chrisje1993 Geplaatst 21 december 2022 Auteur Share Geplaatst 21 december 2022 Nieuw-Zeeland We gaan door met de punten die @Titan heeft uitgedeeld. Hij heeft namens Nieuw-Zeeland Underworld - Born Slippy ingestuurd voor deze ronde. Bij de film Trainspotting hebben ze gebruik gemaakt van dit nummer. Deze Britse film uit 1996 werd geregisseerd door Danny Boyle. De film is gebasseerd op het gelijknamige boek van Irvine Welsh. Het vertelt het verhaal van de werkloze Mark Renton die samen met zijn zogenaamde vrienden het alledaagse leven in Edinburgh kleur proberen te geven. Het nummer Born Slippy betekende ook de doorbraak van Underworld. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Kyrill @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Op 20-12-2022 om 20:29 zei Titan: Kenner Jammer dat ik niet over jou kan zeggen met maar 1 puntje voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Leuk dat ik van iedereen punten krijg, maar het worden er wel steeds minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Hopelijk blijft dat zo haha Doen weer mee maar de concurrentie is stevig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 15 minuten geleden zei Kyrill: Jammer dat ik niet over jou kan zeggen met maar 1 puntje voor mij Niks persoonlijks hoor Ben zelf niet zo'n fan van filmmuziek luisteren. Komt voor mij pas tot leven met beelden erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 10 punten, grote dank! Het valt inderdaad op dat @Tim' overal wel punten pakt, al is het lang niet overal veel. Blijft gelukkig nog lekker spannend zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Wow. Hier had ik wel iets verwacht. Zeer jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Mijn hoogste score tot nog toe.. Roy Orbison valt duidelijk niet zo in de smaak bij de meeste.. En wat een samenvatting van Trainspotting zo zou ik het nooit kunnen omschrijven, het woord junkie of heroïne zelfs niet eens gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Toch twee puntjes, al bij al dramatische 'eerste' ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 december 2022 Auteur Share Geplaatst 22 december 2022 Groenland De volgende die aan de beurt is is @Satyr. Voor Groenland is gestuurd Michael Nyman met het nummer The heart asks pleasure first. The Piano is een film van Jane Campion uit 1993. Met deze film was ze de eerste vrouw die een gouden palm won tijdens het filmfestival van Cannes. De film speelt in het recente gekolonisseerde Nieuw-Zeeland van de 19e eeuw. De film werd voor acht Academy awards genomineerd, en won uiteindelijk die voor Best Actress, Best original screenplay en Best supporting actress. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 0 punten BARBAAR!!!!!!!!!! Hmm op laptoppie doet scorewiz weer normaal tho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Se7en! Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Het is gemeen spannend bovenin. We zijn nu halverwege, dus wellicht geeft dit een vertekend beeld, maar er lijkt een mooie rangschikking in te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Bedankt voor de 4 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 sta nu toch in de eerste helft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Toch weer een wat hoger aantal punten, goed voor de voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Meer punten behaald dan tot nu toe verwacht eigenlijk, maar ik zak inmiddels wel weg in het rechter rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 december 2022 Auteur Share Geplaatst 23 december 2022 Australië De volgende is @Justin met "zijn" Australië. Zijn inzending, The Doors - The End, kan tot nu toe met een tweede plek kijken naar een prima ronde. Zal dit ook zo zijn nadat hij zijn eigen punten gegeven heeft? Het nummer is gebruikt in de film Apocalypse Now. Deze oorlogsfilm uit 1979 is losjes gebasseerd op het boek Heart of Darkness. Ondanks dat de film is opgenomen in de Filipijnen, speelt het zich af in Vietnam en Cambodja ten tijde van de Vietnamoorlog. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Thnx voor de 4 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Thanks voor de 7 punten! Een mooi opsteker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Mooi spannend voor het podium. Bedankt voor de 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 En weer 10 erbij, kruip weer langzaam omhoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Dank je voor de puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Iemand die zelf The Doors instuurt en dan geen punten uitdeelt aan Roy Orbison vind ik zo bizar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 1 minuut geleden zei Steels: Iemand die zelf The Doors instuurt en dan geen punten uitdeelt aan Roy Orbison vind ik zo bizar.. Wat is verband/correlatie tussen The Doors en Roy Orbision, buiten feit beide oudere muziek/oude muziek is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten