Dansmeister Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Dat pilletje wat Vidal in de CL finale had ingeslikt hebben ze alle 11 bij Uruguay ingeslikt. Zo'n Cavani ook man. Die is met alles bezig, behalve met voetbal. Chili kan ik zo erg van genieten. Top 3 van ploegen waar ik het liefste naar aan het kijken ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Vinden jullie dat echt? Kan mij 2 overtredingen herinneren wat ik te ver vond gaan, die van Arevalo en 1 aan de zijlijn. Ook 1 erge van Chili die op de voet ging staan van iemand. Maar vind beide ploegen wel lekker fel spelen maar ik vind niet dat het echt schandalig is ofzo. Ben ik de enige die dat vind ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Wat een schandalige vertoning weer van die Cavani. Zou die Jara zich trouwens schamen als die de beelden straks terug ziet bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Je dochter zou maar op een dag thuiskomen met die Gimenez. Dan heb je echt het gevoel dat je elke dag 8 lichaamsdelen kan terugvinden in een achtertuintje. Wat een slager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Je dochter zou maar op een dag thuiskomen met die Gimenez. Dan heb je echt het gevoel dat je elke dag 8 lichaamsdelen kan terugvinden in een achtertuintje. Wat een slager. Zit niet voor niets bij Atletico hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 True. Wel een klasbak hoor. 20 jaar dat ventje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Top dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Zo dik en dik verdiend, Uruguay kan toch ook totaal niet voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 'Het voetbal heeft gewonnen. ' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Kan toch niet :-D Man man wat laten die lui zich weer kennen ongelofelijk. Trouwens die laatste rode kaart, was dat een terechte? Twijfelde zelf hoor. Maar nee dit kon echt niet wat verschrikkelijk zeg :D :-D Moest er hard om lachen. Ergerde mij wel behoorlijk aan Sanchez zeg bah wat een vervelende vent is dat daar zie je de Barcelona contouren nog terug :D En hoe die Jara die rode kaart van Cavani aannaaide was ook echt misselijk makend. Zelfs wanneer het club seizoen afgelopen is krijgen we nog een El Classico te zien :p Nee maar dat Uruguay kan toch niet :D Cavani eerst die de grens ondersteboven wilt lopen en 2de helft zich laat provoceren :D De 2 Arevalo broertjes op het middenveld. Verdediging is wel echt top zeg daar kunnen ze wel mee door maar dat hele middenveld en voorhoede zonder Suarez is niks. Je kan eigenlijk ook een land niet serieus nemen die een bondscoach heeft die niet opstaat tijdens de wedstrijd omdat dat te moeilijk gaat, en wanneer die opstaat zich zo debiel gedraagt en mank loopt dat is nog erger dan onze Guus. En ook vreemde keuzes, voetballen al amper en dan laat je een creatieve middenvelder als Lodeiro op de bank. Nee die vent moet weg iig wordt daar als een legende gezien maar er is ook een tijd van afscheid nemen. Maar ja wel leuk joh, prima vermaakt (d) Uruguay moet nu iig nodig door selecteren. Leuk voor Chili (y) Heerlijk spelen die hoop alleen iets minder die vervelende maniertjes te zien volgende keer ben benieuwd naar het verloop van het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) Ongelofelijk wat een schandalige vertoning Uruguay heeft neergezet. Dat ze niet kwamen om te winnen vind ik prima. Goed verdedigen is ook een kunst, wat ze op een mazzelgoal van Isla na uitstekend gedaan hebben. Maar mensen, die overtredingen van Uruguay en wat er gebeurde na de 1-0 is echt werkelijk waar een schande voor alles wat met voetbal te maken heeft. Niet te geloven gewoon. Hopen dat de spelers er zonder blessures afgekomen zijn. Maar goed, zoals Dansinho al zei, 'het voetbal heeft gewonnen'. Degene die het daar niet mee eens is, hoeft ook niet meer naar de Specsavers te gaan voor een bril, want dat zal waarschijnlijk niets meer worden. Ik vond alleen wel dat het spel soms te lang op zich liet wachten. Te weinig direct zoals Erik al zei. Waar ik mij ook groen en geel aan erger is Alexis Sanchez. Die wil zo ongelofelijk te graag laten zien hoe goed hij is, dat hij mensen er uit kan dribbelen. Ja in Engeland vriend, maar je speelt tegen flexibele Zuid-Amerikanen. Hij zou zoveel meer waard zijn voor de ploeg als hij wat meer in dienst speelt, dan komen die acties er ook een stuk beter uit. Fantastische caño van Valdivia btw. http://www.ca2015.com/es/news/tremendo-valdivia-le-tiro-un-cano-y-lo-sento-a-fucile/11rw3435aj4ix1we0318nn97yw?utm_source=ES&utm_medium=facebook&utm_campaign= [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ik weet niet hoe rood een kaart nog kan worden hoor. Dat wat Jara deed bij Cavani is inderdaad niet netjes. Vraag mij af of hij niet beter tegen zichzelf in bescherming genomen had kunnen worden. Je zag zelfs met 10 man dat Uruguay met Abel Hernandez (wat een Hercules is dat) kansen kreeg. 25 juni 2015 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ah oke. Tja snap ook niet dat die Hernandez weinig heeft gespeeld, elke wedstrijd viel die in en meer gevaarlijk dan Cavani die elke keer weer toch mocht starten, schijnt ook dat zijn vader een ongeluk heeft gehad volgens die vent van Sport1. Hij schold ook de scheidsrechter meerdere keren uit voor puta daarna en wou hem aanvliegen :cab: Weetje wat ik ook denk , Cavani is daar toch de ster en voorbeeldfunctie toch wel, en als je als ploeggenoten de Arevalo's en de Fucile's van deze wereld je sterspeler zo ziet misdragen ga je gewoon mee in dat gedrag :cab: Daarom ook jammer dat juist iemand die normaal rustig is zich dan zo laat gaan. Na die rode kaart raakten ze helemaal de weg kwijt ja. Blijf zelf wel gecharmeerd van Uruguay normaal gesproken, klein landje, weinig inwoners en dan zo knokken en toch Chili het heel lastig gemaakt. Jammer dat ze zich dan zo gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Cavani en voorbeeldfunctie in één zin gebruiken. Ik vind het knap. Ik betrap die gozer er regelmatig over behoorlijk agressief te zijn in zijn doen en laten, dus voorbeeldfunctie zou ik hem zeker niet toedichten. Als je zou zeggen Godín, ja, absoluut. Soms een heel stevige tackle, maar wel iemand die zich over het algemeen prima gedraagt. Ik ben overigens ook gecharmeerd van Uruguay, maar de gouden generatie is weer over. Die was op het WK2010 en CA2011 goed zichtbaar, met Forlan nog in de ploeg en meer voetbal. Het moest nu veel te veel terugvallen op de fysieke krachten, wat het voetbal gewoon niet ten goede komt. Ik vind het ook gewoon raar dat Lodeiro niet speelt, want de keren dat hij bij Uruguay speelt, is het goed. Ik had hem er ook in gezet ipv Rolan, met Abel Hernandez voorin ipv Cavani. Net dat accent verleggen, geeft je iets meer voetbal, naast de goede verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ik hoor Jeremy Clarkson al zeggen; Some say he's still flying. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ach fok it, triple post. Boca Juniors heeft vandaag (Zuid-Amerikaanse tijd) bevestigd dat Carlos Tevez terugkeert naar de club. Daar betalen ze 5m voor aan Juventus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Heb de beelden van die Jara gezien, niet de wedstrijd. Op basis van die beelden mag ik hopen dat die Jara de rest van het toernooi lekker geschorst wordt zeg. Wat een walgelijke actie. Eerst je vinger in de kont van Cavani stoppen om een reactie uit te lokken (;e) om vervolgens als een miet naar de grond te gaan als Cavani hem een aai geeft. Volgens mij zag de scheidsrechter het niet eens gebeuren maar ging hij er slechts van uit dat Cavani wat deed door de reactie van de speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Eens wat je zegt over Jara. Vind dat totaal onnodig uitlokkerij en matennaaierij. Neemt alleen niet weg dat wat Cavani doet niet hoort. Ikzelf had er geen tweede gele kaart voor gegeven, maar vind wel dat wat hij deed waar hij zijn eerste gele kaart voor kreeg al rood had kunnen en misschien zelfs moeten zijn. Op die voet hadden ook Godín en Gimenez minimaal geel moeten krijgen bij dat opstootje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Denk dat Chili nog wel ergens een gaatje vindt. Hoop dat die kans er dan wel invliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Wtf :-D Ik dacht dat Beppu overdreven aan het reageren was, maar hij stak echt zijn vinger bij zijn reet. Nou zit zijn anus daar niet, maar wel beetje debiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Dat pilletje wat Vidal in de CL finale had ingeslikt hebben ze alle 11 bij Uruguay ingeslikt. Zo'n Cavani ook man. Die is met alles bezig, behalve met voetbal. Chili kan ik zo erg van genieten. Top 3 van ploegen waar ik het liefste naar aan het kijken ben. Ja echt al jaren he .Best bijzonder voor een landen team dat ze het al een aantal jaren achter elkaar zo kunnen uitvoeren. Heeft natuurlijk ook te mken dat ze (volgens mij) maar 2 trainers in de afgelopen jaren hebben gehad. Maar zo standvastig vathouden als bondscoach...heerlijk. zag net die 2de kart van Cavani...haha wordt evenlekker genaaid zoals alleen Zuid-Amerikanen dat kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; vergeet niet dat de huidige coach (Jorge Sampaoli) de protegé is van Marcelo Bielsa, de coach die er sinds 2007 aan gewerkt heeft om een machine van Chili te maken. Speelstijl is dus hetzelfde. Claudio Borghi moest er alleen wel voor ontslagen worden, omdat hij alles kapot maakte wat Bielsa opgebouwd had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ja maar het is knap dat je als trainer zo erg volhoudt in je visie en dat de trainer daarna, precies hetzelfde doet. Zeker bij landenteams zie je dit toch niet vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Klopt. Om die reden begrijp ik ook echt totaal niet waarom een Claudio Borghi aangesteld werd. Ja het is een grote naam in Zuid-Amerika en helemaal in Chili, maar mijn god, wat heeft hij de boel verkloot. Totaal andere speelstijl ook. Toen Sampaoli ook belachelijk bezig was bij Universidad de Chile, waar ze drie landstitels op rij, een halve finale Copa Libertadores en een Copa Sudamericana gewonnen hadden, was hij op zoek naar een nieuwe uitdaging, die door Chili bij de club weggehaald werd. Een keuze waar ze geen spijt van lijken te hebben gehad. Onder Claudio Borghi stond Chili in de kwalificatie iets van 6/7 geloof ik, van de 9 (min Brazilië uiteraard). Sinds Sampaoli erbij zat, haalden ze meer punten dan wie dan ook, wat ze uiteindelijk de 3e plek opleverden en een directe kwalificatieticket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Cavani en voorbeeldfunctie in één zin gebruiken. Ik vind het knap. Ik betrap die gozer er regelmatig over behoorlijk agressief te zijn in zijn doen en laten, dus voorbeeldfunctie zou ik hem zeker niet toedichten. Als je zou zeggen Godín, ja, absoluut. Soms een heel stevige tackle, maar wel iemand die zich over het algemeen prima gedraagt. Ik ben overigens ook gecharmeerd van Uruguay, maar de gouden generatie is weer over. Die was op het WK2010 en CA2011 goed zichtbaar, met Forlan nog in de ploeg en meer voetbal. Het moest nu veel te veel terugvallen op de fysieke krachten, wat het voetbal gewoon niet ten goede komt. Ik vind het ook gewoon raar dat Lodeiro niet speelt, want de keren dat hij bij Uruguay speelt, is het goed. Ik had hem er ook in gezet ipv Rolan, met Abel Hernandez voorin ipv Cavani. Net dat accent verleggen, geeft je iets meer voetbal, naast de goede verdediging. Klopt ja ik las/keek altijd wel de resultaten van Uruguay bij kwalificatie wedstrijden omdat ik dus wel gecharmeerd ben van ze en paar heerlijke spelers maar toen wou die Tabarez ook wel doorselecteren onder andere De Arrascaeta speelde laatste tijd aardig wat, Lodeiro vaste basisspeler en spelmaker begon ook 1ste wedstrijd op de Copa in de basis. Maar De Arrascaeta speelde volgens mij geen minuut :cab: En Lodeiro werd na de 1-0 nederlaag tegen de Argentijnen gelijk op de bank gezet terwijl ik dacht, tja tegen de Argentijnen kun je best 1-0 verliezen toen kwam die broertje van Arevalo erin (Sanchez) alleen die heeft wel een iets betere trap dan die Arevalo en toen was het niks meer. U20 van Uruguay doet het algemeen ook wel aardig, ben benieuwd wat daar uit komt en of die Tabarez een keer opstapt. Klopt. Om die reden begrijp ik ook echt totaal niet waarom een Claudio Borghi aangesteld werd. Ja het is een grote naam in Zuid-Amerika en helemaal in Chili, maar mijn god, wat heeft hij de boel verkloot. Totaal andere speelstijl ook. Toen Sampaoli ook belachelijk bezig was bij Universidad de Chile, waar ze drie landstitels op rij, een halve finale Copa Libertadores en een Copa Sudamericana gewonnen hadden, was hij op zoek naar een nieuwe uitdaging, die door Chili bij de club weggehaald werd. Een keuze waar ze geen spijt van lijken te hebben gehad. Onder Claudio Borghi stond Chili in de kwalificatie iets van 6/7 geloof ik, van de 9 (min Brazilië uiteraard). Sinds Sampaoli erbij zat, haalden ze meer punten dan wie dan ook, wat ze uiteindelijk de 3e plek opleverden en een directe kwalificatieticket. Die Sampaoli is zo'n heerlijke coach he :D Hij werd echt bloed nerveus maar echt leuk nerveus zeg maar, niet dat hij rare dingen ging doen omdat hij niet tegen de stress kon maar je zag aan zijn gezicht echt ''kut als we er maar niet uitgaan'' mooi man :D Volgende leuke actie zou zijn als die Jara bestraft :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Waar zou Jara voor bestraft moeten worden? Dat hij zijn vinger in de hol van Cavani stopt? Dat is provoceren. Hooguit een beetje nasty, maar die wordt echt niet gewisseld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten