La Pulga Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 1 minuut geleden zei timpy00: Welk niveau spelen jullie qua tegenstand? En spelen jullie korte races of lange? 70% AI level en 50% van de race. Wel echt lange races vind ik dat, maar we moeten maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 1 uur geleden zei La Pulga: 70% AI level en 50% van de race. Wel echt lange races vind ik dat, maar we moeten maar. Wil je kortere races? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 5 minuten geleden zei Dansmeister: Wil je kortere races? En dan minder lang kunnen genieten van jouw battle met Mazepin en Schumacher? Dacht het niet. Eerst komende race is ook in Monaco, dus dat wordt sowieso een korte race. Ook al had je 3 rondjes gedaan, had ik het einde niet gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Is dit een beetje tof? Ook zonder stuur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 52 minuten geleden zei Bolderbast: Is dit een beetje tof? Ook zonder stuur? Zeker, ik speel zelf met een controller en ik vind het een lekker spelletje. Zou het niet met muis en toetsenbord spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ik weet niet of het aan mij ligt of de ontwikkeling van mijn auto in de My Team carrière, maar ik ben altijd na de pitstop(s) op de medium compound veel sneller dan de AI, terwijl ik op de soft compound eigenlijk al een stukje achterop raak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Ik merk er weinig van. Mijn races zijn echter ook maar een rondje of 12. Die hele bandenstrategie lijkt me dan maar minimaal iets toe te voegen. Heb het idee dat ik wel aan mijn plafond zit met de controller. Rondetijden zakken niet meer en Monaco blijft immers en altijd een DNF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Wat is het maximale aantal voorvleugels dat je kan veranderen tijdens een race? Monaco komt er voor mij weer aan. Werd wel netjes 5e dus ik denk dat ik de AI maar even omhoog schroef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Ik begin zojuist teamcarriere. Jullie ervaring mee? Bevalt de game mode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 16 uur geleden zei timpy00: Ik begin zojuist teamcarriere. Jullie ervaring mee? Bevalt de game mode? Het is imo een game waar je tijd voor moet hebben. Met een peuter van 1.75 jaar is dit tijd er niet. Ik vind de game heerlijk. Teamcarriere is vet. Ook gestart. Motor leverancier Mercedes, teamgenoot Ticktum (lekkere backguy irl), Speel op 75-80 moeilijkheidsgraad en ben nu met Torro Rosso in gevecht om de miljoenen van plek 6 (naast je sponsors levert de ranglijst ook geld op). Faciliteiten allemaal 1 update gehad ongeveer en ben bij Brazilië. Vermaak me er prima mee, als ik tijd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Meh. Zit nog vol in de twijfel om 21 te kopen. Er zijn teveel van dit soort copy paste spellen. Ben wel klaar om iedere keer het volle pond te betalen voor een game waar de verschillen minimaal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Damn it €49,99 bij ToyChamp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Welke tracks zijn voor jullie het moeilijkst? Buiten Monaco dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 2 uur geleden zei timpy00: Welke tracks zijn voor jullie het moeilijkst? Buiten Monaco dan. Echt elke track met een muur dichtbij, vraag het maar aan @Dansmeister Ook vind ik Spanje erg moeilijk met die gekke bocht aan het eind. Wanneer maken wij er één grote MU race van? Lijkt mij wel lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ja doen! Lijkt me leuk. Die haptic feedback op de PS5 holy shit Weet niet of ik die aan ga houden hoor. Alsof je een boormachine in je handen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Echt elke track met een muur dichtbij, vraag het maar aan @Dansmeister Ook vind ik Spanje erg moeilijk met die gekke bocht aan het eind. Wanneer maken wij er één grote MU race van? Lijkt mij wel lachen. Niet alleen een muur. Je lag vooral in puin met vriendje Bottas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 7 uur geleden zei timpy00: Welke tracks zijn voor jullie het moeilijkst? Buiten Monaco dan. Canada.... ik eindig elke keer in die muur bij start-finish..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 5 uur geleden zei Dansmeister: Niet alleen een muur. Je lag vooral in puin met vriendje Bottas. Ja die had jou er anders afgereden vanwege de concurrentiestrijd met Hamilton. Dat wilde ik voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Is er al bekend wanneer de update komt met de nieuwe circuits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 11 uur geleden zei timpy00: Welke tracks zijn voor jullie het moeilijkst? Buiten Monaco dan. Monaco vind ik makkelijker dan dat verrekte Japan met die hinderlijke curbs in sector 1. Zelf vind ik Australië ook niet echt wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 9 uur geleden zei La Pulga: Echt elke track met een muur dichtbij, vraag het maar aan @Dansmeister Ook vind ik Spanje erg moeilijk met die gekke bocht aan het eind. Wanneer maken wij er één grote MU race van? Lijkt mij wel lachen. Kunnen inderdaad wel kijken of er een competitie opgezet kan worden sws in game wel, maar dan zit je volgens mij met vaste tijden? Weet niet hoeveel mensen er op de Xbox of PS5 spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ik speel PS4. Kun je niet tegen andere consoles spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 14 uur geleden zei aron24: Monaco vind ik makkelijker dan dat verrekte Japan met die hinderlijke curbs in sector 1. Zelf vind ik Australië ook niet echt wat. Ja die is ook vreselijk inderdaad zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Heb exact hetzelfde. Echt meer no show circuits dan ooit. Australië in het begin was altijd goed. Bahrein is een heerlijk circuit, altijd resultaat in Career/ my team mode. Barcelona is ook altijd wel te doen. Monaco kut, Baku kut en dan begint het seizoen pas echt voor mij. Singapore heb ik nu gewoon gesimuleerd. Japan is maar o zo moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 12 uur geleden zei timpy00: Ik speel PS4. Kun je niet tegen andere consoles spelen? Ps4 wel met ps5 voor de rest weet ik het niet. Gisterenavond begonnen aan de story. Heel fijn meteen die wagen in gekwakt worden zonder training… Gebruiken jullie nog bepaalde instellingen van de controller? Heb momenteel alles op default staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten