Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Blijf het een marginale klapdebiel vinden. Dat ie een schop krijgt is één, maar dat ie zonder contact ook 80 keer blijft doorrollen is gewoon belachelijk. Dan zou ik er zelf ook een schop achterna geven.

Het is idd zo jammer, deze speler zonder kapsones als dit zou 1 van de besten ter wereld zijn imo. Hij heeft dat helemaal niet nodig :(

Hij zal er maar een whiplash aan over houden [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; ;c

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb de eerste helft gekeken en ik kan gewoon niet meer. Is best een leuke wedstrijd, maar ja, gewoon te moe. Venezuela speelt best leuk, Peru doet het net als Paraguay in de tweede helft tegen Argentina op wilskracht. Wel speelt Venezuela met een man minder, want Fernando Amorebieta is na een duel met zijn volle gewicht geland op de knie van een Peruaan. Direct rood (terecht).

Op zich wel goed voor Chili dit. Chili (mochten ze morgennacht van Bolivia winnen) wordt dan 1e in Poule A en moet dan tegen de nummer 3 van Poule B of C. Als Peru wint, is de kans groter dat Peru of Venezuela in Poule C 3e worden, in plaats van Colombia of Brazilië. Dus de kwartfinale zou voor Chili al een stuk gunstiger zijn.

Ik kom morgen wel even met een overzicht van wat er zal gebeuren in de volgende ronde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee was nog even gamen, maar hij staat nu wel op. Ik vind het overigens wel meer dan prima als het zo blijft hoor. Ecuador en Mexico op 3 punten betekent dat Chili al door is zonder dat het hoeft te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Vidal gelijk speelt :cab: Verrassend, Pedriel bij Bolivia trouwens heerlijke spelert :<

Dit Chili :cab: Ongekend wat spelen die heerlijk, lekker aanvallend en hoge druk de favoriet voor mij om de Copa te winnen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij niet de favoriet. Ik zie nog altijd Argentinië als favoriet. Argentinië - Chili in de finale zou ik ook totaal niet chill vinden, want een Messi of Aguero legt de verdediging van Chili met gemak bloot. Dan moet de aanval van Chili echt alles goed doen om die wedstrijd te winnen.

Hoe dan ook, Chili speelt goed, maar Bolivia speelt ook zoals verwacht. Het is natuurlijk gewoon een wonder wat er tegen Ecuador gebeurde, want Bolivia had al 17 jaar niet in een Copa toernooi gewonnen. Dat Ecuador en Mexico, dat beiden gewoon WK-gangers waren dan uitgeschakeld zijn is echt verrassend (hoe B het elftal van Mexico ook is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neymar inderdaad 4 wedstrijden geschorst. Terecht natuurlijk. Wat mij dan weer wel irriteert is dat Brazilië tegen Venezuela gelijk kan spelen en dan als 2e door gaat en dus tegen Bolivia in de kwartfinale uitkomt. Wat een vervelend land is het toch ook. Maar goed, laat ze maar 2e worden. Dan hoop ik dat Chili ze kapot maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij niet de favoriet. Ik zie nog altijd Argentinië als favoriet. Argentinië - Chili in de finale zou ik ook totaal niet chill vinden, want een Messi of Aguero legt de verdediging van Chili met gemak bloot. Dan moet de aanval van Chili echt alles goed doen om die wedstrijd te winnen.

Hoe dan ook, Chili speelt goed, maar Bolivia speelt ook zoals verwacht. Het is natuurlijk gewoon een wonder wat er tegen Ecuador gebeurde, want Bolivia had al 17 jaar niet in een Copa toernooi gewonnen. Dat Ecuador en Mexico, dat beiden gewoon WK-gangers waren dan uitgeschakeld zijn is echt verrassend (hoe B het elftal van Mexico ook is).

Denk dat Chili in voetballend opzicht Argentinië helemaal wegspeelt dan is het inderdaad hopen dat Messi het niet op z'n heupen krijgt. Denk zelf dat Chili meer problemen zou hebben met een ploeg als Uruguay.

Terecht van Neymar, hoorde eerst 2 wedstrijden gelukkig gewoon 4 blijkbaar ook scheidsrechter beledigt. Wat ik opvallend vind niemand van Brazil maakt ook excuses ofzo :cab: Alleen maar van die gepikeerde reacties. Gelukkig Ronaldo die hem wel bekritiseert, als niemand je corrigeert leer je er ook niks van.

Deze pass van Valdivia :-D:-D Kan toch niet bij de 4-0 van Medel overigens. Wat een sfeer ook overigens 90 minuten lang heerlijk.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Neymar valt en rolt graag op de grond en heeft recentelijk nog op de kritieken geantwoord dat hij niet gaat veranderen. Hij lijkt mij niet iemand die zich de kritiek aantrekt van Ronaldo. Wat je zegt over Uruguay klopt. Ik heb dan ook liever Paraguay of Venezuela en zelfs Brazilië. Argentinië acht ik te sterk, Colombia gelijkwaardig en Uruguay via vechtvoetbal waar Chili niet goed in is.

Goed, 5-0. Die eigen goal bij de 5-0 was echt wel knap. Dat doet hij nooit meer. Hoe dan ook, een prima wedstrijd gezien. Was meer een oefenpotje bij tijd en wijlen, maar dat maakt allemaal niets uit. De rust is weer wederkeert na de actie van Vidal. Ook leuk dat David Pizarro nog speeltijd kreeg, dat was wel mooi. Verder Mati Fernandez prima ingevallen en ook Angelo Henriquez degelijk. Had hem toch liever in de plaats van Vargas gezien, die zijn status als de Lex Immers van Chili weer waar maakte. Hij creeert ze wel, maar maakt ze toch zeker niet af.

bewerkt door Montass
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor maar 4 wedstrijden vind ik toch een beetje overdreven :cab: Hoeveel krijgt Bacca er? Eentje zeker.

Bacca heeft er twee gekregen. Eén van die vier wedstrijden schorsing voor Neymar is overigens gebaseerd op het feit dat ie ook z'n tweede gele kaart van het toernooi kreeg tijdens de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Die Medel dan, zijn finest hour :cab: Dit is een mooi stukje om te lezen, waarin wordt gezegd dat Valdivia als centrumspits werd opgesteld maar zich constant liet uitzakken waardoor anderen in die punt konden komen zoals in jouw filmpje overduidelijk zichtbaar is. Is weer eens wat anders dan voor de eenvoudige oplossing kiezen en Pinilla in de spits te posteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uruguay: Muslera, Pereira, Gimenez, Coates, Pereira, Arevalo, Gonzalez,Sanchez, Hernandez, Rolan, Cavani

Paraguay: Vilar, Caceres, Da Silva, Valdez, Piris, Bobadilla, Benitez, Ortigoza, Molinas, Valdez, Barrios

Bij Uruguay geen Godin is wel een aderlating, geen Lodeiro :cab: Wel aanvallender nu met Hernandez erbij. Bij Paraguay opvallend geen Santa Cruz.

Komop Uruguay _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites