Djurovski Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Het is weer begonnen. Weer elke donderdag genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2019 4 uur geleden zei Kokkie: Beetje een leuke mensen? Zag de vrouwelijke 'verleiders' en daar zou ik me echt voor schamen mocht ik daarmee het bed in duiken. Tering Maar goed. Die gasten zitten straks allemaal BG op het eiland dus dan worden het vanzelf wel 'aantrekkelijke' dames. Mwoah vond vorig seizoen leuker. Zowel de koppels als de verleidsters. Ayleen ofzo gaat nog wel en die rooie is met make up nog wel aardig. Maar was een ook een close up zonder laag plamuur en als je er dan naast wakker wordt dan schrik je je de pleuris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Ayleen? Gadverdamme vind dat wel heel ordinair en veel te nep voor mij. Heb zelf meer een voorkeur voor Lizzy en Armanda. Ook Demi gaat nog wel. Zou me eerder schamen als ik verleider was en 1 van die 4 dames zou moeten versieren, pfoe. Vooral die Laura, wat iz dat een saai mens zeg. Vind de 4 mannen van de koppels allemaal wel sympathiek, al is die Heikki te veel bezig met hoe hij overkomt. Die zal dus wel de fout ingaan. Zijn vriendin lijkt in aflevering 3 het al gehad te hebben (kijk via TV, niet Videoland. Ook Roger gaat wel mistapje begaan. Oh en wat is die Demi arrogant zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 (bewerkt) Vind die Sidney wel mooie kerel. Heikki is zo naïef als een 16-jarige. Morgan en Roger vind ik maar sukkeltjes. Vrouwelijke deelnemes zijn maar saaie kutjes. Naast Heikki is mijn vrouwtje Milou minstens zo naïef. Die gaat nog wel maar misstapjes maken denk ik. Gisteren via Videoland maar gelijk de eerst drie afleveringen gekeken. Vrouw ook weer blij 15 februari 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Overzichtje van de verleidsters? Geen zin om te googlen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Heb nog geen aflevering gezien maar afgaande op de foto's zijn de verleidsters een stuk minder aantrekkelijk dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Guilty pleasure tv ☺️ Zo slecht, maar toch zo heerlijk om naar te kijken. Verleidsters worden wel met de jaren minder en minder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Magikarp: Overzichtje van de verleidsters? Geen zin om te googlen Hmm naja zou toch maar even googlen als ik jou was. Hier kan je weinig mee https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/g26060854/verleidsters-temptation-island-2019/ 15 februari 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Wat een sjebbie wijven zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 12 minuten geleden zei 007mark: Hmm naja zou toch maar even googlen als ik jou was. Hier kan je weinig mee https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/g26060854/verleidsters-temptation-island-2019/ Hebben ze gewoon het werknemersbestand van de plaatselijke Kruidvat geëxporteerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 16 minuten geleden zei Pino: Wat een sjebbie wijven zeg. Het lijkt alsof je verrast bent dat het geen keurige damens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Ze zijn natuurlijk niet gekozen op hun niveau van hoofdrekenen he.. Sjebbie?? @Pino ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 5 minuten geleden zei 007mark: Ze zijn natuurlijk niet gekozen op hun niveau van hoofdrekenen he.. Sjebbie?? @Pino ? Aso, kampjoekels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 37 minuten geleden zei Magikarp: Hebben ze gewoon het werknemersbestand van de plaatselijke Kruidvat geëxporteerd? De meeste zijn werkzoekenden hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2019 1 uur geleden zei Thomassje123: De meeste zijn werkzoekenden hahaha Gerucht gaat dat ze tienduizend krijgen als ze iemand het bed in krijgen dus ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2019 3 uur geleden zei Magikarp: Overzichtje van de verleidsters? Geen zin om te googlen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Vorig jaar was het inderdaad een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Die Chloe was van vorig jaar toch? Die was me een partij lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2019 4 uur geleden zei 007mark: Ayleen? Gadverdamme vind dat wel heel ordinair en veel te nep voor mij. Heb zelf meer een voorkeur voor Lizzy en Armanda. Ook Demi gaat nog wel. Zou me eerder schamen als ik verleider was en 1 van die 4 dames zou moeten versieren, pfoe. Vooral die Laura, wat iz dat een saai mens zeg. Vind haar wel het leukst. Niet in de zin van relatie materiaal maar van wat er rondloopt. Al zou zij vermoedelijk zonder make up niet veel beter zijn als die Lizzy. Armanda gaat ook nog wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Lizy heeft nog wel een fijn lichaam. Wel beetje vervelend hoofd. De casting van dit jaar was in ieder geval niet zo best van de dames. De heren trouwens ook niet... 8 13 uit een dozijn mannetjes. Al vind ik die "Italiaan" nog wel geinig. Die Jaimie is maar bloed irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 maart 2019 Share Geplaatst 2 maart 2019 Die Jaimie neukt Gaby Blaaser. Dat is goed zeg, jezus. Ik vind Lizzy wel echt lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Ik vind het wel een oersaai seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Wij hebben seizoen 1 terug gekeken. Dat was wel meer genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2019 22 uur geleden zei Arsène: Ik vind het wel een oersaai seizoen. Het valt nog behoorlijk tegen inderdaad.. Zo erg dat ik het donderdag vergeten was op te nemen. Maar goed werd zaterdag nog herhaald ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2019 Pff die Roger en Laura daar val je vanzelf bij in slaap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten