Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Oke, we kunnen ons afvragen of het daadwerkelijk de moeite is om er maar over te blijven doorgaan dat Djurovski zich per ongeluk niet aan de regels heeft gehouden, of we kunnen gewoon doorgaan met het spel zonder er elke keer iets over te zeggen. Het is nu gebeurd en de klok kan je niet terugdraaien. Feit is dat Djordison het een leuk nummer vond, en daarom 12 punten wou geven. 

Hopelijk kunnen we gewoon verder met dit leuke spel, zonder rancune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil hier toch wel even op terugkomen. Het thema was 

Citaat

In de eerste ronde gaan we op zoek naar een liedje met een jaartal in de titel

Er stond niet bij dat het liedje perse over dat jaar moest gaat. 97 is een jaartal. Oke heel zwart wit gezien niet. Dan had het 1897 , 1997 of 2097 moeten zijn oid. Maar als iemand mij vraagt in welk jaar je bent geboren zeg ik 84. Niet 1984. Imo voldoet het dus net binnen de lijnen. Dat er dan mensen zijn die het er niet mee eens zijn prima. Die er dan geen punten voor willen geven jammer maar oke. Verder maak ik mij er niet druk om maar ben het niet mee eens dat het niet voldoet. Dan had het thema duidelijker omschreven moeten worden imo. En nee dit is geen kritiek op jou @Bogatyr 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Djurovski:

Er stond niet bij dat het liedje perse over dat jaar moest gaat. 97 is een jaartal. Oke heel zwart wit gezien niet. Dan had het 1897 , 1997 of 2097 moeten zijn oid. Maar als iemand mij vraagt in welk jaar je bent geboren zeg ik 84. Niet 1984. Imo voldoet het dus net binnen de lijnen. Dat er dan mensen zijn die het er niet mee eens zijn prima. Die er dan geen punten voor willen geven jammer maar oke. Verder maak ik mij er niet druk om maar ben het niet mee eens dat het niet voldoet. Dan had het thema duidelijker omschreven moeten worden imo. En nee dit is geen kritiek op jou @Bogatyr 

Dus ieder getal was goed eigenlijk..:classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Djurovski:

En zelfs 97 is een jaartal hoor. Je moet alleen heel erg ver terug in de tijd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Tim':

En zelfs 97 is een jaartal hoor. Je moet alleen heel erg ver terug in de tijd 

Zie je nou @Steels . In principe is elk getal correct. En als je dan toch zo graag wil zeiken. Het jaar 3000 moet eerst nog maar gehaald worden:classic_dry:

Hoewel er vast wel weer kalenders zijn die wel over jaar 3000 zijn. Maar goed genoeg erover. Laat ons gewoon verder genieten van dit heerlijke spel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R6BM4ck.jpg

Goed, nu we allemaal terug wat afgekoeld zijn van het druk maken in een virtueel spelletje zijn we nu aangekomen bij Djurovski. Hij stuurt zoals ondertussen algemeen geweten is, The Wreck Of The Old '97 in van Johnny Cash. Momenteel valt het allemaal wat tegen voor Djurovski, en dan moet hij zelf ook nog puntjes gaan uitdelen, die we nu gaan te weten komen.

De punten uit Polen (9)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R6BM4ck.jpg

We zijn aangekomen bij Tim'. Hij kiest opnieuw voor zijn geliefkoosde Gambia en stuurt Frankie Vallie and the four seasons in met het nummer december '63. Vallie is onder meer bekend van zijn nummer Grease voor de gelijknamige film. Maar wie kon Tim nu het meeste bekoren? We gaan het ontdekken.

De punten uit Gambia (10)

Bedankt nog aan diegenen die mij, tot nu toe, zoveel punten hebben gegeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites