Grote Ree Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 8 uur geleden zei La Pulga: nice! Hoe ziet jouw Squad er uit? Zal binnenkort even een fotootje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 10 uur geleden zei La Pulga: Dus wie gaan er uiteindelijk allemaal voetballen? Yes. Hier kan je twee spelers toevoegen. De vriendin mag vrijdagmiddag oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 2 uur geleden zei Dansmeister: Yes. Hier kan je twee spelers toevoegen. De vriendin mag vrijdagmiddag oefenen. Kijken of we dan Kiwi en Jules kunnen regelen, dan hebben we onze squad een beetje terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 juni 2022 Share Geplaatst 7 juni 2022 23 minuten geleden zei La Pulga: Kijken of we dan Kiwi en Jules kunnen regelen, dan hebben we onze squad een beetje terug. Sowieso tijd om een reünie avond te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Weet iemand nog wat leuke gratis games voor de Switch die de tijd lekker doden a la Rocket League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 1 uur geleden zei Jann: Weet iemand nog wat leuke gratis games voor de Switch die de tijd lekker doden a la Rocket League? Ja, dat weet ik! Knockout City is als het goed gratis gemaakt, dat is 3 tegen 3 trefballen. Fortnite, toevallig een nieuw seizoen uitgekomen zonder bouwen en shit. Erg leuk! (super) Nintendo emulatoren, met erg veel leuke old school games Pokemon Unite, geen pay 2 win zoals dat erg wordt verkocht. 5 tegen 5 speel je online met andere mensen om zoveel mogelijk puntjes te maken Brawlhalla, een namaak versie van Super Smash, niet zo leuk als Super Smash maar wel vermakelijk. Verder komt Fall Guys ergens deze maand naar de Switch wat ook gratis zal gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 48 minuten geleden zei La Pulga: Ja, dat weet ik! Knockout City is als het goed gratis gemaakt, dat is 3 tegen 3 trefballen. Fortnite, toevallig een nieuw seizoen uitgekomen zonder bouwen en shit. Erg leuk! (super) Nintendo emulatoren, met erg veel leuke old school games Pokemon Unite, geen pay 2 win zoals dat erg wordt verkocht. 5 tegen 5 speel je online met andere mensen om zoveel mogelijk puntjes te maken Brawlhalla, een namaak versie van Super Smash, niet zo leuk als Super Smash maar wel vermakelijk. Verder komt Fall Guys ergens deze maand naar de Switch wat ook gratis zal gaan worden. Thanks! Knockout City heb ik toevallig gisteren gedownload, zag er erg tof uit! Fall guys kijk ik ook wel erg naar uit moet ik zeggen, geloof dat die 21 juni uit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Ga Knockout City zelf ook eens checken, zijn er hier overigens meerdere die het Online Switch + uitbreidingspakket genomen hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 13 uur geleden zei La Pulga: Ja, dat weet ik! Knockout City is als het goed gratis gemaakt, dat is 3 tegen 3 trefballen. Fortnite, toevallig een nieuw seizoen uitgekomen zonder bouwen en shit. Erg leuk! (super) Nintendo emulatoren, met erg veel leuke old school games Pokemon Unite, geen pay 2 win zoals dat erg wordt verkocht. 5 tegen 5 speel je online met andere mensen om zoveel mogelijk puntjes te maken Brawlhalla, een namaak versie van Super Smash, niet zo leuk als Super Smash maar wel vermakelijk. Verder komt Fall Guys ergens deze maand naar de Switch wat ook gratis zal gaan worden. Vond Fall Guys op de PS wel lachen dus ga m’n vriendin wel ff aansporen dat ze deze gaat downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Gisteren bijna de hele avond zoet geweest met Knockout City, heel tof spel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 7 uur geleden zei Vitesse88: Vond Fall Guys op de PS wel lachen dus ga m’n vriendin wel ff aansporen dat ze deze gaat downloaden Beter koop je Mario Strikers morgen. Hoe staat het leven ouwe reus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 Oefenen boys!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 12 uur geleden zei Dansmeister: Beter koop je Mario Strikers morgen. Hoe staat het leven ouwe reus? Goed jongen, nu een sneue schoonfamilieomstandigheid maar verder alles dikke prima. Bij jou dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 @La Pulga Het moge duidelijk zijn dat die Happiny pas net uit het ei is. Had hem per ongeluk bovenaan staan terwijl ik een lvl 30 Onix tegenkwam. Toen ging ie in één keer 13 levels omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Mannen, wat vinden jullie van Pokemon Arceus? Ik ga die waarschijnlijk vrijdag halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik snel uitgekeken was op Pokemon Arceus. Hoewel het echt een toffe game is, is het gewoon niet echt mijn ding denk ik. Ik mis de (gym) battles echt in deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 17 uur geleden zei Grote Ree: @La Pulga Het moge duidelijk zijn dat die Happiny pas net uit het ei is. Had hem per ongeluk bovenaan staan terwijl ik een lvl 30 Onix tegenkwam. Toen ging ie in één keer 13 levels omhoog. leuk teampje hoor, mocht je kadabra willen traden moet je het even melden. Kan vanaf zaterdag weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 (bewerkt) @Oerlie Ongeveer 50 uur in zitten. Sfeer en muziek zijn wat mij betreft de beste punten. Gameplay loop is heel plezierig, normaal zit die vol met onderbrekingen. Als je een battle of encounter hebt, dat dit zeker 20 sec duurt voordat je verder kan, in Arceus kan je meteen je actie aangeven en eigenlijk al meteen met je karakter wegrennen. Wereld is misschien een beetje leeg, maar alsnog wel interessant om doorheen te trekken, vooral leuk om telkens op zoek te gaan naar nieuwe Pokemon, al had de distributie over de velden iets beter gekund. De gratis DLC die laatst uit kwam zorgt in mijn ogen wel voor replay value, soort van battle tower waar je ook exp kan krijgen. Hele battle systeem is ook omgegooid, wat simpeler geworden. Al met al als je Pokemon leuk vindt, door een wereld heen rennen, stealth en veel Pokemon vangen leuk vindt dan is het zeker een aanrader. Verwacht geen hele complexe battles (op 1 extreem uitdagende na) 15 juni 2022 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 2 minuten geleden zei The Kerfts: @Oerlie Ongeveer 50 uur in zitten. Sfeer en muziek zijn wat mij betreft de beste punten. Gameplay loop is heel plezierig, normaal zit die vol met onderbrekingen. Als je een battle of encounter hebt, dat dit zeker 20 sec duurt voordat je verder kan, in Arceus kan je meteen je actie aangeven en eigenlijk al meteen met je karakter wegrennen. Wereld is misschien een beetje leeg, maar alsnog wel interessant om doorheen te trekken, vooral leuk om telkens op zoek te gaan naar nieuwe Pokemon, al had de distributie over de velden iets beter gekund. De gratis DLC die laatst uit kwam zorgt in mijn ogen wel voor replay value, soort van battle tower waar je ook exp kan krijgen. Hele battle systeem is ook omgegooid, wat simpeler geworden. Al met al als je Pokemon leuk vindt, door een wereld heen rennen, stealth en veel Pokemon vangen leuk vindt dan is het zeker een aanrader. Verwacht geen hele complexe battles (op 1 extreem uitdagende na) Thanks! Dan ga ik er zeker plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Op 14-6-2022 om 13:16 zei La Pulga: leuk teampje hoor, mocht je kadabra willen traden moet je het even melden. Kan vanaf zaterdag weer! Thanks voor het aanbod! Heb al met @Chimpa een dealtje staan om onze Kadabra's onderling te ruilen. Evengoed bedankt, wordt gewaardeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Als we dan toch met onze teams aan het flexen zijn: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Misschien ook maar een eentje aanschaffen deze zomer. Aan te raden spellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 8 minuten geleden zei Bogatyr: Misschien ook maar een eentje aanschaffen deze zomer. Aan te raden spellen? Ligt er een beetje aan wat je zoekt… ik speel graag pokemon arceus en super mario smash bros ultimate, maar ook spellen als mario party, mario kart zijn tof om te spelen als je met vrienden of familie speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Zojuist zei Oerlie: Ligt er een beetje aan wat je zoekt… ik speel graag pokemon arceus en super mario smash bros ultimate, maar ook spellen als mario party, mario kart zijn tof om te spelen als je met vrienden of familie speelt. Avontuur en racen inderdaad vond ik altijd wel leuk. Pokemon ook natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 10 minuten geleden zei Bogatyr: Misschien ook maar een eentje aanschaffen deze zomer. Aan te raden spellen? Alleen? Met vrienden? Met je vriendin? Mario Party drinking game speel ik met mijn vriendin. Dat is genieten. Verder heb ik alle mario spellen, meer als collectie ook. Zelda blijft een grote aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten