Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Nintendo Switch

Isco22

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jann:

Weet iemand nog wat leuke gratis games voor de Switch die de tijd lekker doden a la Rocket League?

Ja, dat weet ik! 

Knockout City is als het goed gratis gemaakt, dat is 3 tegen 3 trefballen. 

Fortnite, toevallig een nieuw seizoen uitgekomen zonder bouwen en shit. Erg leuk! 

(super) Nintendo emulatoren, met erg veel leuke old school games

Pokemon Unite, geen pay 2 win zoals dat erg wordt verkocht. 5 tegen 5 speel je online met andere mensen om zoveel mogelijk puntjes te maken

Brawlhalla, een namaak versie van Super Smash, niet zo leuk als Super Smash maar wel vermakelijk.

Verder komt Fall Guys ergens deze maand naar de Switch wat ook gratis zal gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei La Pulga:

Ja, dat weet ik! 

Fortnite, toevallig een nieuw seizoen uitgekomen zonder bouwen en shit. Erg leuk! 

Pokemon Unite, geen pay 2 win zoals dat erg wordt verkocht. 5 tegen 5 speel je online met andere mensen om zoveel mogelijk puntjes te maken

Brawlhalla, een namaak versie van Super Smash, niet zo leuk als Super Smash maar wel vermakelijk.

Verder komt Fall Guys ergens deze maand naar de Switch wat ook gratis zal gaan worden.

Thanks! Knockout City heb ik toevallig gisteren gedownload, zag er erg tof uit! Fall guys kijk ik ook wel erg naar uit moet ik zeggen, geloof dat die 21 juni uit komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei La Pulga:

Ja, dat weet ik! 

Vond Fall Guys op de PS wel lachen dus ga m’n vriendin wel ff aansporen dat ze deze gaat downloaden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Grote Ree:

@La Pulga 

Het moge duidelijk zijn dat die Happiny pas net uit het ei is. Had hem per ongeluk bovenaan staan terwijl ik een lvl 30 Onix tegenkwam. Toen ging ie in één keer 13 levels omhoog. 

16551409338351303658117739419626.jpg

leuk teampje hoor, mocht je kadabra willen traden moet je het even melden. Kan vanaf zaterdag weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Oerlie

Ongeveer 50 uur in zitten. Sfeer en muziek zijn wat mij betreft de beste punten. Gameplay loop is heel plezierig, normaal zit die vol met onderbrekingen. Als je een battle of encounter hebt, dat dit zeker 20 sec duurt voordat je verder kan, in Arceus kan je meteen je actie aangeven en eigenlijk al meteen met je karakter wegrennen.

Wereld is misschien een beetje leeg, maar alsnog wel interessant om doorheen te trekken, vooral leuk om telkens op zoek te gaan naar nieuwe Pokemon, al had de distributie over de velden iets beter gekund. De gratis DLC die laatst uit kwam zorgt in mijn ogen wel voor replay value, soort van battle tower waar je ook exp kan krijgen. Hele battle systeem is ook omgegooid, wat simpeler geworden.

Al met al als je Pokemon leuk vindt, door een wereld heen rennen, stealth en veel Pokemon vangen leuk vindt dan is het zeker een aanrader. Verwacht geen hele complexe battles (op 1 extreem uitdagende na)

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei The Kerfts:

@Oerlie

Ongeveer 50 uur in zitten. Sfeer en muziek zijn wat mij betreft de beste punten. Gameplay loop is heel plezierig, normaal zit die vol met onderbrekingen. Als je een battle of encounter hebt, dat dit zeker 20 sec duurt voordat je verder kan, in Arceus kan je meteen je actie aangeven en eigenlijk al meteen met je karakter wegrennen.

Wereld is misschien een beetje leeg, maar alsnog wel interessant om doorheen te trekken, vooral leuk om telkens op zoek te gaan naar nieuwe Pokemon, al had de distributie over de velden iets beter gekund. De gratis DLC die laatst uit kwam zorgt in mijn ogen wel voor replay value, soort van battle tower waar je ook exp kan krijgen. Hele battle systeem is ook omgegooid, wat simpeler geworden.

Al met al als je Pokemon leuk vindt, door een wereld heen rennen, stealth en veel Pokemon vangen leuk vindt dan is het zeker een aanrader. Verwacht geen hele complexe battles (op 1 extreem uitdagende na)

Thanks! Dan ga ik er zeker plezier aan beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bogatyr:

Misschien ook maar een eentje aanschaffen deze zomer. Aan te raden spellen?

Ligt er een beetje aan wat je zoekt… ik speel graag pokemon arceus en super mario smash bros ultimate, maar ook spellen als mario party, mario kart zijn tof om te spelen als je met vrienden of familie speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Oerlie:

Ligt er een beetje aan wat je zoekt… ik speel graag pokemon arceus en super mario smash bros ultimate, maar ook spellen als mario party, mario kart zijn tof om te spelen als je met vrienden of familie speelt. 

Avontuur en racen inderdaad vond ik altijd wel leuk. Pokemon ook natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bogatyr:

Misschien ook maar een eentje aanschaffen deze zomer. Aan te raden spellen?

Alleen? Met vrienden? Met je vriendin?

Mario Party drinking game speel ik met mijn vriendin. Dat is genieten. Verder heb ik alle mario spellen, meer als collectie ook. Zelda blijft een grote aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites