Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei MNie:

Beetje risico genomen ook he

Nah, vind ik geen argument. Goeie tackle na een voorzet is wel vaker met risico, dit viel nog wel mee ook. Benzema gooide het al heel vroeg op de fopduik ipv dat 'ie voor het schot ging, dan krijg je hem helaas mee vaak.

1 minuut geleden zei Djurovski:

100% penalty mafkees

Ik vind jouw mening niet zo relevant, ouwe tokkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Nah, vind ik geen argument. Goeie tackle na een voorzet is wel vaker met risico, dit viel nog wel mee ook. Benzema gooide het al heel vroeg op de fopduik ipv dat 'ie voor het schot ging, dan krijg je hem helaas mee vaak.

Tja dat is wel hoe het tegenwoordig gaat. Daar moeten ze dan de regels op aanpassen. Contactsport is het niet echt meer he. Als je geraakt wordt en gaat liggen krijg je hem inderdaad helaas wel vaak mee. Als verdediger weet je dat ook en daarmee neemt hij toch zelf het risico dat hij de bal niet raakt met de tegenstander aantikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Fantasy:

Zeker waar. En heb je bericht even aangepast ook trouwens, want elkaar zo benoemen of bejegenen is natuurlijk nergens goed voor  

Zou je dan ook zijn bericht willen aanpassen in mu world vision of valt dat weer onder de noemer grapjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Djurovski:

Zou je dan ook zijn bericht willen aanpassen in mu world vision of valt dat weer onder de noemer grapjes 

:-D

Waar ben je nou weer over gevallen? Heb het daar al vrij lang ook al niet eens meer over je gehad. Klaag er daar dan lekker over als het je zo dwars zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Djurovski:

Welk bericht hebben we het dan ook al weer over? 

Oh en om het ontopic te houden: Benzema wel écht goud waard voor Real deze CL-campagne. Wat een geweldenaar :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Waar ben je nou weer over gevallen? Heb het daar al vrij lang ook al niet eens meer over je gehad. Klaag er daar dan lekker over als het je zo dwars zit.

Oh het zit mij niet dwars hoor. Incasseren en uitdelen hoort er bij. Kon er zelfs wel om lachen. Maar vind deze aanpassing vanuit de staff dan vreemd. Mag jou toch best een mafkees vinden. Niks mis mee

@Fantasy zijn bericht over mijn inzending vond het persoonlijk niet zo erg. Best humoristisch maar vind deze ingreep over het woord mafkees best vreemd zeker in een voetbal topic

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mafkees mag niet, ouwe tokkie mag wel?

Man City zit toch ook wel een beetje te kutten hoor. Sommige spelers willen nog kansloos breien en andere willen weer 4 man uitspelen om vervolgens de bal te verspelen. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Djurovski:

Oh het zit mij niet dwars hoor. Incasseren en uitdelen hoort er bij. Kon er zelfs wel om lachen. Maar vind deze aanpassing vanuit de staff dan vreemd. Mag jou toch best een mafkees vinden. Niks mis mee

Goed verhaal, maar heb je nog steeds niet gezegd om welke post het ging. Is er ook gewoon niet. Afijn, hoort hier ook niet.

1 minuut geleden zei Chiemel:

Van mij mag het allebei. Lekker boeiend ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Djurovski:

@Fantasy zijn bericht over mijn inzending vond het persoonlijk niet zo erg. Best humoristisch maar vind deze ingreep over het woord mafkees best vreemd zeker in een voetbal topic

Staat me ook niks van bij, maar als het je niet stoort of tegenstaat; wat is dan het probleem precies dat je dit specifieke geval aanhaalt?

5 minuten geleden zei Chiemel:

Man City zit toch ook wel een beetje te kutten hoor. Sommige spelers willen nog kansloos breien en andere willen weer 4 man uitspelen om vervolgens de bal te verspelen. 

Ouwe tokkie net zo min. Wat voegt het toe om iemand zo te noemen op een internetforum waar het over voetbal gaat? Tokkie, mafkees, domoor, imbeciel, vlegel.. 

Maar goed. City weet ook niet wat ze willen/moeten. Zoals Chiemel al aangeeft, de helft wil naar voren en de helft wil blijven breien.. echt geen idee wat Pep ze heeft meegegeven om te doen. Lijkt nergens naar dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chiemel:

Real heeft weinig te klagen over de scheids. 

Wtf, fluit ie nou te vroeg af? Hmm, discutabele scheids hoor. 

Die Fernandinho had ook niet z'n beste invalbeurt. Heb je ook niks aan in zo'n wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks gezien, maar erg jammer dat Real door is. Hadden al 3x uitgeschakeld moeten zijn, beetje Tottenham 2019 vibes zo. Finale zal ook een stuk minder aantrekkelijk zijn. Hoop dat Liverpool ze vermorzelt, zouden zeker een terechte CL-winnaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites