Titan Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Not bad, not bad at all! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Geen punten.. gezakt naar de tweede plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 4 onverwachte punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Muv Freddy Mercury, was mijn eigen stemronde best gunstig. Verwacht helaas van de laatste twee weinig punten. Zie Freddy ook wel winnen, wetende dat Tamara en Chrisje één bed delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 37 minuten geleden zei komodo25: 4 onverwachte punten Ik postte nog dat ik ook had overwogen Die Antwoord in te sturen, dus zo onverwacht kon het niet zijn. Ben er een paar keer op losgegaan op Lowlands, dus dat kon ik niet negeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Dank voor de punten! Mocht ook wel van het land dat al twee rondes op rij de 12 punten van mij heeft gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 Beetje bij gesprokkeld, maar dit was 'm niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari 2021 Share Geplaatst 27 januari 2021 8 uur geleden zei Chiemel: Ik postte nog dat ik ook had overwogen Die Antwoord in te sturen, dus zo onverwacht kon het niet zijn. Ben er een paar keer op losgegaan op Lowlands, dus dat kon ik niet negeren. Ow ja klopt had je inderdaad gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 We zijn zolangzamerhand alweer aanbeland bij de op één-na-laatste uitreiking van deze ronde. Hoewel de verschillen iets groter worden blijft het ongekend spannend bovenin. De nummer 4 van de ranglijst, chrisje1993 deelt namens Filipijnen de punten uit. De Congolese zanger Debeau Bosenzo laat maar weinig los over zijn carrière, dus van veel feitjes is geen sprake. Wel blijkt hij ook nog onder een andere naam muziek uit te brengen, namelijk Henry Bosenzo. Zal wel te maken hebben met de uitspraak, Debeau rolt bij sommigen niet lekker over de tong. Toch laat Debeau in zijn videoclip een lekkere relaxte vibe achter. Hoedje op, zonnebrilletje op en lekker losjes met de heupen. Wordt tijd dat de beste man weer wat nieuwe muziek uit gaat brengen. Kan hij ook iemand de winst brengen? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/13/13/y5ywm0ngfh Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Landen onder mij kunnen houden, landen boven ons verder uitgelopen. Nog even een ronde vasthouden en we hebben onze eerste top 3 te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Spannend!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Schuift weer lekker in elkaar bovenaan! Geen twaalf punten voor Freddy; iemand heeft iets uit te leggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Hopelijk blijf ik in het linkerrijtje, maar bij Satyr vind ik het altijd moeilijk te voorspellen Heb ik het volgende thema trouwens gemist? Of is die er nog niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2021 22 minuten geleden zei Keko: Hopelijk blijf ik in het linkerrijtje, maar bij Satyr vind ik het altijd moeilijk te voorspellen Heb ik het volgende thema trouwens gemist? Of is die er nog niet? Nee is nog niet bekend. Zal die vandaag of morgen bekend maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 28 minuten geleden zei Keko: Hopelijk blijf ik in het linkerrijtje, maar bij Satyr vind ik het altijd moeilijk te voorspellen Heb ik het volgende thema trouwens gemist? Of is die er nog niet? Ik heb mijn 'verzonden berichten map' vorige week gewist, dus ik heb zelf ook geen idee wat ik had ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 5 punten. Dank! spannend hoor bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 4 uur geleden zei Titan: Schuift weer lekker in elkaar bovenaan! Geen twaalf punten voor Freddy; iemand heeft iets uit te leggen Haha nee hoor. Wij zijn keihard naar elkaar als het op spelletjes aankomt. Die 6 weken onthouding omdat ik geen 12 punten krijg horen daar nu eenmaal bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1 uur geleden zei Tamara84: Haha nee hoor. Wij zijn keihard naar elkaar als het op spelletjes aankomt. Die 6 weken onthouding omdat ik geen 12 punten krijg horen daar nu eenmaal bij 6 weken maar? Wuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 3 uur geleden zei ivago: 6 weken maar? Wuss Ja valt nog mee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Terwijl de messen in huize 84/1993 al worden geslepen, stomen wij door naar de laatste punten van deze ronde. Die twijfelachtige eer is aan Satyr met Noorwegen. Misschien wel een geluk bij een ongeluk, want Satyr kan er toch niet meer met de winst vandoor en dus blijft het ongekend spannend bovenin. Maarliefst drie landen maken nog kans op de winst, waarbij er zelfs de mogelijkheid is tot een gelijkspel bovenin! Satyr deed deze ronde mee met Nishaiar, een band uit Ethiopië die sinds 2016 actief zijn. Met een mix van black-metal en post-metal proberen zij naam te maken in de scène. Het kwartet is nog steeds woonachtig in de oude stad Gondar in het Noordelijke deel van Ethiopië. Ik laat jullie niet langer in spanning. Wie wint deze derde ronde van de MU Music Challenge? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/362207/14/14/m2mwvkmwjh Spoiler @Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Oei!!! Op één punt geen eerste! Gefeliciteerd @Tamara84! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 ????????????? Yeah!!!! Dank u dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 (bewerkt) Zonde, lang top 3 en dan nog 5e worden 30 januari 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Leuke editie, originele invalshoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten