Magikarp Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Terecht inderdaad. Regels zijn regels en die zijn er al sinds ik nog wekelijks ging. Als er iets triest is, is het dat het nu pas gehandhaafd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 4 uur geleden zei lennard95: Uitvak is helaas niet helemaal uitverkocht volgende week maarja met de vliegprijzen is dat ook niet echt verwonderlijk. Kan dit bijna niet geloven bij zo'n trouw legioen. Die match in de voorrondes tegen FC Oostblok in China ongeveer, daar waren zelfs enkele tientallen wedstrijden. Kom vliegtickets tegen van rond de 200. Niet goedkoop, maar ook niet al te duur toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Met die uitkeringen kunnen ze zich maar twee dingen veroorloven he. Eén Europese uitwedstrijd en een plekje vooraan op maandagochtend op de Coolsingel. Zo'n groepsfase Europa is helemaal niet ingecalculeerd bij het UWV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Terecht inderdaad. Regels zijn regels en die zijn er al sinds ik nog wekelijks ging. Als er iets triest is, is het dat het nu pas gehandhaafd wordt. Wát een misdaad he wat fakkels? En dan een heel vak plus omringende vakken straffen. Ronduit kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Rossi: Wát een misdaad he wat fakkels? En dan een heel vak plus omringende vakken straffen. Ronduit kansloos. Regels zijn duidelijk toch? Vraag me af wat daar kansloos aan is. Waarom dan toch doen? Denken dat je boven de regels staat omdat je zelf een andere mening hebt? Ik hoop dat niemand van die gasten van mening is dat je vieze dingetjes mag doen met kleine kinderen. Daarbij kan het best gevaarlijk zijn met die fakkels, dus ik begrijp de regels ook nog eens. Misschien dat dit de boodschap overbrengt, zullen ze bij de KNVB denken. Gebeurt vaker, al in de kleuterklas: de gehele groep straffen om zo het verantwoordelijkheidsgevoel bij de daders aan te spreken. Maar we weten allemaal hoe dom dat volk is, dus waarschijnlijk zal het de wedstrijd dat ze er weer zijn nog 3x harder misgaan. Bij wijze van statement maken. Te dom om te poepen, laat staan zich te realiseren dat het juist averechts werkt en je zo écht je 'punt' niet maakt. Als je geen voetbalwedstrijd kunt kijken zonder een fakkel kun je beter een andere hobby gaan zoeken. Als het puur gaat om het vechten tegen de regeltjes kun je beter een hobby én professionele hulp gaan zoeken. Overigens worden de omringende vakken niet leeg gelaten, enkel S. 13 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Regels zijn duidelijk toch? Waarom dan toch doen? Denken dat je boven de regels staat omdat je zelf een andere mening hebt? Ik hoop dat niemand van die gasten van mening is dat je vieze dingetjes mag doen met kleine kinderen. Daarbij kan het best gevaarlijk zijn met die fakkels, dus ik begrijp de regels ook nog eens. Misschien dat dit de boodschap overbrengt, zullen ze bij de KNVB denken. Maar we weten allemaal hoe dom dat volk is, dus waarschijnlijk zal het de wedstrijd dat ze er weer zijn nog 3x harder misgaan. Bij wijze van statement maken. Te dom om te poepen, laat staan zich te realiseren dat het juist averechts werkt en je zo écht je 'punt' niet maakt. Overigens worden de omringende vakken niet leeg gelaten, enkel S. Dat is echt een vergelijking van lik me vestje. Niet meegekregen dat nu wel alleen S leeg blijft. Alsnog erg kansloos om een groep te straffen ipv individuen. Maar inderdaad hard aanpakken hoor die fakkels. Levensgevaarlijk, kijk hoeveel gewonden en levensgevaarlijke incidenten dat oplevert. Ik hou er van. Fijne avond gewenst verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 (bewerkt) Het levert méér gewonden en levensgevaarlijke incidenten op dan er te verantwoorden en dan nodig is, inderdaad. Daarbij zijn die dingen normaal gesproken ook al niet toegestaan op de openbare weg aangezien het noodseinmiddelen zijn, dus is de regel van de KNVB ook niet bijzonder 'ingrijpend'. Als we het houden bij 'niet toegestaan op de openbare weg', hoe zou jij het vinden wanneer ik er in de rust bij ADO eens ff een goede ruk aan geef wanneer de cheerleaders (hebben ze die nog?) hun trucje staan te doen? Immers zijn de huisregels niet belangrijk, die negeren we, want fakkels mogen. Wie bepaalt dan of mijn handelingen wel of niet mogen? No wanky, no party zeg ik dan. Wat ik dus wil zeggen: waar wordt de grens dan getrokken, en door wie? Kansloos om een groep te straffen is het dus niet, dat is basispsychologie. Dat bepaalde groepen het als kansloos zién is een ander verhaal, maar ook een ander probleem. Dan zie je zelfs dán nog niet in dat je als individu een verantwoordelijkheid hebt naar anderen binnen je samenleving (hoe groot (de wereld) of klein (je vak) dan ook). Dat probleem ligt niet bij de handhaver van de regels. Gedraag je normaal. Je gaat als bezoeker akkoord met de huisregels van het stadion en de KNVB. Het is werkelijk miserabel dat er dan mensen zijn die daarover gaan zeuren. Blijf dan thuis, aka ga niet akkoord met de regels. Helemáál aangezien het niet enkel de KNVB is die het verbiedt, maar de overheid. Kun je direct beter verhuizen denk ik. 13 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 (bewerkt) Op 7-9-2019 om 13:06 zei Hwb: Ik zie hier opstellingen van de combinatie PSV/Feyenoord zonder Malen. Dat lijkt mij nogal vreemd. Oh god, die jongen is ook vijf keer tegen een bal aangelopen zeg. 14 september 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 september 2019 Share Geplaatst 14 september 2019 En dan nog via meerdere strafschoppen ook poehpoeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Onze slechtste speler doet niet mee. Right @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Wat is er met Feyenoord aan de hand? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 2 minuten geleden zei MetalMichael: Wat is er met Feyenoord aan de hand? :o Berghuis speelt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Ziet er goed uit hoor. ADO speelt ook wel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 In balbezit lijkt het wel fastforward als je het vergelijkt met vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) Met vorig seizoen of bedoel je zonder Berghuis? I rest my case. Jullie kunnen gaan zitten. Kan overigens niet kijken, ben aan het werk. Luisje op rechts nu? 15 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Magikarp: Met vorig seizoen of bedoel je zonder Berghuis? I rest my case. Jullie kunnen gaan zitten. Kan overigens niet kijken, ben aan het werk. Luisje op rechts nu? Vrnl Luis - Nars - Lars ja 15 september 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: Met vorig seizoen of bedoel je zonder Berghuis? I rest my case. Jullie kunnen gaan zitten. Kan overigens niet kijken, ben aan het werk. Luisje op rechts nu? Onder Gio bedoel ik. Luis in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Beetje een FM tweede helft dit. Irritant man. Snap dat er donderdag Europa League wordt gespeeld, maar dit is veel te slap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) Edgartje een eigen goal zie ik ah niet alleen edgar 15 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Ga je jezelf nog in de problemen brengen ook, met twee eigen goals. Vooral die van Tapia is heel dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Dit wordt nog gewoon 3-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) Nou, eerste helft fantastisch, tweede helft ver teruggevallen. Gebrek aan concentratie en scherpte. En je merkt dat de fitheid er nog steeds niet is. Ook met het hoofd bij donderdag? Vond m.n. de invalbeurt van Toornstra het spel niet ten goede komen. 15 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Schandalige tweede helft gewoon, wat een afgang. Gewoon een kut wedstrijd uiteindelijk. Moeten hier gewoon met 6 of 7-0 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 (bewerkt) Zie nu de beelden. Die Ié. Liep hier op mn bureautje te slaan alsof ik in de Tweede Kamer zat. Heerlijk hoe voorspelbaar dit was he? Dit zag ik nog voor de officiele aankondiging van de transfer al aankomen Die gaat sowieso nog een keer rood pakken door die debiele tackles ook. En denk nog wel een stuk of 10x uitgekapt worden tegen goede tegenstanders. Vloog weer op ballen alsof het losse euro's waren. Hele slechte speler. 15 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 september 2019 Share Geplaatst 15 september 2019 Speelde een prima pot. Maar goed, jij hebt iets tegen Ié en iets met Tapia, want over die eigen goal horen we je niet. Terwijl die nog schandaliger was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten