ivago Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Toch al van de nul af, oef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 december 2022 Share Geplaatst 11 december 2022 Mooie zevenpunter, al wordt het verschil met de koppositie al wel heel snel erg groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Keurig op een podium plek tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Dit ziet er goed uit tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 december 2022 Auteur Share Geplaatst 17 december 2022 Sorry voor de langere stilte. Dit komt omdat ik me deze week niet goed gevoeld heb. Nu wilde ik weer een update plaatsen, maar nu zie ik dat ik met geen mogelijkheid meer op scorewiz komt. Hij blijft aangeven dat de verbinding niet privé is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @Justin @ivago @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 38 minuten geleden zei chrisje1993: Sorry voor de langere stilte. Dit komt omdat ik me deze week niet goed gevoeld heb. Nu wilde ik weer een update plaatsen, maar nu zie ik dat ik met geen mogelijkheid meer op scorewiz komt. Hij blijft aangeven dat de verbinding niet privé is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @Justin @ivago @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Geen enkel probleem. Beterschap. Is precies zelfde probleem als met andere muziek spel. Misschien weten ze in dat topic een oplossing... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 december 2022 Auteur Share Geplaatst 17 december 2022 Dankjewel @Djurovski voor de oplossing! Polen Polen is het volgende land waarvan de punten bekend gaan worden. @Djurovski besloot om Otis Redding met (Sittin' On) the dock of the bay in te sturen. Dit liedje is gebruikt voor de Amerikaanse oorlogsfilm Platoon uit 1986. De film kreeg in 1987 maar liefst acht oscarnominaties. Hiervaan wisten ze er vier te winnen. Beste Regisseur, Beste Montage, Beste Film en Beste Geluid. Ik persoonlijk ken de hele film niet, maar als ik dit dan lees is deze denk ik echt wel het kijken waard. Otis Redding heeft dit nummer opgenomen kort voordat hij kwam te overlijden. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @Justin @ivago @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Thnx voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Te weinig deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Die koppositie ziet er nog steeds mooi uit zo! @chrisje1993 Geen probleem hoor, hopelijk voel je je nu weer beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Hartelijk dank voor de twaalfpunter! Mooie stijging op de ranglijst zo. Platoon ook een goede film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 1 uur geleden zei Urbeto: Hartelijk dank voor de twaalfpunter! Mooie stijging op de ranglijst zo. Platoon ook een goede film. Klassieker hoor die je instuurde. @chrisje1993had jouw inzending btw op Batman beoordeeld worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Ik kan de score niet bekijken. Volgens de browser probeert de site mijn creditcard gegevens te stelen. Volgens mij is er iets veranderd in hun verbinding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 december 2022 Auteur Share Geplaatst 19 december 2022 Noord-Korea De volgende waarvan de punten bekend worden is @ivago met zijn Noord-Korea. Hij koos ervoor om Mum - We have a map of the piano te sturen. Tot nu toe niet met veel succes. Dit liedje is gebruikt in de Mystery-dramafilm Wicker Park. In 2004 regisseerde Paul McGuigan deze remake van de in 1996 gemaakte film L'appartement. De film werd genomineerd voor de Grand Prix des Ameriques op het Festival des films du monde de Montréal in 2004. Het liedje kent tot nu toe hier niet veel succes. Waarschijnlijk hebben ze toch de verkeerde map van de piano..... Music challenge R1 :: ScoreWIZ Voor de personen die hem niet meer kunnen openen. @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Bedankt voor de 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Drie puntjes erbij is mooi meegenomen. Vind het wel opvallend dat Keira Knightley hier zoveel punten pakt in deze categorie. Zo bijzonder is dat nummer toch niet? Bedoel ik niet verkeerd, maar ik zie het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 1 minuut geleden zei Urbeto: Drie puntjes erbij is mooi meegenomen. Vind het wel opvallend dat Keira Knightley hier zoveel punten pakt in deze categorie. Zo bijzonder is dat nummer toch niet? Bedoel ik niet verkeerd, maar ik zie het niet. Ben het helemaal met je eens. Als je haar bijzondere dingen wilt zien/doen kan je beter naar haar films kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 0 punten wat een barbaar 5 uur geleden zei ElMarcos: Ik kan de score niet bekijken. Volgens de browser probeert de site mijn creditcard gegevens te stelen. Volgens mij is er iets veranderd in hun verbinding. Geavanceerd en dan doorgaan onveilig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 4 uur geleden zei Urbeto: Drie puntjes erbij is mooi meegenomen. Vind het wel opvallend dat Keira Knightley hier zoveel punten pakt in deze categorie. Zo bijzonder is dat nummer toch niet? Bedoel ik niet verkeerd, maar ik zie het niet. Komt omdat ik een reeks nummers had die ik 'evenwaardig' vond. In dat geval gaat mijn voorkeur steeds uit naar nummers die ik nog iet of minder goed ken. Ze had dus net zo goed 4 of iets dergelijks kunnen scoren mocht ik het nummer beter kennen/al (te) veel gehoord hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Dank voor de twaalf puntjes @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 december 2022 Auteur Share Geplaatst 20 december 2022 Schotland Het is de beurt aan @Kyrill om zijn punten bekend te laten worden. Hij zelf koos ervoor om Hans Zimmer met het nummer Time in te sturen. Het nummer is gebruikt in de Amerikaans-Britse film Inception. Hij is geregisseerd door Christopher Nolan in 2010. Met acteurs als Leonardo DiCaprio en Tom Hardy. De film word omschreven als een scifi-thriller waarin realiteit en dromen met elkaar verweven raken. De film heeft 4 oscars gewonnen tijdens de 83ste oscaruitreiking. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Had hier wel punten verwacht, maar op onbegrijpelijke wijze niet gekregen. Teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 8 minuten geleden zei Titan: Kenner Karel is een kenner idd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 20 minuten geleden zei Titan: Kenner 18 minuten geleden zei Urbeto: Had hier wel punten verwacht, maar op onbegrijpelijke wijze niet gekregen. Teleurstellend. Ik heb voor nummers gekozen, die ik zelf ook vaker zou kunnen luisteren en luister. Hoe goed heel wereld Moriconne ook vind/vond ik ben niet per se super fan van zijn scores. Films van Sergio Leone zijn geweldig. Zo te zien kan je wel klapje incasseren gezien hoeveel punten je al hebt . 12 minuten geleden zei Bogatyr: Karel is een kenner idd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten