Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Op 10-7-2024 om 23:37 zei Djurovski:

Is die verdediger wat ? Wat op huurbasis naar Groningen komt?

Ja, talentje wel! Nog te kort voor AZ1, lijkt me voor een club in het rechterrijtje een prima aanwinst (y) 

4 uur geleden zei La Pulga:

Parrott dus naar AZ, geen misselijke spitsie toch? Samen met Zeefuik heb je best wel twee aardige spitsen, alleen nog niet het niveau van de Griek.

8 miljoen las ik, maar hele toffe transfer :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Fantasy:

Ja, talentje wel! Nog te kort voor AZ1, lijkt me voor een club in het rechterrijtje een prima aanwinst (y) 

8 miljoen las ik, maar hele toffe transfer :< 

Rechter rij we gaan voor Europa 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Zou er veel voor over hebben om kaarten voor AZ - Galatasaray te kunnen krijgen. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen ben ik je erg dankbaar voor.   Meer duidelijkheid over kaartverkoop komt 1 oktober. 

@Fabian. @Fantasy of andere?  

Ik zal het even vragen voor je. Ben er over twee weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei cimbomcu:

Zou er veel voor over hebben om kaarten voor AZ - Galatasaray te kunnen krijgen. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen ben ik je erg dankbaar voor.   Meer duidelijkheid over kaartverkoop komt 1 oktober. 

Wordt lastig. SCC kunnen maar paar bijkopen (2 uit mijn hoofd) en het idee is dat je met de persoon mee moet gaan die kocht. Sowieso zullen Turken wel controle krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-9-2024 om 09:07 zei cimbomcu:

Klopt, voor zover ik kan zien zijn kaarten persoonsgebonden en wordt de identiteit gecontroleerd, dus dan wordt het erg lastig om binnen te komen met een kaart op naam van iemand anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fantasy:

100%, want ook de gehele boekhouding is afgestemd op Europees voetbal en uitgaande transfers.

Maar als je in ED punten blijft verspillen,kwalificeer je iig niet voor , de grootste Europees voetbal toernooien hé:sorry:

Plek 6 is heel matig, voor een team als AZ, en zkr nu al net zoveel overwinningen, als nederlagen is bepaald niet best. Kan je ,amper mistappen, meer veroorloven...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Spijker. Kop. 

Categorie ‘als je niet scoort dan win je niet’ (y) 

Thx. Nee meer Categorie ''FLINK werk aan de winkel''(y)

Nu al 5 nederlagen, terwijl je heel vorig seizoen maar 7, na het hele seizoen had, is gewoon alarmfase 1!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

plaats een update in je novelle of ga lekker vroeg naar bed.

Ga dan maar lekker slapen. Dit weekend pas weer ergens een nieuwe update.

Zit niet te kijken trouwens, maar volgens mij is Galatasaray beter ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites