Fabian. Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Geen beste editie, maar meedoen is belangrijker dan winnen. @007mark bedankt pour le organisation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2020 Vanuit mij uiteraard ook nog de felicitaties naar @Chimpa Voor de overige podiumplaatsen was het wel nog erg spannend, waarbij ik uiteindelijk zelf de 3e plek wist te pakken door vaker de 12 punten te krijgen dan mijn concurrenten België en Engeland. Voor deze landen moest ik zelfs kijken naar het aantal keer dat zij 10 punten ontvingen. Aan spanning geen gebrek dus Wat betreft de organisatie voor #28: Als er iemand interesse heeft om de organisatie op zich te nemen hoor ik dat graag via PM (of hier in het topic). Weer eens een frisse organisatie is wellicht leuk Mocht ik niks horen, dan ga ik bedenken of ik het eventueel nog een keer wil doen. Weet nog niet zeker namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Zou het best een keer willen doen, hetzij eens in iets aangepaste versie, alleen het meeslepen van al die graphics bij elke post staat me een beetje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2020 Het staat elke organisator natuurlijk vrij om zelf een invulling te geven van de presentatie van de resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Tegenvallende einduitslag, maar ff een ander pad gaan bewandelen. Bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 9 uur geleden zei Platina32: Eens kijken of ik een volgende editie beter kan doen! Ik ga het ook over een andere boeg gooien. Geen metal de volgende keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 In de slotfase nog eens de volle punten gepakt, waarvoor dank Syrië. Verder povere editie van Haïti. Thanks @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Gefeliciteerd @Chimpa en opnieuw bedankt @007mark voor de organisatie. Net de top 10 gemist, maar best tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Een mooie overwinning @Chimpa, gefeliciteerd! En @007mark bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Keurige 9e plek. Bedankt voor de organisatie mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juni 2020 Share Geplaatst 2 juni 2020 Na een teleurstellend middenstuk toch nog 3e geëindigd, prima. Ook mooi dat Hongarije met 15 punten ook een keer de 12 heeft gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 juni 2020 Share Geplaatst 2 juni 2020 @Chimpa gefeliciteerd! @007mark bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 juni 2020 Share Geplaatst 2 juni 2020 Op 31-5-2020 om 14:38 zei 007mark: Vanuit mij uiteraard ook nog de felicitaties naar @Chimpa Voor de overige podiumplaatsen was het wel nog erg spannend, waarbij ik uiteindelijk zelf de 3e plek wist te pakken door vaker de 12 punten te krijgen dan mijn concurrenten België en Engeland. Voor deze landen moest ik zelfs kijken naar het aantal keer dat zij 10 punten ontvingen. Aan spanning geen gebrek dus Wat betreft de organisatie voor #28: Als er iemand interesse heeft om de organisatie op zich te nemen hoor ik dat graag via PM (of hier in het topic). Weer eens een frisse organisatie is wellicht leuk Mocht ik niks horen, dan ga ik bedenken of ik het eventueel nog een keer wil doen. Weet nog niet zeker namelijk. Ik heb er helaas de tijd niet voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2020 Ik heb er even over na kunnen denken en ben van plan om ook editie #28 te organiseren. De verwachting is dat ik de inschrijving ergens morgen zal openen (kleine kans dat vandaag nog lukt namelijk). Betekent dus ook dat iedereen op zoek kan naar een nieuwe inzending om de strijd mee aan te gaan. Voor zover mensen dat nog niet hadden gedaan natuurlijk. Daarmee wil ik ook een oproep doen aan @Chimpa om aan te geven welk land hij gaat kiezen. Immers heeft hij als winnaar van editie #27 de eerste keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Grote klasse mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Yes, ik heb al een nummer. Ga je iedereen taggen in de opening? Dan hoef ik niet 100x te kijken of het topic er al is. In verband met het land dat ik wil kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2020 8 minuten geleden zei Satyr: Yes, ik heb al een nummer. Ga je iedereen taggen in de opening? Dan hoef ik niet 100x te kijken of het topic er al is. In verband met het land dat ik wil kiezen Alle deelnemers van deze editie zullen een mention ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Dank voor alle felicitaties! Ik had goede hoop op dat ik zwaar geschut had ingezet, maar een overwinning ga je nooit van uit. Australië is wat dat betreft mijn goudhaantje. Ik ga (zeer waarschijnlijk) voor Israël komende editie. Overigens bedankt ook voor de vlekkeloze organisatie @007mark en top dat je ook #28 op je neemt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2020 Top, dan zal ik Israel voor je reserveren. Zelf ook een Israelisch nummer op mijn shortlist staan, maar die houd ik die daar gewoon nog even lekker op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten