Kyrill Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ja Ja dank opgezet idd. Ik vind Bami Hap en Koning Toto wel meevallen. Maar Humbert Tan komt zo gelikt over.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Messi die het weer even nalaat om een hattrick te maken en de bal aan Mbappe gunt. Ander niveau is hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 11 uur geleden zei Kyrill: Ja dank opgezet idd. Ik vind Bami Hap en Koning Toto wel meevallen. Maar Humbert Tan komt zo gelikt over.... Jan Boskamp is prima, maar Koning Toto zit elke keer te raaskallen als een malloot. Ik vind het echt tenenkrommend. Zijn we eindelijk van de Azijnsnor af.... krijgen we nu dit weer. En dan hadden we gisteren nog geluk dat de Botox meneer uit Katwijk er niet zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Wat een avond. Midden in een Parijse sportbar, PSG-Leipzig kijken natuurlijk. Doen ze blijkbaar een winactie om een shirt van Leipzig of PSG te winnen als je de uitslag en meeste doelpuntenmakers goed hebt. 3-2 gegokt, dat staat het ook na 90 minuten, krijgt PSG nog een pingel in 90+4', schiet Mbappé 'm het stadion uit Wat genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 3 uur geleden zei Rogier.: Wat een avond. Midden in een Parijse sportbar, PSG-Leipzig kijken natuurlijk. Doen ze blijkbaar een winactie om een shirt van Leipzig of PSG te winnen als je de uitslag en meeste doelpuntenmakers goed hebt. 3-2 gegokt, dat staat het ook na 90 minuten, krijgt PSG nog een pingel in 90+4', schiet Mbappé 'm het stadion uit Wat genieten En welk shirtje heb je uiteindelijk gekozen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 9 uur geleden zei ElMarcos: Jan Boskamp is prima, maar Koning Toto zit elke keer te raaskallen als een malloot. Ik vind het echt tenenkrommend. Zijn we eindelijk van de Azijnsnor af.... krijgen we nu dit weer. En dan hadden we gisteren nog geluk dat de Botox meneer uit Katwijk er niet zat. Vind trouwens wel een verademing om op Ziggo te kijken, met Van der Vaart en Wytse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Van der Vaart is toch net zo goed een dommerik die wat uit z'n dikke nek lult. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 51 minuten geleden zei Socrates: Van der Vaart is toch net zo goed een dommerik die wat uit z'n dikke nek lult. Eens, dat vind ik niet beter. is een beetje van de wal in de sloot. Zeker geen reden om een veel te duur abonnement af te sluiten bij de hoofdsponsor van mijn favoriete club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 5 uur geleden zei La Pulga: En welk shirtje heb je uiteindelijk gekozen? Die van Leipzig, was een ander die dezelfde score had en team Parijs was iets teveel fan van PSG om ze op te naaien Leipzig shirt is in ieder geval ook een ultieme herinnering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 na 8 jaar heeft Christensen eindelijk gescoord lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 (bewerkt) Van der Vaart vind ik heel vervelend om naar te luisteren. Combinatie van weinig nuttigs zeggen en zijn hese stem is best irritant. Leuk dat Koopmeiners in de basis staat. En dit Man Utd is ook alweer veels lang kut he, zet daar eens een coach neer die een ploeg goed kan laten voetballen. Edit: en dan ook nog een vlijmscherpe corner van Koopmeiners, mooi voor hem. 20 oktober 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Als Emile Scheldvis nog één keer 'Koopmeinders' zegt, zet ik hem af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 4 minuten geleden zei Platina32: Als Emile Scheldvis nog één keer 'Koopmeinders' zegt, zet ik hem af. Nou, succes dan Was 'ie weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Ik bedoelde dat ik het geluid uit zou zetten... (ik heb niets beters te doen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Hoppa eindelijk weer eens een overwinning. Maar wat een kansen heeft United gekregen. De drie punten zijn nu alle focus op zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 1 uur geleden zei delichris: Hoppa eindelijk weer eens een overwinning. Maar wat een kansen heeft United gekregen. De drie punten zijn nu alle focus op zondag. Wanneer gooien jullie de trainer eindelijk eens op straat? Als je kijkt wat een elftal hij heeft en hoe ze spelen. Dat kan toch niet.... Wat heeft die Fred trouwens aan chantagemateriaal dat hij elke keer mee mag doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik zou het niet weten. Ik heb het gisteren niet gezien, maar wel een samenvatting. Tweede helft was stukken beter van ik had gezien en gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Die Maguire begint met de week gênanter te worden. Dekt standaard lucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Die Maguire begint met de week gênanter te worden. Dekt standaard lucht. Scoort wel de belangrijke 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Die Maguire begint met de week gênanter te worden. Dekt standaard lucht. Ik heb wel altijd het gevoel dat Maguire echt een goede verdediger is, maar dat het puur aan de vooraf gemaakte afspraken over hoe de tegenstander te verdedigen ligt. Zou ook wel kloppen met het beeld van Ole. Desalniettemin is 'ie nu allesbehalve in vorm inderdaad, bijvoorbeeld zeker 3 goals tegen Leicester waren (deels) aan hem te wijten. 21 oktober 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 1 uur geleden zei delichris: Scoort wel de belangrijke 2-2. Als het goed praat dat hij wekelijks fouten mag maken achterin kan je hem beter gewoon in de spits zetten. Die andere spits kan er ook vrij weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 18 minuten geleden zei La Pulga: Als het goed praat dat hij wekelijks fouten mag maken achterin kan je hem beter gewoon in de spits zetten. Die andere spits kan er ook vrij weinig van. Hahaha die andere spits scoort wel weer de winnende. Maak jij je nu maar zorgen om zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 3 minuten geleden zei delichris: Hahaha die andere spits scoort wel weer de winnende. Maak jij je nu maar zorgen om zondag Ja dat is dus wat er mis is, die man raakt weer eens 90 minuten lang geen bal en schiet er toevallig eentje in. United was zoveel leuker om naar te kijken zonder dat hij daar speelde, maja hij is een merk aanzich en daardoor onaantastbaar. Overigens heb jij denk ik meer te vrezen zondag dan ik. Liverpool is in topvorm en bij Barcelona - Real Madrid is het gewoon een 50/50 potje waar beide teams niet echt in vorm zijn. Ook heeft Barcelona dit jaar niets te verliezen, zolang er top 4 is gehaald is iedereen al blij. Ben trouwens (vanwege me pa) ook gewoon een beetje fan van ManUtd, maar hoe triest Ronaldo wordt beschermd terwijl het voor zijn komst een stuk leuker was om naar te kijken vind ik jammer. Cavani is een betere spits dan Ronaldo omdat hij minder ruimtes nodig heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik maak me totaal niet druk om zondag. Je kan ook met Ronaldo en Cavani spelen. Ronaldo op links of rechts en dan Cavani in de spits en Marcus op rechts. Dan heb je heel veel scorend vermogen voorin. Achterin blijft gewoon een drama. Ik hoop dat Varane zondag fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik zou Ajax wel in kwartfinale of halve finale tegen Bayern München willen zien. Dat zou twee geweldige potten zonder uitdoelpunten worden. Net 14 minuten samenvatting van Benfica - Bayern 0-4 gezien. Houd op die Sane was nu echt eens tering goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten