Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Van tevoren gewoon een paar uurtjes gaan slapen en dan opstaan om kwart over 11/half 12 ;c

Dat is mijn tactiek voor de wedstrijden van Chili, die om half 2 gespeeld worden alle drie de poule wedstrijden. Slapen rond 8/9 uur, paar uurtjes slaap vatten, dan wedstrijd kijken met mijn duffe waffel en nog een powernap van een paar uurtjes en naar werk toe :-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah, hoeveel Belgen gaan s'nachts die matchen zitten kijken ook? :D

Ik denk dat dit inderdaad de hoofdreden is dat Telenet niet op de rechten geboden heeft.

Dat is ook de reden, hoewel veel mensen dat niet lijken te snappen, dat ondanks de 8 kanalen niet elke wedstrijd uit elke competitie uitgezonden wordt.

Sja, ze zenden toch ook 's nachts NBA of NFL uit :cab: Je kan het desnoods ook altijd terug kijken uiteraard.

Dit omdat die twee een heel loyale en specifieke doelgroep hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van tevoren gewoon een paar uurtjes gaan slapen en dan opstaan om kwart over 11/half 12 ;c

Dat is mijn tactiek voor de wedstrijden van Chili, die om half 2 gespeeld worden alle drie de poule wedstrijden. Slapen rond 8/9 uur, paar uurtjes slaap vatten, dan wedstrijd kijken met mijn duffe waffel en nog een powernap van een paar uurtjes en naar werk toe :-D.

Probeer dat ook zo vaak als er 's nachts iets is, maar kan gewoon echt niet overeind komen als de wekker midden in de nacht gaat. ;e Dus meestal blijf ik maar gewoon op als ik het per se wil zien, dan maar met heul weinig slaap naar school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uruguay 1-0 en de nul weer :r

Trouwens wel grappig, Jamaica denkt er over na om Usain Bolt op te roepen.

Zwaar beperkte speler eigenlijk gewoon, als hij nou enigszins wat kon met rechts was die zo veel beter, maar die kan echt nog geen knikker raken met rechts, moet ALTIJD naar zn linker ;e

Noooo!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Underdogs maken echt een uitstekende indruk tot nu toe. Eerste 3 wedstrijden was niet veel aan, maar de laatste 3 heb ik me geen moment verveeld. Vind de sfeer alleen enorm tegenvallen, zeker voor Zuid-Amerikaanse begrippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hhahahahah wat een kneuzen achterin x) Wordt een interessant toernooi met paraguay en venezuela die me al flink verbaasd hebben, en wie weet, misschien nu ook Peru

Zo ja! Venezuela vooral. Die speelden gewoon goed. Paraguay heeft dat gelijke spel op wilskracht gehaald vanwege die goal van Valdez die uit de lucht kwam vallen en een Argentinië dat het laatste half uur slordig was. Die gaan dat dus niet nog een paar keer volhouden, terwijl Venezuela prima speelden, goede combinaties. Dat is minder toeval dan dat van Paraguay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die keeper :r :r

Nou ja de ellende begon eigenlijk bij die nietsnut (naam weet je wel neem ik aan ;c), lekker in een overvol strafschopgebied denken de keeper rustig terug te kunnen spelen :r

Overigens heb ik nu toch alweer een paar erg leuke wedstrijden gezien, Sierd zei het al tijdens Argentinië - Paraguay dat dit typisch Zuid-Amerikaans voetbal is, denk dat ik maar eens wat vaker Zuid-Amerikaans voetbal ga kijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites