Richarð. Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Mwa, in eerste instantie vond ik het een prima spelletje. Vind er geen maps echt uitspringen maar een stuk minder 'statisch' qua mogelijke routes dan vorige COD's dus dat is positief. Maar man, zie hier killcams enzo. Krijg ik zelf 5 hitmarks te zien, word ik 2x geraakt en dood. Zie ik die killcam. Raak ik hem daar maar 1x. Dit ja. Of 2 hitmarkers hebben op iemand waarvan je alleen z'n hoofd kan zien en dan zelf doodgaan omdat hij 3x in je benen schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 In het geheel genomen vind ik het een lekker spel hoor. Ouderwets je helm op en gaan met die banaan. Verder weinig poespas. Aanradertje wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Mwa, in eerste instantie vond ik het een prima spelletje. Vind er geen maps echt uitspringen maar een stuk minder 'statisch' qua mogelijke routes dan vorige COD's dus dat is positief. Maar man, zie hier killcams enzo. Krijg ik zelf 5 hitmarks te zien, word ik 2x geraakt en dood. Zie ik die killcam. Raak ik hem daar maar 1x. Hitindicatie is soms wat krom ja, maar al een stuk beter als wat het was. Is ook een terugkerend probleem altijd de eerste weken van een COD. Persoonlijk vind ik de meeste mappen echt dikke prima. Alleen Cannon vind ik pure aids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Ik weet niet meer hoe die map heet maar die met die loopgraven en die bunkers.. Zo’n Shotgun mapje. Ik leave linea recta als ik op die map beland. Heb t meerdere keren geprobeerd maar wat een tyfus map is dat zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Ik weet niet meer hoe die map heet maar die met die loopgraven en die bunkers.. Zo’n Shotgun mapje. Ik leave linea recta als ik op die map beland. Heb t meerdere keren geprobeerd maar wat een tyfus map is dat zeg Juist een van de fijnere. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Hier ook verschillende reactie dus haha Ga hem denk wel halen, morgen 45 euro bij Intertoys voor PS4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 (bewerkt) Zou het niet doen. Leek veelbelovend, maar het is echt om te janken. Zowel het spel zelf als de community. Echt heel wisselvallig hier. Ene moment kill ik iemand (zoals het hoort) binnen vier kogels, andere moment jas ik er vier door zijn kop heen en ben ik zelf binnen een seconde dood. Hou op hoor. En er is opeens geen 'Ghost' ofzo? Of pas erg laat? Echt dramatisch. Als er dan iemand van de tegenstander toevallig een Recon Airplane heeft ben je weg. Staan ze je op te wachten en kan je helemaal niks meer. Superleuk! Oja je hebt die Mountain-divisie, maar dat is ook niet alles. Binnenkort maar eens kijken hoe die pro's het doen, want ik vind het echt heel gek dat ik van die wisselvallige games heb. Was altijd een aardige COD-speler, maar nu heb ik een k/d van rond de 1.30 en verlies ik echt heel veel 'duels'. 23 november 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Zou het niet doen. Leek veelbelovend, maar het is echt om te janken. Zowel het spel zelf als de community. Echt heel wisselvallig hier. Ene moment kill ik iemand (zoals het hoort) binnen vier kogels, andere moment jas ik er vier door zijn kop heen en ben ik zelf binnen een seconde dood. Hou op hoor. En er is opeens geen 'Ghost' ofzo? Of pas erg laat? Echt dramatisch. Als er dan iemand van de tegenstander toevallig een Recon Airplane heeft ben je weg. Staan ze je op te wachten en kan je helemaal niks meer. Superleuk! Oja je hebt die Mountain-divisie, maar dat is ook niet alles. Binnenkort maar eens kijken hoe die pro's het doen, want ik vind het echt heel gek dat ik van die wisselvallige games heb. Was altijd een aardige COD-speler, maar nu heb ik een k/d van rond de 1.30 en verlies ik echt heel veel 'duels'. Hit detection is redelijk spot on op dit moment, dus wellicht dat het een andere oorzaak heeft. Geen ghost is iets waar vrijwel de hele community jren om geschreeuwd heeft omdat het pure aids is en die recon Plaine, sja dat is het hele idee er achter he. Matige kritiek dit:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Als je ergens in een bunker zit vind ik het wel een goed idee om onzichtbaar te zijn voor een recon pléahiine maar dat is mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Spot on ja? Op de Xbox dan? Hier niet hoor. Waarom is Ghost pure aids? Omdat ze dan niet meer headglitchend konden wachten tot iemand hun aim inliep? Vind jij het idee van een recon plane dat je dan maar moet wachten tot ze komen? Je kan er ook zelf naartoe gaan als je weet waar ze zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Spot on ja? Op de Xbox dan? Hier niet hoor. Waarom is Ghost pure aids? Omdat ze dan niet meer headglitchend konden wachten tot iemand hun aim inliep? Vind jij het idee van een recon plane dat je dan maar moet wachten tot ze komen? Je kan er ook zelf naartoe gaan als je weet waar ze zitten. Op de Xbox inderdaad. En hoor ook dat het op de ps inmiddels aardig goed zit. Ghost is pure aids omdat je gewoon ongezien lekker door een map loopt te banjeren. Daarbij waren de mensen die ghost aan staan hadden 99/100 keer keiharde campers. Uav/recon Plane, noem het war je het noemen wil. Dat zit al sinds jaar en dag in cod en zorgt er voor dat je een beetje een idee hebt waar iedereen zit. Als je wilt weten hoe de pro’s zulke dikke scores halen: goede headset, speciale controller met backflippers en thumb grips voor accuracy. Zijn redelijk onmisbaar als je een beetje lekker wilt gaan. Zeker de headset in boots on the ground is belangrijk zodat je mensen kunt horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Ongezien. Jij speelt alleen op je radar? Je kan toch gewoon kijken. Volgens mij gaf je zelf ook al aan dat je hier campers hebt en dat je alle hoekjes gewoon moet pre aimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Ongezien. Jij speelt alleen op je radar? Je kan toch gewoon kijken. Volgens mij gaf je zelf ook al aan dat je hier campers hebt en dat je alle hoekjes gewoon moet pre aimen. Als jij ghost hebt met een surprssor en deadly silen ben je op elke mogelijke manier “verstopt” ghost was pure aids wat alleen gebruikt werd door de gasten die er geen kut van konden en terecht dat die rommel er uit gehaald is. Is overigens er uit gehaald op aandringen van de community, dus ik ben niet de enige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Als jij ghost hebt met een surprssor en deadly silen ben je op elke mogelijke manier “verstopt” ghost was pure aids wat alleen gebruikt werd door de gasten die er geen kut van konden en terecht dat die rommel er uit gehaald is. Is overigens er uit gehaald op aandringen van de community, dus ik ben niet de enige. :-D Dus de gehele Battlefield community kan er geen kut van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Ik speel beide games overigens en dit gebruikte ik ook vaak. Waarom? Omdat CoD spelers alleen maar naar hun radar kijken en afgaan op recon aircraft/UAV. Het is tactisch slim en irritant om tegen te spelen. Ik probeer dit ook het maximale hiervan eruit te halen in deze nieuwe CoD. Er is niets beters dan weten waar je tegenstander zit in een schietspel, het zou de allermoeilijkste killstreak zijn die er te halen valt, maar nee hoor het is de makkelijkste. Je merkt ook dat als je met een surpressor speelt dat je minder vaak word gekilld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 november 2017 Share Geplaatst 23 november 2017 Als jij ghost hebt met een surprssor en deadly silen ben je op elke mogelijke manier “verstopt” ghost was pure aids wat alleen gebruikt werd door de gasten die er geen kut van konden en terecht dat die rommel er uit gehaald is. Is overigens er uit gehaald op aandringen van de community, dus ik ben niet de enige. Mooi. Zo hoort het ook. Daarvoor waren die perks toch? Daarnaast kon je bij Black Ops III(?) maar een x-aantal seconden stilzitten, anders kwam je ook op de radar. Dat vind ik wel een prima optie. Ghost werd alleen gebruikt door gasten die er geen kut van konden? Heb jij een k/d van over de 3.00 dan? Ik wil gewoon een eerlijke gunfight en kunnen rushen, dat is dit jaar onmogelijk, tenzij je ziek snelle vingers/een goede aim hebt en zelfs dan lukt het niet altijd. Staan ze lekker headglitchend op je te wachten. Knap hoor dat je dan iemand kan killen! Nogmaals, was altijd wel een degelijke COD-speler en ook deze versie gaat het af en toe lekker, maar vaker niet dan wel. Dat kan, maar als je dan ziet hoe... Hit iemand ziek vaak in zijn borst/hoofd, zie je de killcam, heeft hij maar twee hits :D Denk het ook. En dan zelf na drie kogels in je buik dood. Ja hoor. Dat heeft gewoon met delay te maken ofzo, heel vreemd. En die community inderdaad. Alsof dat zo representatief is. Daar zitten ook de hoekjescampers bij hoor. Die campers en headglitchers (vooral als je bij een paar prima spelers zit) hebben er juist baat bij als je een recon plane hebt. Nee, ik zoek wel lekker een manier om niet op die radar te komen, al is dat zonder perks en met die divisions nu wel kut. Werd bij COD ook maar heeeel zelden boos, maar nu kan ik soms die controller wel door de kamer heen mikken. Dat kan ik nogal snel inderdaad, maar normaal gesproken enkel bij FIFA. Echter lijkt het wel alsof ze voortaan bij elk spel de try-hards en de kneusjes willen helpen en er dus maar alles aan doen om het de normale/betere spelers lastiger te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 :-D Dus de gehele Battlefield community kan er geen kut van? Geen idee, ik speel geen battlefield. Maar je zult je wel weer aangesproken voelen en we weten allemaal dat je je dan als een Servisch alfa mannetje gaat gedragen. Ik zeg niets nieuws hoor, dit word al jaren geroepen door iedereen xie vaker dan 2x in de week een potje cod speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 (bewerkt) Mooi. Zo hoort het ook. Daarvoor waren die perks toch? Daarnaast kon je bij Black Ops III(?) maar een x-aantal seconden stilzitten, anders kwam je ook op de radar. Dat vind ik wel een prima optie. Ghost werd alleen gebruikt door gasten die er geen kut van konden? Heb jij een k/d van over de 3.00 dan? Ik wil gewoon een eerlijke gunfight en kunnen rushen, dat is dit jaar onmogelijk, tenzij je ziek snelle vingers/een goede aim hebt en zelfs dan lukt het niet altijd. Staan ze lekker headglitchend op je te wachten. Knap hoor dat je dan iemand kan killen! Nogmaals, was altijd wel een degelijke COD-speler en ook deze versie gaat het af en toe lekker, maar vaker niet dan wel. Dat kan, maar als je dan ziet hoe... Hit iemand ziek vaak in zijn borst/hoofd, zie je de killcam, heeft hij maar twee hits :D Denk het ook. En dan zelf na drie kogels in je buik dood. Ja hoor. Dat heeft gewoon met delay te maken ofzo, heel vreemd. En die community inderdaad. Alsof dat zo representatief is. Daar zitten ook de hoekjescampers bij hoor. Die campers en headglitchers (vooral als je bij een paar prima spelers zit) hebben er juist baat bij als je een recon plane hebt. Nee, ik zoek wel lekker een manier om niet op die radar te komen, al is dat zonder perks en met die divisions nu wel kut. Werd bij COD ook maar heeeel zelden boos, maar nu kan ik soms die controller wel door de kamer heen mikken. Dat kan ik nogal snel inderdaad, maar normaal gesproken enkel bij FIFA. Echter lijkt het wel alsof ze voortaan bij elk spel de try-hards en de kneusjes willen helpen en er dus maar alles aan doen om het de normale/betere spelers lastiger te maken. Weet je, je zult altijd mensen hebben die niet tevreden zijn over hoe iets in elkaar zit. Ghost uit de game is iets wat al jaren door 99 % van de community ( lees mensen die uren en uren in alle cod games zitten hebben) gevraagd word. Daarbij is boots on the ground idd een game waar het weer meer om skill draait. Maar ook daar roept iedereen vrijwel al jaren om. Dus van dat aan gaat snap ik de kritiek niet zo goed. Sanel over zijn uav is al helemaal niet serieus te nemen. Hoogste killstreak uav? Je weet dat die uav met 2 bazooka kogels de lucht uit te schieten is? Of dmv een counter uav? Sche uit hoor. “ je merkt je minder vaak doodgaat met een silencer”. Goh serieus? Was dat niet het idee van een silencer. 24 november 2017 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Skill???????? Juist niet. Headglitchen rn wachten. Hopen dat delay in jouw voordeel is. Anders lekker mapglitches doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Skill???????? Juist niet. Headglitchen rn wachten. Hopen dat delay in jouw voordeel is. Anders lekker mapglitches doen Ten overstaan van black ops 3/AW/IW draait het nu meer om skill ja. Je kunt niet meer in de wild weg sprayen en hopen dat je wat raakt. Misschien krijgen jullie allemaal vertiefte lobbies ofzo, ik kom ze namelijk niet echt heel erg tegen. DeLay, ook geen last van. Wellicht de eerste week dat hit detection wat krom was, nu eigenlijk geen last meer van. Maar wellicht dat de ervaring op de ps4 anders zijn, kan me voorstellen dat die servers het zwaarder te verduren hebben dan die van de Xbox. Ik snap veel van de kritiek verder niet zo. We hebben eigenlijk precies gekregen waar we jaren om geroepen hebben als cod community. En dan is het nog niet goed. Ja me/mw2 was zo veel beter dit en dat. Newsflash: daar zaten ook campers/headglitchers en noem het maar op 1. Alleen willen we het verleden nogal eens romantiseren. overigens word het tijd dat ze standaard bij de Xbox zon Scuf gaming controller gaan leveren. Als je die hebt, hoef je alleen maar 2 handen te hebben met 10 vingers om een 2.0 k/d ratio te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Met iets als ghost kon je die headglitchers nog tegengaan. Nu zitten ze lekker te wachten tot je in het vizier loopt. Als ze je niet verwachten moeten ze bewegen en rondkijken -> skill. Nu kun je lekker puur op je radartje spelen. Knappe recon planes ook die me zien terwijl ik in een bunker zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Met iets als ghost kon je die headglitchers nog tegengaan. Nu zitten ze lekker te wachten tot je in het vizier loopt. Als ze je niet verwachten moeten ze bewegen en rondkijken -> skill. Nu kun je lekker puur op je radartje spelen. Knappe recon planes ook die me zien terwijl ik in een bunker zit. Het zorgt gewoon voor een andere speelstijl. Ik zeg niet dat ik headglitcher of campers zo fijn vind ofzo. Maar ik heb mijn speelstijl er iets op aangepast. Zoals ik eerder al aangaf kappen ze er vaak gelijk mee als je ze 2/3 keer pakt. Is ook inherent aan de game of je moet een lege map neer zetten. Het is ook een kwestie van de maps leren kennen. Als jij weet dat er een campspot om de hoek zit, ga je hewoon zoomed in er langs of gooi je een nade ofzo. Ik word gewoon moe ( niet zozeer van hier maar meer op social media) van al dat gezeik wat nergens op gebaseeerd is. Jaren geleden waren we de ouderwetse setting flauw—> jetpacks en shit. Dan zijn we jetpacks flauw en gaan we terug naar botg—> last van campers. Het 1 is inherent aan het ander. Met bo3 had je minder last van campers en dergelijke, omdat je springend de hoek om kon of met een slide. Ja die uav is ook niet bedoeld als levensechte afspiegeling van hoe het er vroeger aan toe ging he. Maar daar is de Mp ook niet op gebaseerd. Vroeger kon je ook geen paratroopers bellen wanneer je 15 kills gemaakt had oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 (bewerkt) Heeft weinig met jetpacks enzo te maken, je zegt zelf net namelijk nog dat je daar ook campers en headglitchers had. Daarbij waren de mensen die ghost aan staan hadden 99/100 keer keiharde campers. Zeker als je, zoals jij stelt, je altijd onzichtbaar was met ghost. Wat overigens niet zo was, want je moest blijven bewegen met ghost anders werkte het niet. Gaat erom dat je zonder iets als ghost dus altijd te zien bent en ze niet kan flanken. Het hele tactische aspect (dat kleine beetje wat er nog in zo'n spel als COD zat) is weg. Recon plane? Dan ben je klaar. Potje vaseline, op je tanden bijten en laat het maar gebeuren. En dat over die bunker, dat is niet om het realisme aan te kaarten maar om die recon plane nog een béétje te balancen. Heeft weinig met skill te maken. Recon plane actief en dan is het met de oogjes naar de radar. 24 november 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Heb deze cod gewoon nog amper killstreaks gehaald :-D Verder dan 5/6 kills achter elkaar kom ik gewoon niet huhu. Elke keer weer op klote manieren dood. Vind de game verder wel leuk. Vermaak me er wel mee. Maps vind ik zeer matig. Zijn weinig die ik lekker vind spelen. Meeste maps zijn allemaal zo gedesigned dat telkens op dezelfde plek alle actie plaatsvindt, wel jammer want daardoor is het steeds heel voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 november 2017 Share Geplaatst 24 november 2017 Sanel over zijn uav is al helemaal niet serieus te nemen. Hoogste killstreak uav? Je weet dat die uav met 2 bazooka kogels de lucht uit te schieten is? Of dmv een counter uav? Sche uit hoor. “ je merkt je minder vaak doodgaat met een silencer”. Goh serieus? Was dat niet het idee van een silencer. Je speelt geen Battlefield. Ik heb alle edities van zowel Battlefield als CoD grijs gespeeld dus ik zou mijn mening hierover wel serieus nemen als ik jou was. Nogmaals, goed lezen: als je tegenstander weet waar jij zit in een schietspel is dat het aller-aller-aller ergste wat je kan overkomen. Je word dan constant in je rug geschoten. Constant. Daarom is UAV troep en moedig ik juist ghost aan. Moet je nagaan hoe dat in het echt zou zijn, als de vijand weet wat jou locatie is. Net zoals wat Matthew zegt, mensen blijven maar naar die radar kijken. Dat is weinig skillgap en staat los van het klein beetje realisme wat CoD nog had. En counter UAV? Wat is daar counter aan dan? Waarom moet ik x-aantal kills halen om een UAV te counteren? In Battefleid heb je geen UAV hé, moet je gewoon je ogen open doen. Ja of en toe zie je een paar red dots op de radar maar het is meestal tactisch kijken. Verder ook geen vreemde doodskoppen oid als iemand dood gaat. Gewoon je ogen open doen. Is ook hillarisch als mensen die enkel CoD spelen switchen naar BF, bakken er helemaal niets van. Maar als mensen die BF spelen overstappen op CoD kunnen ze simpel mee. Hoe zou dat komen? Skillgap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten