Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

image.thumb.jpeg.308e97368881eab562edaed9228b7746.jpeg

We zijn zolangzamerhand alweer aanbeland bij de op één-na-laatste uitreiking van deze ronde. Hoewel de verschillen iets groter worden blijft het ongekend spannend bovenin. De nummer 4 van de ranglijst, chrisje1993 deelt namens Filipijnen de punten uit. De Congolese zanger Debeau Bosenzo laat maar weinig los over zijn carrière, dus van veel feitjes is geen sprake. Wel blijkt hij ook nog onder een andere naam muziek uit te brengen, namelijk Henry Bosenzo. Zal wel te maken hebben met de uitspraak, Debeau rolt bij sommigen niet lekker over de tong. Toch laat Debeau in zijn videoclip een lekkere relaxte vibe achter. Hoedje op, zonnebrilletje op en lekker losjes met de heupen. Wordt tijd dat de beste man weer wat nieuwe muziek uit gaat brengen. Kan hij ook iemand de winst brengen?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/13/13/y5ywm0ngfh

Spoiler

image.thumb.png.9735976f2d5a4ac1a8abba15e879868d.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Keko:

Hopelijk blijf ik in het linkerrijtje, maar bij Satyr vind ik het altijd moeilijk te voorspellen :classic_rolleyes:

Heb ik het volgende thema trouwens gemist? Of is die er nog niet?

Ik heb mijn 'verzonden berichten map' vorige week gewist, dus ik heb zelf ook geen idee wat ik had ingestuurd :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Titan:

Schuift weer lekker in elkaar bovenaan! Geen twaalf punten voor Freddy; iemand heeft iets uit te leggen ;c 

Haha nee hoor. Wij zijn keihard naar elkaar als het op spelletjes aankomt. Die 6 weken onthouding omdat ik geen 12 punten krijg horen daar nu eenmaal bij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.jpeg.308e97368881eab562edaed9228b7746.jpeg

Terwijl de messen in huize 84/1993 al worden geslepen, stomen wij door naar de laatste punten van deze ronde. Die twijfelachtige eer is aan Satyr met Noorwegen. Misschien wel een geluk bij een ongeluk, want Satyr kan er toch niet meer met de winst vandoor en dus blijft het ongekend spannend bovenin. Maarliefst drie landen maken nog kans op de winst, waarbij er zelfs de mogelijkheid is tot een gelijkspel bovenin! Satyr deed deze ronde mee met Nishaiar, een band uit Ethiopië die sinds 2016 actief zijn. Met een mix van black-metal en post-metal proberen zij naam te maken in de scène. Het kwartet is nog steeds woonachtig in de oude stad Gondar in het Noordelijke deel van Ethiopië. Ik laat jullie niet langer in spanning. Wie wint deze derde ronde van de MU Music Challenge?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/14/14/m2mwvkmwjh

Spoiler

image.png.221ff7b87191f8ceba9c8bd7c4fb7cfe.pngimage.thumb.png.3a896219c885dae4cd9da450fe53ae38.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites