Djurovski Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Stella is een biermerk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Een aantal zeer toepasselijke en mooie usual suspects en een paar onbekendere plaatjes. Ga er eens goed voor zitten. Denk dat het relatief dicht bij elkaar kan gaan zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Oef, een paar klassiekertjes! The Ballad of Chasey Lain... hoe erg is het als je die nog altijd mee kunt zingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 @Urbeto die mij 10 punten geeft. Wauw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Prima Spotifylijstje dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 september 2023 Auteur Share Geplaatst 20 september 2023 Prima ronde zo. Ben wel benieuwd wie het nummer heeft ingestuurd die ik eigenlijk wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Veel bekend werk. Binnenkort eens de tijd nemen alles te beluisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zes puntenlijsten binnengekregen! Nog zes te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 23 uur geleden zei Bogatyr: Zes puntenlijsten binnengekregen! Nog zes te gaan! Misschien die mensen eens taggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Ik probeer er een dezer dagen even punten aan te hangen, maar het is wat hectisch in zo'n tentamenweek. Het komt er wel aan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 24 minuten geleden zei Steels: Misschien die mensen eens taggen? Heb geen zin om de mensen te veel te storen, ik vertrouw erop dat ik binnekort de lijstjes wel binnenkrijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Weinig spek voor mijn bek dit keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 2 uur geleden zei ivago: Weinig spek voor mijn bek dit keer Probeer eens de vegetarische mc kroket Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Puntjes ingeleverd. De top 4 was voor mij wel erg afgetekend t.o.v. de rest. Zat best wat opvullingsmateriaal in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) Nog drie twee lijstjes en we kunnen er weer aan beginnen! @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 27 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik ga het deze week regelen, maar tussen werken, een verhuizing en alle andere zaken door is het er nog niet van gekomen. Thanks voor de reminder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Morgen lukt mij niet, dus ga het vrijdag proberen. Bedankt voor de reminder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Hier zijn we weer! In het derde thema gingen we opzoek naar een artiest of titel met een meisjesnaam. We kunnen dus nu de punten gaan beginnen uitdelen en dat doen we traditioneel met de organisator. Ikzelf besloot om 'Betty Davis Eyes' van Kim Carnes in te sturen. Voor de oudere garde misschien wel bekender dan voor de jongere mensen onder ons. De punten uit San Marino (1) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Dit mooie aantal punten had ik stiekem al verwacht van onze host Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Als enige geen punt(en) krijgen doet toch wel pijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 16 minuten geleden zei ElMarcos: Als enige geen punt(en) krijgen doet toch wel pijn Ja vind het zelf ook altijd wel rot om iemand geen punten te geven :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 39 minuten geleden zei Bogatyr: Ja vind het zelf ook altijd wel rot om iemand geen punten te geven :( We hebben het allemaal moeten doen. Part of the game, maar het is/was inderdaad klote om te doen. Vond ik zelf ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Magertjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Lekker begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 En we zijn weer begonnen. Slechts een schamel puntje, dus dat kan (bijna) alleen maar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten