Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Dansmeister:

Wil je kortere races? 

En dan minder lang kunnen genieten van jouw battle met Mazepin en Schumacher? Dacht het niet. 

Eerst komende race is ook in Monaco, dus dat wordt sowieso een korte race. Ook al had je 3 rondjes gedaan, had ik het einde niet gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk er weinig van. Mijn races zijn echter ook maar een rondje of 12. Die hele bandenstrategie lijkt me dan maar minimaal iets toe te voegen. 

Heb het idee dat ik wel aan mijn plafond zit met de controller. Rondetijden zakken niet meer en Monaco blijft immers en altijd een DNF:moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei timpy00:

Ik begin zojuist teamcarriere. Jullie ervaring mee? Bevalt de game mode?

Het is imo een game waar je tijd voor moet hebben. Met een peuter van 1.75 jaar is dit tijd er niet. Ik vind de game heerlijk. Teamcarriere is vet. Ook gestart. Motor leverancier Mercedes, teamgenoot Ticktum (lekkere backguy irl), Speel op 75-80 moeilijkheidsgraad en ben nu met Torro Rosso in gevecht om de miljoenen van plek 6 (naast je sponsors levert de ranglijst ook geld op). Faciliteiten allemaal 1 update gehad ongeveer en ben bij Brazilië. Vermaak me er prima mee, als ik tijd heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Echt elke track met een muur dichtbij, vraag het maar aan @Dansmeister

Ook vind ik Spanje erg moeilijk met die gekke bocht aan het eind. 

Wanneer maken wij er één grote MU race van? Lijkt mij wel lachen.

Niet alleen een muur. Je lag vooral in puin met vriendje Bottas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei La Pulga:

Echt elke track met een muur dichtbij, vraag het maar aan @Dansmeister

Ook vind ik Spanje erg moeilijk met die gekke bocht aan het eind. 

Wanneer maken wij er één grote MU race van? Lijkt mij wel lachen.

Kunnen inderdaad wel kijken of er een competitie opgezet kan worden sws in game wel, maar dan zit je volgens mij met vaste tijden? Weet niet hoeveel mensen er op de Xbox of PS5 spelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb exact hetzelfde. Echt meer no show circuits dan ooit. Australië in het begin was altijd goed. Bahrein is een heerlijk circuit, altijd resultaat in Career/ my team mode. Barcelona is ook altijd wel te doen. Monaco kut, Baku kut en dan begint het seizoen pas echt voor mij. Singapore heb ik nu gewoon gesimuleerd. Japan is :classic_love: maar o zo moeilijk.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei timpy00:

Ik speel PS4. Kun je niet tegen andere consoles spelen?

Ps4 wel met ps5 voor de rest weet ik het niet. 

Gisterenavond begonnen aan de story. Heel fijn meteen die wagen in gekwakt worden zonder training…

Gebruiken jullie nog bepaalde instellingen van de controller? Heb momenteel alles op default staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites