PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Mooie actie Zechiël en prima binnengeschoten door Santi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 17 minuten geleden zei PJHoutman: Nou dit dus. De tering wat is dit slecht. Negatieve gedoe hier meteen weer!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 1 minuut geleden zei 007mark: Negatieve gedoe hier meteen weer!! Zijn gewoon de individuele kwaliteiten van Nieuwkoop. Tijd dat Koeman eens wakker wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus In Engeland krijg je hier applaus voor, in Nederland geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Paixao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Hoe mis je die dan Igor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Nou goed, we gaan wel met een voorsprong de rust in van de fruitschaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Een xG van 0,9 volgens mij, die kans van Igor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Santi is los hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Santi gaat weer een half jaartje slopen. Daarna weer opgebrand uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Voorspelbaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Je zou natuurlijk ook die bal kunnen wegschieten he, Nieuwkoop... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zonde dat Santi er al zo vroeg af gaat, die zat toch goed in de wedstrijd. Verdedigend is het wel heel zwak moet ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Inconsequent dat Wellenreuther geen tweede gele krijgt. Al klaag ik daar niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Heb je nog geluk dat hij niet zijn tweede geel krijgt. Maar wat een slechte verdediging he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 1 minuut geleden zei PJHoutman: Inconsequent dat Wellenreuther geen tweede gele krijgt. Al klaag ik daar niet over. Manschot bakt er he-le-maal niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zojuist zei MetalMichael: Manschot bakt er he-le-maal niks van. Zo, die fluit slecht he. Was trouwens ook nog een moment dat Santi in de sprint Schouten uitspeelde en Teze redde met een tackle. Maar die raakte volgens mij de bal helemaal niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Manschot nooit meer de finale van zo'n hoofdprijs (als we winnen) fluiten. Wat een ontzettende gaarbuffel is dat joh . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zojuist zei 007mark: Zo, die fluit slecht he. Was trouwens ook nog een moment dat Santi in de sprint Schouten uitspeelde en Teze redde met een tackle. Maar die raakte volgens mij de bal helemaal niet... Zeker wel. Als ie de bal niet raakte weet je ook dat Gimenez zou protesteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zojuist zei 007mark: Zo, die fluit slecht he. Was trouwens ook nog een moment dat Santi in de sprint Schouten uitspeelde en Teze redde met een tackle. Maar die raakte volgens mij de bal helemaal niet... Nouja, ik neem aan dat de VAR een herhaling uit een andere hoek heeft gezien, dus dat het wel de bal was. Al kreeg Zeroukki voor de bal spelen in de eerste helft wel gewoon een vrije trap tegen en geel natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 3 minuten geleden zei MetalMichael: Manschot bakt er he-le-maal niks van. Nu nog even geel aan Ueda omdat die het gore lef heeft gewoon op te staan ipv tijd te rekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Manschot past zich gewoon aan de verdediging van beide ploegen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Timon krijgt nu wel direct de kans om te laten zien dat hij terechte 1e keeper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Zojuist zei 007mark: Timon krijgt nu wel direct de kans om te laten zien dat hij terechte 1e keeper is. Had er natuurlijk gewoon af gemoeten, dan had Bijlow 'het kunnen laten zien'. Zo'n penaltyreeks zegt niet heel veel over dat je terecht de eerste keeper bent vind ik trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Behalve als je Jasper Cillessen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten