Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

EIriAaI.jpg

Hieronder vinden jullie alle inzendingen. Aan jullie om de punten verdelen die iedereen (neem ik aan) wel bekend is. Geef bij je lijstje ook 2 reserves mee, want als iemand te laat is met stemmen dan is diegene gediskwalificeerd!!

Gambia:

Groenland:

Italië:

Polen:

Nepal:

Jamaica:

Noord-Korea:

Australië:

Canada:

Taiwan:

Noorwegen:

Andorra:

Zweden:

Griekenland:

Nieuw-Zeeland:

Schotland:

Deadline voor het stemmen: Zaterdag 3-12 20:00 Uur!

@Kyrill @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @timpy00 @Bogatyr @Urbeto @Titan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Punten ingediend. Ben benieuwd hoe het hier met de smaak gesteld is. Voor mij was er een afgetekende top 3, m'n eigen inzending niet meegerekend. 

Op 27-11-2022 om 12:26 zei ivago:

Gemiddeld zoveel beter dan de gemiddelde MU Songfestivals met voor mij een erg uitgesproken nummer 1

Tja, wat verwacht je wanneer je mensen in staat stelt om de meest iconische filmmuziek aller tijden in te zenden? Ik vind het wel een leuke opdracht, heerlijk om enkele klassiekers te horen, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met een competitie die in het teken staat van het aanleveren van onbekender talent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een friendly reminder voor als je nog niet gestemd hebt!! Deadline ligt op zaterdag 3-12 22:00 Uur!

Heb je niet gestemd voor die tijd ben je gediskwalificeerd!

@Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @timpy00 @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3ZZOmkY.jpg

Helaas heb ik Noorwegen moeten diskwalificeren voor het niet inleveren van zijn punten voor deze ronde!

We gaan beginnen met de eerste punten. Nasje92 is de eerste waarvan de punten bekend worden. Zelf heeft hij als italië ervoor gekozen om Mrs Robinson van Simon & Garfunkel te sturen. Dit nummer werd een hit nadat ze deze gebruikt hadden in de film The Graduate in 1967. Het thema van de film is 'volwassen worden'. In deze film heeft de nog net geen 21-jarige Benjamin Braddock een affaire met Mrs. Robinson, een vriendin van zijn ouders. Uiteindelijk zal hij verliefd worden op de dochter van Robinson.

De punten:

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/583396/1/1/hizdrkmdkz

@Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne start

Op 30-11-2022 om 21:03 zei Steels:

Zit gewoon de winnaar van de laatste keer er terug in? Otis Redding..

Wil hier nog ff op terug komen. Hetzelfde nummer zie ik idd wel een andere challenge. Voor mij heeft dit nummer icm met de film Platoon en af en toe iets op ons werk een beeld in mijn hoofd waarom dit voor mij het ultieme nummer in deze challenge is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites