leek zaterdag na een doelpunt in blessuretijd met 3-2 te winnen van Antalyaspor, maar in de absolute slotseconde werden er toch nog twee punten verspeeld: 3-3. Wesley Sneijder kon zijn ogen niet geloven en stond na afloop dan ook met een teleurgesteld gevoel de Turkse pers te woord. “Wat kan ik zeggen? Drie keer op voorsprong komen, dan mag je dat nooit weggeven. Dat is gewoon bijna onmogelijk. Waar het aan ligt? We moeten beter verdedigen en beter aanvallen. Maar hoe doe je dat als er geen duidelijkheid is over de tactiek of een spelsysteem? Iedereen in het team moet zijn verantwoordelijkheid nemen, dit ligt niet aan één persoon”, verwees Sneijder naar Hamza Hamzaoglu. De trainer werd donderdag ontslagen en in ieder geval voorlopig opgevolgd door Claudio Taffarel. “Hamzaoglu heeft alle negatieve berichtgeving niet verdiend, maar in het voetbal vliegt de trainer er nu eenmaal als eerste uit. De oorzaken voor ons spel zijn duidelijk en daar moeten we op de training aan werken. Zoals ik net al zei: het hele team moet zijn verantwoordelijkheid nemen." En daarom hebben we een buitenlandse coach nodig, al ken ik Denizli niet qua tactiek en systeem. 22 november 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Heerlijk dat Rodriguez daarna gelijk een assist gaf. Maar dat je zo iemand eruit haalt hé, die ga je toch nooit terugwinnen. Als ik hem was lekker bij Malaga ofzo gaan ballen. En Eto'o; wat een persoonlijkheid. Mooi dat die wel een applaus kreeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Ja mooi inderdaad dat alle spelers ook naar Rodriguez gingen na die goal van Podolski, die laatste heeft wel een heerlijk seizoen he :< Trabzon heeft 3 maanden de salarissen van Ekici, Mbia en Medjani niet betaald, vanaf morgen zijn die gratis te verkrijgen. Zeker Mbia zou ik bij Gala willen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Ja Podolski is ziek in de 16, terwijl wij hem toch anders kennen. Zou hem best in de spits willen zien, maarja dan krijg je Sabri ofzo op de vleugel :D Wat vond je van Semih? Ging weer 2x in de fout he. Ging verder op het niveau van zijn Franse collega. Varane vind ik ook zo een geval. Hebben zich minimaal ontwikkeld de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Ja Podolski is ziek in de 16, terwijl wij hem toch anders kennen. Zou hem best in de spits willen zien, maarja dan krijg je Sabri ofzo op de vleugel :D Wat vond je van Semih? Ging weer 2x in de fout he. Ging verder op het niveau van zijn Franse collega. Varane vind ik ook zo een geval. Hebben zich minimaal ontwikkeld de afgelopen jaren. Mancini vindt Semih goed, nou strik erom heen en wegwezen. Semih is gewoon matig man, degelijke verdediger maar niks extra's. Vooral ook omdat Gala zonder idee speelt doet die van alles en nog wat maar niks werkt :D Normaal wel wissel laatste weken trouwens, maar Chedjou was geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Turks voetbal #8 Ja weet ik. Hebben en waardeloze selectie. Mogen blij zijn als we 3e eindigen Leuk die Psg fans. Ook cool om gelijk zo je gezicht te verbergen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Die van PSG zijn de meest achterlijke die ik ooit heb gezien :-D die slopen hun eigen stad. Mogen van mij part klappen krijgen na deze comment, stumperts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Vandaag afspraak Ozbek met Denizli. Wat vind jij van Denizli voor Gala? [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Had liever een keer een tactisch sterke man gehad, zoals Favre die 5 jaar uitstekend heeft gepresteerd bij Gladbach met goed voetbal en uiteindelijk zelfs CL gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Weet ik niet man. Heeft de laatste jaren niet zo veel clubteams gecoacht toch? Wel herriner ik hem van Euro2000. Toen was 7+4 de regel. 7 spelers van Gs en de rest andere teams. Toen kwam ie in de kwartfinale zomaar met een boel Fenerbahce spelers. Daarna getekend bij Fb. Ik had liever Avci of Ersun Yanal. Maar volgens mij is er zelfs geen geld om Avci weg te kopen bij Ibb laat staan loon van Yanal. Favre schaar ik daar ook onder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Denizli de coach, ben benieuwd tekent voor 1,5 jaar. Zal debuteren in de competitie, Taffarel doet Atletico. Denizli: "Ik ben Galatasaray iets verschuldigd. Anderhalf jaar geleden lukte het niet. Dit keer kruisen onze wegen wel" Denizli: "Ik ben een beetje zenuwachtig. Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden" Denizli: "De grootste successen in mijn carrière heb ik hier behaald" Denizli: "Ik ben bij de club waar ik m'n carrière voor op het spel zal zetten. Het zal niet makkelijk worden" Denizli: "Hopelijk zal ik komend weekend langs de lijn staan" Denizli: "Ik kan aan Terim en Hamzaoğlu vragen wie zij mij aanraden" #assistent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=262417#1 Wel grappig lijstje, Palmeiras heeft aardig wat knaken zo te zien :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Harde woorden van Wes. Wes: "We hebben twee tegentreffer ontvangen maar dat hadden er vijf of zes kunnen zijn. We moeten opstaan! Vanaf vrijdag op nul beginnen" Sneijder: “Wij hebben geen tactiek. We spelen zonder tactiek. We moeten qua tactiek hard aan de bak.” Sneijder: "We hebben goede spelers maar we zijn geen team. We moeten harder werken!" Sneijder: “Ja ik ben boos, want wij kunnen veel beter. We hebben de potentie. Dit zijn wij niet”. neijder: "Wij hebben geen tactiek. We spelen zonder tactiek. We moeten aan ons tactiek werken." Sneijder: “Wanneer het slecht gaat zijn de trainers de eerste die weg moeten”. Sneijder: "We speelden tegen een betere ploeg en waren zelf slecht. We werken niet hard genoeg. We zijn als team slecht" Sneijder: "Wij hebben een conditionele achterstand. We moeten nog heel hard werken" Sneijder: "Vandaag stond er maar een team op het veld en dat was Atletico Madrid" Sneijder: “Wij zijn niet goed. We werken niet hard. We zijn als team slecht.” Sneijder: "Ik ben boos omdat dit team potentie heeft maar we lopen fysiek ver achter." http://www.dailymotion.com/video/x3fjdsv Als je dit vergelijkt met uitspraken van Yasin ''we willen Astana verslaan en de finale van de EL halen'' :r Sneijder is qua voetbal inhoud iig blij met het vertrek van Hamza, zoveel is duidelijk. Ben benieuwd hoe Denizli te werk gaat en of hij tactisch goed niveau heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 'Harde woorden'. Is dit Dirk Kuyt of Wesley Sneijder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 'Harde woorden'. Is dit Dirk Kuyt of Wesley Sneijder? Haha haal mij eens paar quotes van Dirk Kuyt erbij waar hij zijn team, de trainingen en de tactiek bekritiseert :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Het was gisteren wel echt schandalig hé. Ik zou het trouwens echt niet kunnen hebben (zijn heel veel GS-supporters ook mee eens, zeker in mijn vriendengroep) dat Mustafa Denizli Atlético skipt. Wat heb je te verliezen? Was het nog slechter geweest dan wat GS gisteren heeft getoond, dat kan toch niet :-D Dit was echt dé ondergrens, Podolski met 5/6 balcontacten ofzo in 90 minuten. Snap verder niet van Sneijder wat hij verwachtte van gisteren, met een middenveld Jem Karacan - Bilal Kisa ... Zal vandaag trouwens niet zo heel veel beter zijn bij Fener mjah... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Harde woorden van Wes. Wes: "We hebben twee tegentreffer ontvangen maar dat hadden er vijf of zes kunnen zijn. We moeten opstaan! Vanaf vrijdag op nul beginnen" Sneijder: “Wij hebben geen tactiek. We spelen zonder tactiek. We moeten qua tactiek hard aan de bak.” Sneijder: "We hebben goede spelers maar we zijn geen team. We moeten harder werken!" Sneijder: “Ja ik ben boos, want wij kunnen veel beter. We hebben de potentie. Dit zijn wij niet”. neijder: "Wij hebben geen tactiek. We spelen zonder tactiek. We moeten aan ons tactiek werken." Sneijder: “Wanneer het slecht gaat zijn de trainers de eerste die weg moeten”. Sneijder: "We speelden tegen een betere ploeg en waren zelf slecht. We werken niet hard genoeg. We zijn als team slecht" Sneijder: "Wij hebben een conditionele achterstand. We moeten nog heel hard werken" Sneijder: "Vandaag stond er maar een team op het veld en dat was Atletico Madrid" Sneijder: “Wij zijn niet goed. We werken niet hard. We zijn als team slecht.” Sneijder: "Ik ben boos omdat dit team potentie heeft maar we lopen fysiek ver achter." http://www.dailymotion.com/video/x3fjdsv Als je dit vergelijkt met uitspraken van Yasin ''we willen Astana verslaan en de finale van de EL halen'' :r Sneijder is qua voetbal inhoud iig blij met het vertrek van Hamza, zoveel is duidelijk. Ben benieuwd hoe Denizli te werk gaat en of hij tactisch goed niveau heeft. Jij mag Wes zeggen ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Het was gisteren wel echt schandalig hé. Ik zou het trouwens echt niet kunnen hebben (zijn heel veel GS-supporters ook mee eens, zeker in mijn vriendengroep) dat Mustafa Denizli Atlético skipt. Wat heb je te verliezen? Was het nog slechter geweest dan wat GS gisteren heeft getoond, dat kan toch niet :-D Dit was echt dé ondergrens, Podolski met 5/6 balcontacten ofzo in 90 minuten. Snap verder niet van Sneijder wat hij verwachtte van gisteren, met een middenveld Jem Karacan - Bilal Kisa ... Zal vandaag trouwens niet zo heel veel beter zijn bij Fener mjah... Ik had het ook gedaan hoor als Denizli :D Beetje laf misschien maar wel logisch toch? Hij kan in 1/2 dagen niks doen met deze groep. Gisteren was echt de ondergrens inderdaad echt een verschrikking. Ook een vreselijke opstelling ja, Hakan op linksback ipv centrum, Jem Karacan en fucking Sabri op de rechtervleugel ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Dan moet hij niet komen toch, wat is dat nu voor bullshit. Komt als trainer en gaat dan Atlético skippen. Alsof Taffarel meer kans heeft om te winnen. Be a man en neem je verantwoordlijkheid. Walgelijke vent... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Dan moet hij niet komen toch, wat is dat nu voor bullshit. Komt als trainer en gaat dan Atlético skippen. Alsof Taffarel meer kans heeft om te winnen. Be a man en neem je verantwoordlijkheid. Walgelijke vent... Ach ik vind dat niet zo belangrijk. Je kan ook zeggen dat Taffarel meer weet wat er speelt in de groep en de spelers beter kent en in een belangrijke wedstrijd te groot het risico is om met een nieuwe trainer te beginnen. Aan de andere kant, Hamza heeft het wel gedaan begon gelijk met een 4-0 nederlaag tegen Arsenal hij was/is dan ook een echte gentleman maar goed daar bereik je ook weinig mee hebben we kunnen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vitor lijkt het team toch eindelijk aan de praat te krijgen, wat speelden we heerlijk zeg. We hebben genoeg gecreëerd om er veel meer te maken en hebben buiten 1 counter niets weggegeven. De eerste helft was geweldig, 2e helft werd het wat minder dus dat moet wel beter. Zijn eerste 2 wissels waren 100% correct, alleen had hij Markovic er beter niet ingebracht, en al helemaal niet voor Diego. Gewoon Ozan erop gooien voor Diego en dat middenveld wat versterken. Moet trouwens zeggen dat de reden tot het goed spel deels ligt aan het feit dat Topal & Josef eindelijk eens fatsoenlijk de bal naar voren kunnen dragen ook. Tegen Molde deden ze het ook al, maar tegen Trabzon deden ze het echt goed. Nani was ge-wel-dig, had het zo gemakkelijk tegen de hele linkerflank van Trabzon maar was verdedigend ook echt goed. Ik heb genoten, kan er nog veel meer over zeggen maar geen zin in :D Ik hoop dat we deze lijn doorzetten, Vitor begint de steun van de supporters iig terug te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Vitor lijkt het team toch eindelijk aan de praat te krijgen, wat speelden we heerlijk zeg. We hebben genoeg gecreëerd om er veel meer te maken en hebben buiten 1 counter niets weggegeven. De eerste helft was geweldig, 2e helft werd het wat minder dus dat moet wel beter. Zijn eerste 2 wissels waren 100% correct, alleen had hij Markovic er beter niet ingebracht, en al helemaal niet voor Diego. Gewoon Ozan erop gooien voor Diego en dat middenveld wat versterken. Moet trouwens zeggen dat de reden tot het goed spel deels ligt aan het feit dat Topal & Josef eindelijk eens fatsoenlijk de bal naar voren kunnen dragen ook. Tegen Molde deden ze het ook al, maar tegen Trabzon deden ze het echt goed. Nani was ge-wel-dig, had het zo gemakkelijk tegen de hele linkerflank van Trabzon maar was verdedigend ook echt goed. Ik heb genoten, kan er nog veel meer over zeggen maar geen zin in :D Ik hoop dat we deze lijn doorzetten, Vitor begint de steun van de supporters iig terug te winnen. Ziek elftal hebben jullie he :< Ben benieuwd hoe ver jullie in de EL kunnen geraken. Dit Fener versla je niet zomaar. Denk dat dit Fener als voordeel op BJK heeft het defensieve aspect, volgens mij is Vitor Pereira daar ook eerst mee bezig gaan, eerst heel compact en stevig achterin staan en daarna aanvallend wat meer doen. Die Fernandao die weer scoort :r Daarom snap ik alle overdreven kritiek op Gala niet, dit Fener is misschien het beste team sinds Gala van 2000 qua namen. Jullie hebben Fernandao op de bank, wij vaak Umut in de basis :r Sabri, Umut, Bilal, Emre, Olcan tegenover Gokhan, Fernandao, Josef, Ozan en Nani. Jullie hebben gekocht voor bijna 50 miljoen, wij 1/10de daarvan 5 miljoen. :r Wanneer Fener of Gala geen kampioen wordt is het net een hel, terwijl je juist realisme zo fucking belangrijk is wat ontbreekt in het Turkse voetbal. Neem je verlies, bouw aan een leuk elftal en ga verder met saneren en maak je financieel gezond. In plaats daarvan gaan we het hotel van Dursun Ozbek bellen om te roepen ''bu Dursun Ozbekin oteli mi? ISTIFA ETSIN TAMAM MI LAN, BIKTIK!'' Net als de Nederlandse twitter account van Galatasaray Hollanda (fan account) die roepen ''yeter artik UltraAslan hadi Florya ya baskin yapin!'' om de volgende dag te tweeten ''ook in slechte tijden kop omhoog'' ha siktir picler iyi gun taraftari amk. Elke keer teksten schrijven als ''nu voetballen we met Sabri, toen lieten we Mourinho trillen met Eboue, Sneijder en Drogba'' Het aantrekken van Drogba en ook Eboue is 1 van de redenen waarom we nu geld te kort hebben maar ok. Toen ik ze daarop aansprak werd ik dan ook gelijk geblokkeerd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Grootste deel van mijn vriendengroep is voor GS, die hebben het over dat Mustafa Denizli in anderhalf jaar mogelijk 4,5 miljoen euro zou gaan verdienen ofzoiets. Als hij kampioen wordt etc... Als ze zo'n bedrag kunnen beloven aan een Denizli, is er dus wel geld lijkt me. Daar hebben GS fans het hier over, en ik geef ze geen ongelijk daarin. Enige fout van Fener, wat de fout bij GS ook is is dat ze na een kampioenschap opeens gaan doen alsof het elftal goed genoeg is. Fener had een heel oud elftal, we worden kampioen onder Ersun Yanal en er gebeurt buiten Diego geen enkele transfer. Dan ben je nog een jaar verder en moet je opeens 7/8 man gaan vervangen ... Voor zoveel mensen te halen hebben ze het financieel wel goed gedaan, voor wat er binnen is gekomen is er niet al te veel gespendeerd vind ik zelf. Vitor inderdaad eerst gehamerd op de defensie, die was echt heel erg in het begin. Nu geven we echt amper iets weg, het is eigenlijk hopen dat Alves snel wordt vervangen door een solide verdediger en dan zal dat Kjaer ook ten goede komen. En dan nu eindelijk dat we offensief ook goed spel brengen, het is hopen dat dit zo verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Tja, toen Fener geschorst werd voor Europees voetbal waren er elke dag weer van die kansloze grappen dat jullie geen Europa spelen en wij wel bla bla, dit jaar zijn wij ternauwernood ontsnapt aan een Europese schorsing vanwege financieel wanbeleid maar toch vragen mensen zich af waar Drogba nou blijft :D Ja geen idee hoeveel 4,5 miljoen dollar is, maar dat is natuurlijk gestoord. Denizli is een ervaren man, weet hoe die het moet spelen. Gala heeft een coach nodig en snel dus zet die hoog in. En tuurlijk heeft Gala wel geld maar moeten we ook gewoon blijven verkopen. Dat is juist het probleem, we halen Jose, Bilal, Podolski, Carole en Denayer voor 5 miljoen maar geven dan de nieuwe coach 4,5 miljoen :cab: Het ergste is gewoon dat Umut dus automatisch vastligt nog een extra jaar, en dat geldt ook voor Sabri mocht die nog 1 wedstrijd starten. Als ik Gala was had ik gewoon Sabri niet meer opgesteld en gewoon andere jongens laten spelen. Sabri kan er toch niks van en beter dat dan dat hij nog tot 2017 onder contract staat voor 1.6 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Weet iemand of Filip Djuricic nog leeft? Kan gewoon geen statistieken van hem vinden voor 15/16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten