Bogatyr Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 1 minuut geleden zei ivago: @Bogatyrvoor de volgende inzending even geduld. Momenteel op reis in Macedonië tot de 18e. Veel meer dan ff forum checken zal er niet inzitten Goed hoor. Dit thema duurt nog een paar dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Wederom een mooi aantal punten, maar de eerste plek raakt stilaan uit beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Het gaat echt van kwaad tot erger. Geen punten krijgen is in dit inzendingenveld toch wel een mirakel. Maargoed, als de twaalf punten naar een nummer gaan die niet eens aan de opdracht voldoet.. Tja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Djurovski: Barbaren hier voor @Djordison Cash kan ik altijd waarderen. Had alleen niet gerealiseerd dat er geen jaartal in voorkwam.. 10 juli 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Oke, we kunnen ons afvragen of het daadwerkelijk de moeite is om er maar over te blijven doorgaan dat Djurovski zich per ongeluk niet aan de regels heeft gehouden, of we kunnen gewoon doorgaan met het spel zonder er elke keer iets over te zeggen. Het is nu gebeurd en de klok kan je niet terugdraaien. Feit is dat Djordison het een leuk nummer vond, en daarom 12 punten wou geven. Hopelijk kunnen we gewoon verder met dit leuke spel, zonder rancune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Wil hier toch wel even op terugkomen. Het thema was Citaat In de eerste ronde gaan we op zoek naar een liedje met een jaartal in de titel Er stond niet bij dat het liedje perse over dat jaar moest gaat. 97 is een jaartal. Oke heel zwart wit gezien niet. Dan had het 1897 , 1997 of 2097 moeten zijn oid. Maar als iemand mij vraagt in welk jaar je bent geboren zeg ik 84. Niet 1984. Imo voldoet het dus net binnen de lijnen. Dat er dan mensen zijn die het er niet mee eens zijn prima. Die er dan geen punten voor willen geven jammer maar oke. Verder maak ik mij er niet druk om maar ben het niet mee eens dat het niet voldoet. Dan had het thema duidelijker omschreven moeten worden imo. En nee dit is geen kritiek op jou @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 2 uur geleden zei Djurovski: Wil hier toch wel even op terugkomen. Het thema was Er stond niet bij dat het liedje perse over dat jaar moest gaat. 97 is een jaartal. Oke heel zwart wit gezien niet. Dan had het 1897 , 1997 of 2097 moeten zijn oid. Maar als iemand mij vraagt in welk jaar je bent geboren zeg ik 84. Niet 1984. Imo voldoet het dus net binnen de lijnen. Dat er dan mensen zijn die het er niet mee eens zijn prima. Die er dan geen punten voor willen geven jammer maar oke. Verder maak ik mij er niet druk om maar ben het niet mee eens dat het niet voldoet. Dan had het thema duidelijker omschreven moeten worden imo. En nee dit is geen kritiek op jou @Bogatyr Dus ieder getal was goed eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 (bewerkt) Alleen Ivago heeft smaak.. Al gaf hij mij waarschijnlijk punten uit puur medelijden.. 10 juli 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 5 uur geleden zei Djurovski: Wil hier toch wel even op terugkomen. Het thema was Er stond niet bij dat het liedje perse over dat jaar moest gaat. 97 is een jaartal. Oke heel zwart wit gezien niet. Dan had het 1897 , 1997 of 2097 moeten zijn oid. Maar als iemand mij vraagt in welk jaar je bent geboren zeg ik 84. Niet 1984. Imo voldoet het dus net binnen de lijnen. Dat er dan mensen zijn die het er niet mee eens zijn prima. Die er dan geen punten voor willen geven jammer maar oke. Verder maak ik mij er niet druk om maar ben het niet mee eens dat het niet voldoet. Dan had het thema duidelijker omschreven moeten worden imo. En nee dit is geen kritiek op jou @Bogatyr En zelfs 97 is een jaartal hoor. Je moet alleen heel erg ver terug in de tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 46 minuten geleden zei Tim': En zelfs 97 is een jaartal hoor. Je moet alleen heel erg ver terug in de tijd Zie je nou @Steels . In principe is elk getal correct. En als je dan toch zo graag wil zeiken. Het jaar 3000 moet eerst nog maar gehaald worden Hoewel er vast wel weer kalenders zijn die wel over jaar 3000 zijn. Maar goed genoeg erover. Laat ons gewoon verder genieten van dit heerlijke spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Goed, nu we allemaal terug wat afgekoeld zijn van het druk maken in een virtueel spelletje zijn we nu aangekomen bij Djurovski. Hij stuurt zoals ondertussen algemeen geweten is, The Wreck Of The Old '97 in van Johnny Cash. Momenteel valt het allemaal wat tegen voor Djurovski, en dan moet hij zelf ook nog puntjes gaan uitdelen, die we nu gaan te weten komen. De punten uit Polen (9) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Wederom mooie punten. Al loopt onze organisator @Bogatyr ineens wel heel hard weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Cultuurbarbaren hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Cultuurbarbaren hier. Zeg dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Het blijft sprokkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Als je niets verwacht, is 3 punten heel wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 3 uur geleden zei Titan: Het blijft sprokkelen. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Wohow, 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 5 uur geleden zei xanderoo: Wohow, 10 punten! Stel barbaren hier hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 We zijn aangekomen bij Tim'. Hij kiest opnieuw voor zijn geliefkoosde Gambia en stuurt Frankie Vallie and the four seasons in met het nummer december '63. Vallie is onder meer bekend van zijn nummer Grease voor de gelijknamige film. Maar wie kon Tim nu het meeste bekoren? We gaan het ontdekken. De punten uit Gambia (10) Bedankt nog aan diegenen die mij, tot nu toe, zoveel punten hebben gegeven! Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 De puntjes blijven toch binnen komen en zo houd mijn nummer stand in de top van deze wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 mijn 4e 0-score Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 23 uur geleden zei Urbeto: Cultuurbarbaren hier. Is dit beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Thnx voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Spannend, zeg! Maar niet voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten