La Pulga Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 13 minuten geleden zei Socrates: Patch is toch nog niet uit dan? Enkel voor PC. Ah dacht dat ie al uit was, ben benieuwd wat er allemaal aan gameplay gaat veranderen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 Eerste keer middagje FIFA 22 gespeeld tegen een maat van me, heb zelf geen PS. Veel gekke uitslagen zoals 6-4, 5-3, enz. En wat opviel waren de vele goals van rand zestien met geplaatst schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Zaterdag teruggekomen vanuit Rhodos dus zondag plus gisteren wat gespeeld. Ik kan niet afmaken. Tering. Tot nu toe alleen Mendy gepacked, staat linksback. Verder is het niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Voor nu nog niet zo een denderend team. Nog vooral aan het investeren in fodder, er vanuit gaande dat deze wel gaan stijgen als er goede SBC's uitkomen. Maar dat scoren inderdaad :r regelmatig ga je uit van een 100% goal omdat dat in '21 ook zo was, maar dat valt dan vies tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Afgelopen week met onderstaand team gespeeld en 14 wins gehaald in Champs. Di Natale is echt bizar goed en ook Barella is ongekend. Heb alles wel weer verkocht op Kimpembe, Hakimi en Donnarumma na (die zijn namelijk untradable ). Deze week wilde ik naar mijn echt vaste team toebouwen maar toen ging de markt even STONKS. Onderstaand team is wat ik wil gaan bouwen en mocht dat niet haalbaar zijn schakelen we door naar baby Croeffoe. Packte vanochtend Bruno nog untradable dus we zijn lekker bezig. Zit overigens sinds zaterdag ook in de elite divisie in rivals dus ik mag sowieso niet klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Hoe lekker speelt Dembele? Beter of minder dan in voorgaande Fifa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 9 minuten geleden zei NicoHaak: Hoe lekker speelt Dembele? Beter of minder dan in voorgaande Fifa? Heerlijk. Denk wel dat je zijn speelstijl moet liggen, maar voor mij is die beter dan vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heerlijk. Denk wel dat je zijn speelstijl moet liggen, maar voor mij is die beter dan vorig jaar. Dan gaat ik em voor mijn Tour de France team kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Dembele is echt een nachtmerrie om tegen te spelen. Al aardig aan het traden dus @ReneLeBlanc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 28 minuten geleden zei Thierryvane: Dembele is echt een nachtmerrie om tegen te spelen. Al aardig aan het traden dus @ReneLeBlanc? Ja heb al wat aardige trades gehad en ook geluk met een mid Socrates en Messi tradable. Op vrijwel alle spelers heb ik tot nu toe winst gepakt, maar de markt is zo vaag joh. Na WL opeens kei hoog en voor WL was die spotgoedkoop, maar dat is goed om te weten. Zit dus op het moment te wachten dat die weer gaat crashen en verwacht m morgen of donderdag. We gaan t zien. Heb t nu maar op pos changes traden gegooid, weet het ook even niet meer haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Wat ziek! Hier aardige crisis. Waar vrienden al icons hebben gepacked, moet ik het doen met Mendy. Beste maat had ook gelijk Son pick bij 16-4. Nu vol aan het sparen voor Rashford en Llorente. Dan staat mijn teampje. Twijfel nog tussen 4-2-3-1 of 4-4-2. Rashford Martial - Correa - Dembele Camavinga OTW - Llorente Mendy - Kimpembe - Kounde - Jesus Navas IF Donnarumma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Ik word persoonlijk helemaal gek van die Donnarumma, zelfs 100% uitgespeelde kansen weet die vent af en toe nog uit het doel te houden. Sta haast op het punt m'n hele team om te gooien om hem erin te kunnen passen. 13 oktober 2021 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2021 Milito, Barella en de keeper zijn gekocht. Mendy tradable uit de starterspacks. TL nog vol met 87 t/m 83 spelers. Wil milito eigenlijk weer gaan verkopen, komt toch snelheid tekort. Dan is zelfs zo’n correa bruikbaarder. Denk dat ik mendy ga verkopen en dan het driehoek upa (otw), Davies en Sabitzer (otw) op links. @ReneLeBlanctips wanneer milito en mendy te verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Milito, Barella en de keeper zijn gekocht. Mendy tradable uit de starterspacks. TL nog vol met 87 t/m 83 spelers. Wil milito eigenlijk weer gaan verkopen, komt toch snelheid tekort. Dan is zelfs zo’n correa bruikbaarder. Denk dat ik mendy ga verkopen en dan het driehoek upa (otw), Davies en Sabitzer (otw) op links. @ReneLeBlanctips wanneer milito en mendy te verkopen? Ga je nog OTW dumfries halen? is vrij goedkoop nu. en grote kans dat Inter wel minstens 5/10 wedstrijden wint waardoor ie sws een +1 krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2021 55 minuten geleden zei van der Water: Ga je nog OTW dumfries halen? is vrij goedkoop nu. en grote kans dat Inter wel minstens 5/10 wedstrijden wint waardoor ie sws een +1 krijgt. Die heb ik indd goedkoop kunnen halen, 10,5k ongeveer. Maar m’n team is vanavond veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 4 uur geleden zei Vitesse88: Milito, Barella en de keeper zijn gekocht. Mendy tradable uit de starterspacks. TL nog vol met 87 t/m 83 spelers. Wil milito eigenlijk weer gaan verkopen, komt toch snelheid tekort. Dan is zelfs zo’n correa bruikbaarder. Denk dat ik mendy ga verkopen en dan het driehoek upa (otw), Davies en Sabitzer (otw) op links. @ReneLeBlanctips wanneer milito en mendy te verkopen? Is die linker spits Icon Diego Milito? 😍😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2021 25 minuten geleden zei Kyrill: Is die linker spits Icon Diego Milito? 😍😍 Hero kaart inderdaad, denk dat ik hem toch nog wel ff behoudt hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 9 uur geleden zei Vitesse88: Die heb ik indd goedkoop kunnen halen, 10,5k ongeveer. Maar m’n team is vanavond veranderd. Ik zie heel veel mensen met die Benzema spelen. En dan ook nog eens op CM. Puur vanwege zijn schot gok ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 Dembele is idd een monster @ReneLeBlanc, heerlijk. En begin laatste 2 dagen echt plezier aan deze Fifa te krijgen. Vooral door Kante waar ik heerlijk mee kan stofzuigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 14 uur geleden zei Vitesse88: Milito, Barella en de keeper zijn gekocht. Mendy tradable uit de starterspacks. TL nog vol met 87 t/m 83 spelers. Wil milito eigenlijk weer gaan verkopen, komt toch snelheid tekort. Dan is zelfs zo’n correa bruikbaarder. Denk dat ik mendy ga verkopen en dan het driehoek upa (otw), Davies en Sabitzer (otw) op links. @ReneLeBlanctips wanneer milito en mendy te verkopen? Markt is op dit moment echt kei hoog, vooral Mendy is wel echt pittig duur. Milito volg ik helaas niet zo. Is niet een speler die ik zelf wil gebruiken (nadat ik m in draft heb gehad). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 1 uur geleden zei NicoHaak: Dembele is idd een monster @ReneLeBlanc, heerlijk. En begin laatste 2 dagen echt plezier aan deze Fifa te krijgen. Vooral door Kante waar ik heerlijk mee kan stofzuigeren. Dembele is inderdaad echt een monster. Niet normaal. Ben alleen bang dat die mijn team niet gaat halen om chem redenen. Ga zo maar is mijn packs openen, eerste keer elite divisie rewards. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 Zo jammer dat je dit jaar niet je rivals kan claimen op mobiel. Werk weer op kantoor dus geen PS bij de hand. Vanavond voor het eerst die WL kwalificatie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 39 minuten geleden zei Thierryvane: Zo jammer dat je dit jaar niet je rivals kan claimen op mobiel. Werk weer op kantoor dus geen PS bij de hand. Vanavond voor het eerst die WL kwalificatie spelen. Kan wel volgens mij, althans ik had vanochtend op mijn telefoon rivals bovenin staan maar heb niet geprobeerd er op te klikken maar leek er op dat het kon. Komt goed joh, al die gekkies zijn al gekwalificeerd. Ik ging deze week 8-0 en heb dus die laatste pot weggegeven voor de goede karma. Kreeg Ben Yedder en Kroos uit die rewards dus 50k+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2021 50 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dembele is inderdaad echt een monster. Niet normaal. Ben alleen bang dat die mijn team niet gaat halen om chem redenen. Ga zo maar is mijn packs openen, eerste keer elite divisie rewards. Ben benieuwd. Ik wacht tot de promo van morgenavond. Zit nu geen otw meer in. Dembele heb ik hier, samen met Ben Yedder als supersub. Heerlijk. 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik zie heel veel mensen met die Benzema spelen. En dan ook nog eens op CM. Puur vanwege zijn schot gok ik? Ja die is gruwelijk + het lijkt erop dat pace dit jaar niet het belangrijkste is. Ook voor verdedigers niet. Maakt de game wel leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kan wel volgens mij, althans ik had vanochtend op mijn telefoon rivals bovenin staan maar heb niet geprobeerd er op te klikken maar leek er op dat het kon. Komt goed joh, al die gekkies zijn al gekwalificeerd. Ik ging deze week 8-0 en heb dus die laatste pot weggegeven voor de goede karma. Kreeg Ben Yedder en Kroos uit die rewards dus 50k+. Heel nice, het kan weer via de tellie inderdaad. Vorige weken niet. Kreeg Davies en wat 84 troep dus lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten