Fantasy Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli Pff gekke move dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Jammer, had hem graag bij Heerenveen gezien onder Van Persie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Is die verdediger wat ? Wat op huurbasis naar Groningen komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Parrott dus naar AZ, geen misselijke spitsie toch? Samen met Zeefuik heb je best wel twee aardige spitsen, alleen nog niet het niveau van de Griek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juli Auteur Share Geplaatst 12 juli Op 10-7-2024 om 23:37 zei Djurovski: Is die verdediger wat ? Wat op huurbasis naar Groningen komt? Ja, talentje wel! Nog te kort voor AZ1, lijkt me voor een club in het rechterrijtje een prima aanwinst 4 uur geleden zei La Pulga: Parrott dus naar AZ, geen misselijke spitsie toch? Samen met Zeefuik heb je best wel twee aardige spitsen, alleen nog niet het niveau van de Griek. 8 miljoen las ik, maar hele toffe transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 44 minuten geleden zei Fantasy: Ja, talentje wel! Nog te kort voor AZ1, lijkt me voor een club in het rechterrijtje een prima aanwinst 8 miljoen las ik, maar hele toffe transfer Rechter rij we gaan voor Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Wilde vrijdag Parrott wisselen in mijn CVHJ opstelling. Toen toch maar laten staan. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Zou er veel voor over hebben om kaarten voor AZ - Galatasaray te kunnen krijgen. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen ben ik je erg dankbaar voor. Meer duidelijkheid over kaartverkoop komt 1 oktober. @Fabian. @Fantasy of andere? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 september Auteur Share Geplaatst 26 september 100 miljoen miljard Nee sorry Cim, ik heb daar geen ingangen of ideeën voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september 10 uur geleden zei cimbomcu: Zou er veel voor over hebben om kaarten voor AZ - Galatasaray te kunnen krijgen. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen ben ik je erg dankbaar voor. Meer duidelijkheid over kaartverkoop komt 1 oktober. @Fabian. @Fantasy of andere? Ik zal het even vragen voor je. Ben er over twee weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 23 uur geleden zei cimbomcu: Zou er veel voor over hebben om kaarten voor AZ - Galatasaray te kunnen krijgen. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen ben ik je erg dankbaar voor. Meer duidelijkheid over kaartverkoop komt 1 oktober. @Fabian. @Fantasy of andere? Wordt lastig. SCC kunnen maar paar bijkopen (2 uit mijn hoofd) en het idee is dat je met de persoon mee moet gaan die kocht. Sowieso zullen Turken wel controle krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Op 26-9-2024 om 09:07 zei cimbomcu: Zou er veel voor over hebben om kaarten voor AZ - Galatasaray te kunnen krijgen. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen ben ik je erg dankbaar voor. Meer duidelijkheid over kaartverkoop komt 1 oktober. @Fabian. @Fantasy of andere? Klopt, voor zover ik kan zien zijn kaarten persoonsgebonden en wordt de identiteit gecontroleerd, dus dan wordt het erg lastig om binnen te komen met een kaart op naam van iemand anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Jammer dat het hier zo weinig over de 9-1 op Heerenveen ging, de samenvatting alleen al, was likken-baardend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november De goal van Kees Smit verdient minimaal een bump van dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 53 minuten geleden zei Kelvin: De goal van Kees Smit verdient minimaal een bump van dit topic. Zie de toekomst in ieder geval wel rooskleurig in als je naar het middenveld kijkt van gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november RETTEKETET Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Ruttekekut. Het kan verkeren. Wat een ellendige pot dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Zou AZ nou blij zijn dat ze Europees spelen? Winnen letterlijk nooit nar Europees gespeeld te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november 100%, want ook de gehele boekhouding is afgestemd op Europees voetbal en uitgaande transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) 2 uur geleden zei Fantasy: 100%, want ook de gehele boekhouding is afgestemd op Europees voetbal en uitgaande transfers. Maar als je in ED punten blijft verspillen,kwalificeer je iig niet voor , de grootste Europees voetbal toernooien hé Plek 6 is heel matig, voor een team als AZ, en zkr nu al net zoveel overwinningen, als nederlagen is bepaald niet best. Kan je ,amper mistappen, meer veroorloven... 17 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november Spijker. Kop. Categorie ‘als je niet scoort dan win je niet’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 1 minuut geleden zei Fantasy: Spijker. Kop. Categorie ‘als je niet scoort dan win je niet’ Thx. Nee meer Categorie ''FLINK werk aan de winkel'' Nu al 5 nederlagen, terwijl je heel vorig seizoen maar 7, na het hele seizoen had, is gewoon alarmfase 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november RETTEKETET Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 1 uur geleden zei Fantasy: RETTEKETET plaats een update in je novelle of ga lekker vroeg naar bed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november Zojuist zei Arezo: plaats een update in je novelle of ga lekker vroeg naar bed. Ga dan maar lekker slapen. Dit weekend pas weer ergens een nieuwe update. Zit niet te kijken trouwens, maar volgens mij is Galatasaray beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten