Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Temptation Island

Djurovski

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Kokkie:

Beetje een leuke mensen? Zag de vrouwelijke 'verleiders' en daar zou ik me echt voor schamen mocht ik daarmee het bed in duiken. Tering :-D Maar goed. Die gasten zitten straks allemaal BG op het eiland dus dan worden het vanzelf wel 'aantrekkelijke' dames.

Mwoah vond vorig seizoen leuker. Zowel de koppels als de verleidsters. Ayleen ofzo gaat nog wel en die rooie is met make up nog wel aardig. Maar was een ook een close up zonder laag plamuur en als je er dan naast wakker wordt dan schrik je je de pleuris 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ayleen? Gadverdamme vind dat wel heel ordinair en veel te nep voor mij. Heb zelf meer een voorkeur voor Lizzy en Armanda. Ook Demi gaat nog wel.

Zou me eerder schamen als ik verleider was en 1 van die 4 dames zou moeten versieren, pfoe. Vooral die Laura, wat iz dat een saai mens zeg.

Vind de 4 mannen van de koppels allemaal wel sympathiek, al is die Heikki te veel bezig met hoe hij overkomt. Die zal dus wel de fout ingaan. Zijn vriendin lijkt in aflevering 3 het al gehad te hebben (kijk via TV, niet Videoland. Ook Roger gaat wel mistapje begaan. Oh en wat is die Demi arrogant zeg :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind die Sidney wel mooie kerel. Heikki is zo naïef als een 16-jarige. Morgan en Roger vind ik maar sukkeltjes. Vrouwelijke deelnemes zijn maar saaie kutjes. Naast Heikki is mijn vrouwtje Milou minstens zo naïef. Die gaat nog wel maar misstapjes maken denk ik.

Gisteren via Videoland maar gelijk de eerst drie afleveringen gekeken. Vrouw ook weer blij :cab: 

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Overzichtje van de verleidsters? Geen zin om te googlen

image.jpeg.2a54c6c1c9ad343b2e41e9a95e7ad083.jpeg

Hmm naja zou toch maar even googlen als ik jou was. Hier kan je weinig mee ;c 

https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/g26060854/verleidsters-temptation-island-2019/

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Ayleen? Gadverdamme vind dat wel heel ordinair en veel te nep voor mij. Heb zelf meer een voorkeur voor Lizzy en Armanda. Ook Demi gaat nog wel.

Zou me eerder schamen als ik verleider was en 1 van die 4 dames zou moeten versieren, pfoe. Vooral die Laura, wat iz dat een saai mens zeg.

Vind haar wel het leukst. Niet in de zin van relatie materiaal maar van wat er rondloopt. Al zou zij vermoedelijk zonder make up niet veel beter zijn als die Lizzy. Armanda gaat ook nog wel ja 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lizy heeft nog wel een fijn lichaam. Wel beetje vervelend hoofd. De casting van dit jaar was in ieder geval niet zo best van de dames.

De heren trouwens ook niet... 8 13 uit een dozijn mannetjes. Al vind ik die "Italiaan" nog wel geinig. Die Jaimie is maar bloed irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites