Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #27

007mark

Aanbevolen berichten

Vanuit mij uiteraard ook nog de felicitaties naar @Chimpa Voor de overige podiumplaatsen was het wel nog erg spannend, waarbij ik uiteindelijk zelf de 3e plek wist te pakken door vaker de 12 punten te krijgen dan mijn concurrenten België en Engeland. Voor deze landen moest ik zelfs kijken naar het aantal keer dat zij 10 punten ontvingen. Aan spanning geen gebrek dus :D

Wat betreft de organisatie voor #28: Als er iemand interesse heeft om de organisatie op zich te nemen hoor ik dat graag via PM (of hier in het topic). Weer eens een frisse organisatie is wellicht leuk ;) Mocht ik niks horen, dan ga ik bedenken of ik het eventueel nog een keer wil doen. Weet nog niet zeker namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-5-2020 om 14:38 zei 007mark:

Vanuit mij uiteraard ook nog de felicitaties naar @Chimpa Voor de overige podiumplaatsen was het wel nog erg spannend, waarbij ik uiteindelijk zelf de 3e plek wist te pakken door vaker de 12 punten te krijgen dan mijn concurrenten België en Engeland. Voor deze landen moest ik zelfs kijken naar het aantal keer dat zij 10 punten ontvingen. Aan spanning geen gebrek dus :D

Wat betreft de organisatie voor #28: Als er iemand interesse heeft om de organisatie op zich te nemen hoor ik dat graag via PM (of hier in het topic). Weer eens een frisse organisatie is wellicht leuk ;) Mocht ik niks horen, dan ga ik bedenken of ik het eventueel nog een keer wil doen. Weet nog niet zeker namelijk.

Ik heb er helaas de tijd niet voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er even over na kunnen denken en ben van plan om ook editie #28 te organiseren. De verwachting is dat ik de inschrijving ergens morgen zal openen (kleine kans dat vandaag nog lukt namelijk). Betekent dus ook dat iedereen op zoek kan naar een nieuwe inzending om de strijd mee aan te gaan. Voor zover mensen dat nog niet hadden gedaan natuurlijk.

Daarmee wil ik ook een oproep doen aan @Chimpa om aan te geven welk land hij gaat kiezen. Immers heeft hij als winnaar van editie #27 de eerste keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Satyr:

Yes, ik heb al een nummer. Ga je iedereen taggen in de opening? Dan hoef ik niet 100x te kijken of het topic er al is. In verband met het land dat ik wil kiezen ;)

Alle deelnemers van deze editie zullen een mention ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle felicitaties! Ik had goede hoop op dat ik zwaar geschut had ingezet, maar een overwinning ga je nooit van uit. Australië is wat dat betreft mijn goudhaantje.

Ik ga (zeer waarschijnlijk) voor Israël komende editie. 

Overigens bedankt ook voor de vlekkeloze organisatie @007mark en top dat je ook #28 op je neemt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites