MetalMichael Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Ja, nu je meisje meedoet zeker... Ouwe charmeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) Ronde 7 - Een ode aan... Jaaa beste mensen, daar gaan we weer. Zestien (!) liedjes op een rij, het begint bijna een volwaardig songfestival te worden. De volgorde van de nummers is bepaald door de klassering van de vorige ronde. Laten we kijken wie allemaal de eer hebben gekregen om in een nummer voor te komen en daar ook nog eens mee op MU te komen: Graag de tien beste nummers als volgt via PM: 12pt - 10pt - 8pt - 7pt - 6pt - 5pt - 4pt - 3pt - 2pt - 1pt - Graag jouw uitslag z.s.m. opsturen, als het kan voor het weekend. Montenegro Schotland Filipijnen Kiribati Rusland Gambia Indonesië Kroatië Noorwegen Galapagos Eilanden Cuba Luxemburg De eigenlijk ingestuurde video mag ik van Youtube niet op een forum plaatsen, maar is hier te vinden Ghana Noord-Korea Verenigde Staten Denemarken Tags: Spoiler Cuba: @MetalMichael Denemarken: MysteryGuest Filipijnen: @chrisje1993 Galapagos Eilanden: @nasje92 Gambia: @Tim' Ghana: @Kyrill Indonesia: @Fabian. Kiribati: @Keko Kroatië: @hjs Luxemburg: @Bolderbast Montenegro: @komodo25 Noord Korea: @ivago Noorwegen: @Satyr Rusland: @Titan Schotland: @Kowet Verenigde Staten: @Tamara84 7 juni 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Mooie lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 De mystery guest zendt alvast een van de betere songs in Verder een combinatie tussen te verwachten en me onbekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Daar zitten wat lekkere nummertjes tussen hoor. En wat onbekend spul, dus wie weet komt er nog een verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Vind het ook een erg mooie lijst, met ook wat trendbrekertjes ertussen voor enkele landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Ga mensen die wat origineler hebben ingestuurd wel belonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) Toch een paar songs bij waar ik zelf ook aan gedacht heb. Come On Eileen en Nikita. Deze songs kwamen ook op bij mij en had sommige zelfs verwacht (willekeurige volgorde) Rolling Stones:Angie The Beatles:Hey Jude,Lucy In The Sky With Diamonds Michael Jackson:Dirty Diana,Billie Jean Therapy? Diane Sisters Of Mercy:Alice,Emma (dus ook originele van Hot Chocolat) Noordkaap:Satelliet Suzy VOF De Kunst:Suzanne De Kreuners:Layla Clouseau:Anne,Louise Suzanne vega:Luka Guano Apes:Suzy Kim Carnes:Bette Davis Eyes Louis Neefs:Jennifer Jennings Eminem:Stan Fleetwood Mac:Rhiannon Aerosmith:Janie's Got A Gun Falco:Jeannie,Rock Me Amadeus Wel opvallend dat ik vaak aan vrouwelijke namen moest denken. Konden niet allemaal geselecteerd worden natuurlijk,maar bon keuze is dan ook vrij omvangrijk nog mogelijkheden maar had er niet in eerste instantie aan gedacht Anouk:Michelle Leonard Cohen:Suzanne John Travolta:Sandy Richie Valens:Donna Within Temptation:Jillian 2 Belgen:Lena Blondie:Maria Marillion:Kayleigh en nog zoveel meer Edit:vraagje aan @Keko denk dat we vaak voor voornaam hebben gekozen maar had achternaam ook goedgekeurd geweest zoals Ozzy Osbourne:Mr.cRowley Outkast,Mrs. Jackson Culture Beat:Mr.Vain Counting Crows:Mr.Jones 7 juni 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 4 minuten geleden zei hjs: Edit:vraagje aan @Keko denk dat we vaak voor voornaam hebben gekozen maar had achternaam ook goedgekeurd geweest zoals Ozzy Osbourne:Mr.cRowley Outkast,Mrs. Jackson Culture Beat:Mr.Vain Counting Crows:Mr.Jones Ja denk dat ik dat had goedgekeurd. Dacht zelf nog aan Alt-J - Mathilda of Klein Orkest - Koos Werkeloos, en ja... ook Come on Eileen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Rolling Stones met Angie dat ik daar niet aan gedacht had .... Mijn song was het eerste wat in mij opkwam dus die ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Gisteren voor het slapen gaan kwam deze ook nog bij mij op,rijkelijk te laat al was het maar om ivago te irriteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 Op 3-6-2021 om 17:04 zei ivago: Ik verwacht sowieso Jeremy van Pearl Jam, en dat deze dan heel goed gaat scoren ook want hitjes doen het hier steeds erg goed. Eerste wat in me opkwam en blijft sowieso dikke pokoe. For Emma van Bon Iver was nummer twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 17 uur geleden zei Keko: Vind het ook een erg mooie lijst, met ook wat trendbrekertjes ertussen voor enkele landen. Idem doe ik standaard ook wel tenzij ik de bekendere song zelf een pareltje vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 20 uur geleden zei komodo25: Rolling Stones met Angie dat ik daar niet aan gedacht had .... Mijn song was het eerste wat in mij opkwam dus die ingestuurd Wist je trouwens Breakfast At Tiffany's pas daadwerkelijk mogelijk is daar te ontbijten daadwerkelijk, 50 jaar na gelijknamige film. En is super duur lunch salade bijvoorbeeld voor 39 dollar. https://www.post-gazette.com/life/fashion/2018/02/28/Breakfast-at-Tiffany-Co-Blue-Box-Cafe-New-York-City-how-to-get-a-reservation/stories/201802280055#:~:text=NEW YORK — More than 50,iconic Fifth Avenue jewelry store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: Wist je trouwens Breakfast At Tiffany's pas daadwerkelijk mogelijk is daar te ontbijten daadwerkelijk, 50 jaar na gelijknamige film. En is super duur lunch salade bijvoorbeeld voor 39 dollar. https://www.post-gazette.com/life/fashion/2018/02/28/Breakfast-at-Tiffany-Co-Blue-Box-Cafe-New-York-City-how-to-get-a-reservation/stories/201802280055#:~:text=NEW YORK — More than 50,iconic Fifth Avenue jewelry store. Als ik voor die 39 dollar daarna mag ontbijten met tiffany vind ik het prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 18 minuten geleden zei komodo25: Als ik voor die 39 dollar daarna mag ontbijten met tiffany vind ik het prima Hahhaha helaas niet. BTW hoe meer richting midden/eind van de lijst, wordt steeds beter aantal hele mooie zeg wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 juni 2021 Share Geplaatst 11 juni 2021 Dat was een fijn lijstje om te luisteren tijdens het invullen van mijn kilometerdeclaratie vanaf januari ( ). Misschien, heel misschien wel de beste verzameling tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 juni 2021 Share Geplaatst 11 juni 2021 Ik zal er pas zondag aan toe komen @Keko hopelijk is dat nog op tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 juni 2021 Share Geplaatst 11 juni 2021 Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik heb pas 8 PMetjes, en dan heb ik de stemming in eigen huis ook meegerekend. Ik tag even iedereen, die tags werken altijd iets te kut om daar te lang mee te hannesen. Tags: Inhoud verbergen Cuba: @MetalMichael Denemarken: MysteryGuest Filipijnen: @chrisje1993 Galapagos Eilanden: @nasje92 Gambia: @Tim' Ghana: @Kyrill Indonesia: @Fabian. Kiribati: @Keko Kroatië: @hjs Luxemburg: @Bolderbast Montenegro: @komodo25 Noord Korea: @ivago Noorwegen: @Satyr Rusland: @Titan Schotland: @Kowet Verenigde Staten: @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Nu 9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Mijnde heb je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Ga er nu aan beginnen,dus je kunt mijn scores rond de avond ontvangen. Vind het wederom moeilijk om te ranken,toch paar toppers tussen al zijn ze cliché . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 juni 2021 Share Geplaatst 14 juni 2021 De Mystery Guest, dat moet haast wel Socrates zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten