La Pulga Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Ja dit filmpje zegt genoeg. Lets go, wie doet er mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 juli 2020 Share Geplaatst 22 juli 2020 Wat een achterlijk en debiel spel... Ik doe sowieso mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 juli 2020 Share Geplaatst 23 juli 2020 Wow leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Ziet er leuk uit! Ga het sowieso proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2020 Share Geplaatst 1 augustus 2020 (bewerkt) Gratis? Waar kan ik me aanmelden? Edit: zie dat dit de gratis game van de maand is 1 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2020 En wat vinden jullie hiervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 (bewerkt) Best melig spel, vraag me wel af hoe lang het leuk blijft. Goed dat het gratis is op PS4, had er geen 20 euro voor willen betalen 6 augustus 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Leuk om de maandjes tot FIFA 21 door te komen, wel vandaag veel problemen met de verbinding. Maar vermaak me goed, leuk met meerdere mensen in een party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 augustus 2020 Share Geplaatst 8 augustus 2020 (bewerkt) Geinig spel voor als je straalbezopen bent. Anders zou ik het nooit spelen. 8 augustus 2020 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 augustus 2020 Share Geplaatst 8 augustus 2020 Geinig spel als je humor hebt, anders zou ik het nooit spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2020 Share Geplaatst 10 augustus 2020 Heb het gedownload en geinstalleerd. Maar lees net dat ik het niet moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 augustus 2020 Share Geplaatst 10 augustus 2020 Heb het van het weekend paar keer geprobeerd, maar servers waren wel kut zeg. Als ik wel kon spelen was het wel geinig, maar vond al wel veel dezelfde games terug. Had gehoopt op wat meer diversiteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 augustus 2020 Share Geplaatst 10 augustus 2020 Zojuist zei Erwin.: Heb het van het weekend paar keer geprobeerd, maar servers waren wel kut zeg. Als ik wel kon spelen was het wel geinig, maar vond al wel veel dezelfde games terug. Had gehoopt op wat meer diversiteit Verschilt ook per fase, begingames zijn anders dan als er nog maar 30 man bijvoorbeeld over zijn. Servers waren op het begin idd kut, inmiddels valt het volgens mij best mee. Maar denk inderdaad wel dat dit een achilleshiel wordt voor het spel, zullen veel moeten updaten om het leuk te houden. Ik vermaak me er tot nu toe iig prima mee. Jammer dat het niet op de Switch is, had een ideaal spel ervoor geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2020 Share Geplaatst 10 augustus 2020 (bewerkt) Krijg het niet voor elkaar om hem gratis te downloaden. Wat doe ik mogelijk verkeerd? Kom hierop uit als ik in Mijn Wagentje doe, andere opties heb ik niet: 10 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 (bewerkt) Is alleen als je PS plus hebt 11 augustus 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 12 uur geleden zei Erwin.: Is alleen als je PS plus hebt Dat heb ik (tot 27 oktober). Call of Duty en Last of Us kon ik wel gewoon downloaden. Kreeg ook geen code toen ik een verificatie probeerde te doen met m'n account, dus heb wel het idee dat er iets met m'n account is. Ben al eens eerder gehackt zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chasa Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 2 uur geleden zei Chiemel: Dat heb ik (tot 27 oktober). Call of Duty en Last of Us kon ik wel gewoon downloaden. Kreeg ook geen code toen ik een verificatie probeerde te doen met m'n account, dus heb wel het idee dat er iets met m'n account is. Ben al eens eerder gehackt zelfs. Had hetzelfde probleem, uit het winkelmandje verwijderen en daarna "In Bibliotheek" klikken. Daarna voegt die het spel toe aan je games en kan je deze vanuit daar downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 26 minuten geleden zei Chasa: Had hetzelfde probleem, uit het winkelmandje verwijderen en daarna "In Bibliotheek" klikken. Daarna voegt die het spel toe aan je games en kan je deze vanuit daar downloaden. Gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Nice, ik moet nog even winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Ik heb een keer 3x op een dag gewonnen Volgens mij staat de teller in totaal op 8 inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten