Keeza Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei TheRealOne: Nu mag je al blij zijn met 91 Wat een drama, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari @Dansmeister je suis Gabriel Martinelli. Heb nu al 10 goals na 5 duels. Waaronder net 2 tegen Liverpool Als ik dit moyenne volhoud als Martinelli ga ik 60-70 goals maken alleen al, als Martinelli 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Op 9-2-2024 om 19:56 zei Keeza: Faka boys, welke 2 attackers gaan we kiezen in die nieuwe Evo dan?? Ik neig naar Brobbey en Okafor (als supersubs). Brobbey en Geertruida. Heerlijk aanvallende rechtsback straks. Team na een week of 3: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 10 uur geleden zei neva: Brobbey en Geertruida. Heerlijk aanvallende rechtsback straks. Team na een week of 3: inderdaad een heerlijke back, heb je Boscagli niet gedaan uit objective, zeker na z'n update is dat een heel fijne speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Zeker, alleen die krijg ik nu nog niet op full chem. Heb hem op de bank zitten. Straks als Luts naar rechts gaat zal ik kijken of ik daar iets aan kan veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Weer een poosje over heen gegaan, dus tijd om al m'n Ajax evo's eens te delen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 23-2-2024 om 23:47 zei neva: Brobbey en Geertruida. Heerlijk aanvallende rechtsback straks. Team na een week of 3: Geweldig team maatje! Je LA is en kan alleen maar Philipp Lahm zijn toch? De man die in 331 Bundesliga duels maar 20 gele kaarten pakte(nooit geschorst was) en de cherry op de cake , in zijn hele carriere als verdediger, nooit een rode kaart gepakt! LEGEND Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Lachen, gieren en brullen 😂😂ik ben Careermode begonnen met Barcelona. Leverkusen bood 18,5 miljoen op Busquets... Ik maak er 1 euro van letterlijk en Frimpong in ruil die 21,5 waard is. Zeggen ze nee vanwege het extra bedrag van 1 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Nog mensen die actief UT spelen? Ik vind de birthday promo altijd wel leuk, dus heb het weer wat opgepakt. Weer even wat evolutions completen en dit team er van maken: Dolberg moet dan overigens dit kaartje worden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 2 minuten geleden zei TheRealOne: Nog mensen die actief UT spelen? Ik vind de birthday promo altijd wel leuk, dus heb het weer wat opgepakt. Weer even wat evolutions completen en dit team er van maken: Dolberg moet dan overigens dit kaartje worden: Leuk man zo'n Ajax team. Ik heb dit nu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 3 uur geleden zei Gert: Leuk man zo'n Ajax team. Ik heb dit nu: Een Nesta-Maldini achterhoede Bijna net zo goed als mijn Vertonghen-Alderweireld achterhoede die ik nu nog heb staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Op 10-2-2024 om 12:04 zei La Pulga: Ik had ook even ultimate team opgestart, wilde eredivisie team starten maar kon Eredivisie niet vinden bij de competities. Toen maar seizoenen gedaan, 3-0 voor na 7.30 minuut Ga daar nu 10-0-0 Ondertussen de reeks weer met grote stappen voortgezet. Ga nu 11-0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart Deel m’n teams nog wel ff wat later, maar Hamulic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Heb een soortgelijke ervaring met de GOAT himself Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart Beetje gestopt met de Vitesse evo’s. Zit weinig schot in de zaak, heb Meulensteen wel een 86 cvm kunnen maken door de fut bday evo. Maar verder kan ik de stats niet goed genoeg boosten. Stop toch rond eind mei met de game dus dan hou ik het bij deze 2 teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Heb nu dit team staan, kon het niet laten om Limbombe te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart 1 uur geleden zei Oerlie: Heb nu dit team staan, kon het niet laten om Limbombe te maken. Heeft die een goede kans om geupgrade te worden? Hier toch wat (ex) Vitesse evo’s kunnen doen. Manhoef kunnen upgraden, Cornelisse bijna klaar. Die heeft toch wel een prima kaart. Daarnaast voor zo’n zilveren evo Wittek gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 52 minuten geleden zei Vitesse88: Heeft die een goede kans om geupgrade te worden? Hier toch wat (ex) Vitesse evo’s kunnen doen. Manhoef kunnen upgraden, Cornelisse bijna klaar. Die heeft toch wel een prima kaart. Daarnaast voor zo’n zilveren evo Wittek gekozen. spelen voor de edivisie tegen Ajax. Heb geen idee eigenlijk. Voor de veiligheid ook Forbs maar gemaakt, aangezien ze toch goedkoop waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Heb eens clubs gedaan, voor het eerst. Dat is best grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Ik ben nog bezig met EVO voor Koki Saito (85>87), Haraguchi (88>90). Mitoma (87>90) Hier voor ben ik bezig met Koopmeiners (84>89), Diks (86>91), Smal (86>91), Schuurs (82>87), Flemming (74>90), Eiting (73>89) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 2 uur geleden zei neva: Heb eens clubs gedaan, voor het eerst. Dat is best grappig. Is het al tijd voor een MU cloeps? Ik ben in ieder geval aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 21 uur geleden zei Oerlie: spelen voor de edivisie tegen Ajax. Heb geen idee eigenlijk. Voor de veiligheid ook Forbs maar gemaakt, aangezien ze toch goedkoop waren. Ajax heeft uiteindelijk met 9-2 gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april De Pils, voor Vitoria fans smaakte beetje zuur en bitter @La Pulga Vanaf morgen maar eens Legendarisch weer proberen ipv dit wereldklasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Lekker bezig Karel! Haal je hier meer plezier en ontspanning uit dan in Football Manager? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april #karelball zelfs in de wereld van EA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten