Keko Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Hier had ik wel punten verwacht, niet teleurgesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 18 minuten geleden zei Keko: Hier had ik wel punten verwacht, niet teleurgesteld Je hebt dan ook een heerlijk nummertje ingestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 18 uur geleden zei Djurovski: Stel barbaren hier hoor Je weet het dan toch. Zo'n knaller! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 11 uur geleden zei Tim': Is dit beter? Altijd al gedacht dat de ware cultuurpuristen uit Gambia en omstreken kwamen. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 (bewerkt) Vreven stuurt met Djibouti het nummer 1921 van Tommy The Who in. Vreven kan het wel gewoon worden onderaan in het klassement en dat zal nu ook niet veranderen wanneer hij zelf punten moet uitdelen. Naar wie gaan de twaalf punten van Vreven? De punten uit Djibouti (11) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 13 juli 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Tweemaal op rij de tien punten, dat is toch nog wel lekker op de valreep. @Bogatyrde hele post staat in een spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Zojuist zei Urbeto: Tweemaal op rij de tien punten, dat is toch nog wel lekker op de valreep. @Bogatyrde hele post staat in een spoiler Ja en het vervelende is dat ik dat niet wegkrijg. Als ik het aanpas, blijft het toch staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Was ik toch maar voor James Blunt gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 4 minuten geleden zei Titan: Was ik toch maar voor James Blunt gegaan. Kan jij die spoiler even fixen aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 22 minuten geleden zei Bogatyr: Kan jij die spoiler even fixen aub? Ja hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 33 minuten geleden zei Titan: Was ik toch maar voor James Blunt gegaan. Schitterend nummer is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 @Vreven ik dacht mijn 5e 0-score maar het werd mijn 2e 12-score Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 2 minuten geleden zei Steels: @Vreven ik dacht mijn 5e 0-score maar het werd mijn 2e 12-score Groot fan van Sublime. De self-titled is een van de beste albums ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2023 Word nog leuk wie deze ronde wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 1 uur geleden zei Vreven: Groot fan van Sublime. De self-titled is een van de beste albums ooit. Heb je helemaal gelijk in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Weer wat lekkere punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Niet eens een schamel puntje dit keer. auch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 We zijn aanbeland bij onze voorlaatste kandidaat. Keko stuurt met Milo Greene en het nummer 1957 een enorm sterk liedje in. Dat zien we ook terug in de rangschikking. Maar welk liedje kan hem het meest bekoren? De punten uit Bhutan (12) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Dit ziet er toch wel erg lekker uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 18 minuten geleden zei Tim': Dit ziet er toch wel erg lekker uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Hier is het duidelijk alles of niets, 2x 12ptn, 5x 0ptn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 De vrije val is toch wel een beetje ingezet inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 We zijn aangekomen bij de laatste kandidaat. Dat wil zeggen dat we zo meteen weten wie dit thema wint. (let op: we hebben nog vier thema's te gaan voor we de eindwinnaar zullen kennen). De laatste die punten moet uitdelen is Steels. Met Myanmar en Sublime stuurt hij het nummer april 29, 1992 in en staat hij momenteel op een niet zo hoge plaats. Wie zal de winnaar worden van Thema 1? We gaan het nu ontdekken.. De punten uit Myanmar (13) Op naar het volgende thema dus, dat weldra zal starten! Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten