Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: Hoe denk je over deze @Bogatyr We zullen het vragen het aan de grote @Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 november 2022 Auteur Share Geplaatst 24 november 2022 Deadline voor het insturen van je inzending is 26-11 20:00 Uur! @Tim' @nasje92 @Satyr @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @timpy00 @Bogatyr @Urbeto @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 november 2022 Auteur Share Geplaatst 26 november 2022 Hieronder vinden jullie alle inzendingen. Aan jullie om de punten verdelen die iedereen (neem ik aan) wel bekend is. Geef bij je lijstje ook 2 reserves mee, want als iemand te laat is met stemmen dan is diegene gediskwalificeerd!! Gambia: Groenland: Italië: Polen: Nepal: Jamaica: Noord-Korea: Australië: Canada: Taiwan: Noorwegen: Andorra: Zweden: Griekenland: Nieuw-Zeeland: Schotland: Deadline voor het stemmen: Zaterdag 3-12 20:00 Uur! @Kyrill @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @timpy00 @Bogatyr @Urbeto @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 De films erbij was geen overbodige luxe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 10 uur geleden zei Djurovski: De films erbij was geen overbodige luxe Dacht ik ook aan idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 Mijn resultaten zijn in de bus. Gemiddeld zoveel beter dan de gemiddelde MU Songfestivals met voor mij een erg uitgesproken nummer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 november 2022 Auteur Share Geplaatst 27 november 2022 11 uur geleden zei Djurovski: De films erbij was geen overbodige luxe Dat heb ik bewaard voor bij de updates met de punten verdelen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Sorry het stemmen is bij mij als nieuwkomer nog niet bekend. Wat is de bedoeling precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 1e 12 punten 2e 10 3 9 en dan aftellen tot 1. En dat stuur je prive naar Chris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Op 27-11-2022 om 12:34 zei chrisje1993: Dat heb ik bewaard voor bij de updates met de punten verdelen . Had een aantal nummer misschien wat geholpen omdat de sfeer in de film mee kan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Deze was easy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Ik zie mijn eerste ingeving erbij staan, maar vond 'm veel te makkelijk om te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 5 uur geleden zei Djurovski: 1e 12 punten 2e 10 3 9 en dan aftellen tot 1. En dat stuur je prive naar Chris 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 november 2022 Auteur Share Geplaatst 28 november 2022 7 minuten geleden zei Satyr: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 Dit inderdaad @Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Punten verstuurd, de top 8 was makkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Punten ingediend. Ben benieuwd hoe het hier met de smaak gesteld is. Voor mij was er een afgetekende top 3, m'n eigen inzending niet meegerekend. Op 27-11-2022 om 12:26 zei ivago: Gemiddeld zoveel beter dan de gemiddelde MU Songfestivals met voor mij een erg uitgesproken nummer 1 Tja, wat verwacht je wanneer je mensen in staat stelt om de meest iconische filmmuziek aller tijden in te zenden? Ik vind het wel een leuke opdracht, heerlijk om enkele klassiekers te horen, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met een competitie die in het teken staat van het aanleveren van onbekender talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 18 uur geleden zei Djurovski: Had een aantal nummer misschien wat geholpen omdat de sfeer in de film mee kan spelen Feit, dat zou voor mij wel een belangrijke reden zijn in deze specifieke ronde om op een nummer te stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 november 2022 Auteur Share Geplaatst 30 november 2022 Een friendly reminder voor als je nog niet gestemd hebt!! Deadline ligt op zaterdag 3-12 22:00 Uur! Heb je niet gestemd voor die tijd ben je gediskwalificeerd! @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @timpy00 @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Zit gewoon de winnaar van de laatste keer er terug in? Otis Redding.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 21 uur geleden zei Steels: Zit gewoon de winnaar van de laatste keer er terug in? Otis Redding.. Hahaha idd die was daar gewoon blijven zitten op dat dok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 december 2022 Auteur Share Geplaatst 6 december 2022 Helaas heb ik Noorwegen moeten diskwalificeren voor het niet inleveren van zijn punten voor deze ronde! We gaan beginnen met de eerste punten. Nasje92 is de eerste waarvan de punten bekend worden. Zelf heeft hij als italië ervoor gekozen om Mrs Robinson van Simon & Garfunkel te sturen. Dit nummer werd een hit nadat ze deze gebruikt hadden in de film The Graduate in 1967. Het thema van de film is 'volwassen worden'. In deze film heeft de nog net geen 21-jarige Benjamin Braddock een affaire met Mrs. Robinson, een vriendin van zijn ouders. Uiteindelijk zal hij verliefd worden op de dochter van Robinson. De punten: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/583396/1/1/hizdrkmdkz @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Fijne start Op 30-11-2022 om 21:03 zei Steels: Zit gewoon de winnaar van de laatste keer er terug in? Otis Redding.. Wil hier nog ff op terug komen. Hetzelfde nummer zie ik idd wel een andere challenge. Voor mij heeft dit nummer icm met de film Platoon en af en toe iets op ons werk een beeld in mijn hoofd waarom dit voor mij het ultieme nummer in deze challenge is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 De grap die je wist dat zou komen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 6 punten is een redelijke start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Vier punten is ook geen slecht begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten