Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Niet echt fan van het uittenue, maar vind het ook weer niet heel slecht. Gewoon een 6je en dus een dikke voldoende :classic_wink:

Ben het met @Urbeto eens dat het logo wederom verpest wordt door het mee te laten kleuren. Het logo moet gewoon altijd in de juiste kleuren zijn. Verder vind ik dat de banen op de schouders het minder maken. Had het denk ik mooier gevonden als de patronen doorgetrokken werden. Wel echt een mooie kleur blauw waarvoor gekozen is.

Kunnen we er dan vanuit gaan dat Giménez blijft aangezien die op de foto's staat? :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De basis is vooralsnog natuurlijk prima, maar als je geen versterking op 10 en linksbuiten krijgt wordt het probleem van vorig jaar alleen nog maar groter. Verrassing, dreiging en creativiteit zijn dan wel echt een uitdaging in de laatste 30 meter van het spel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van wat ik gezien heb is dat er inderdaad wel één voor de toekomst. Hij maakt logische keuzes en heeft een natuurlijk gevoel voor de ruimte. Fysiek is ook wel op orde, zeker voor zijn 17 jaar.

Heb je ook naar die oefenwedstrijden zitten kijken? Ik vind Milambo namelijk niet echt stappen maken, terwijl die er toch al twee jaar min of meer bij zit. Zechiel viel mij van de andere talenten eigenlijk nog het meeste op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djordison:

Van wat ik gezien heb is dat er inderdaad wel één voor de toekomst. Hij maakt logische keuzes en heeft een natuurlijk gevoel voor de ruimte. Fysiek is ook wel op orde, zeker voor zijn 17 jaar.

Heb je ook naar die oefenwedstrijden zitten kijken? Ik vind Milambo namelijk niet echt stappen maken, terwijl die er toch al twee jaar min of meer bij zit. Zechiel viel mij van de andere talenten eigenlijk nog het meeste op. 

Alleen de laatste niet. Maar eens met je post. Ben ook wel benieuwd wat ze uiteindelijk met Milambo gaan doen. Sinds vandaag wel vast bij het eerste. Bullaude ook matig in de voorbereiding tot nu toe. Zonde, want nu ligt er wel een kans voor hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terechte conclusie over Bullaude @MetalMichael Dat komt er ook maar niet echt uit. Rond Shakhtar uit leek hij er even door heen te komen, maar ook nu weer heel wisselvallig. Die zou dit seizoen toch echt een stap moeten maken qua minuten, want anders wordt het wel een moeilijk verhaal. Beetje eigenlijk wat Wålemark vorig jaar had moeten doen, maar dat is ook niet gelukt. Die moet echt gaan spelen ergens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de opstelling van DtK in de zaak Geertruida ben ik er niet zo bang voor. En als hij gaat dan moet je echt denken aan 45+. Denk niet dat er clubs zijn die dat gaan neerleggen. Plus dat hij de eerste 2 Europese wedstrijden geschorst is. 

Wellicht volgend seizoen als hij het ook in de CL heeft laten zien en in de eredivisie 25 goals heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betreft is de positie van Feyenoord gelukkig wel enorm veranderd de afgelopen jaren. Als Don Dennis zo helder communiceert met andere clubs als hij dat in de media doet komt het wel goed. Dan gaan we inderdaad weer een stap maken qua vraagprijs. 

Die Gimenez oogt langzamer dan hij daadwerkelijk is, deze actie lukt ook alleen maar omdat ie nog best rap is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Wellicht volgend seizoen als hij het ook in de CL heeft laten zien en in de eredivisie 25 goals heeft gemaakt.

Ik denk dat die 15 goals in 32 wedstrijden afgelopen seizoen inderdaad ook als te weinig wordt gezien. Vertekend beeld natuurlijk, vanwege z’n vele invalbeurten aan het begin, maar denk dat het toch meespeelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer te spreken over Zechiel en natuurlijk ons goudhaantje Sauer :< Man wat druipt daar de klasse vanaf zeg. Klopt het dat Milambo centraal achterin heeft gespeeld afgelopen oefenwedstrijd? Zag wat daarover voorbij komen op Twitter omdat hij daar in de jeugd ook gestaan heeft. Bij hem lijkt het kwartje maar niet te vallen want talent heeft die genoeg. Doet me overigens ook wel een beetje denken aan Luts in zijn beginjaren bij de selectie. Beetje dromerig, iets te lage handelingssnelheid en zie nu. :D Hopen op een Geertruida scenario. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-5-2023 om 21:49 zei 007mark:

Dan richting een rechtsback, waar ik Elias Jelert (FC Copenhagen) naar voren schuif. Heeft zich als 19-jarige daar gedurende het seizoen in de basis gespeeld en doet dat zeer verdienstelijk. Komt van alle U23 rechtsbacks, die niet in de top-5 competities spelen, het meest in de buurt van Geertruida's prestaties. En doet het zelfs verdedigend zelfs beter.

Op 9-7-2023 om 15:58 zei Lenstra:

#MarkVerweij?  

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-scout-talentvolle-rechtsback-van-fc-kopenhagen

Na Nakamura en Isaksen al de 3e speler die in mijn overzicht stond, die ook daadwerkelijk genoemd wordt in de media :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-scout-talentvolle-rechtsback-van-fc-kopenhagen

Na Nakamura en Isaksen al de 3e speler die in mijn overzicht stond, die ook daadwerkelijk genoemd wordt in de media :-D 

Citaat

Feyenoord en Ajax hadden allebei een oogje op FC Kopenhagen-rechtsback Elias Jelert, maar de nummer één en drie van de Eredivisie lijken achter het net te gaan vissen. Jelert staat namelijk op het punt om zijn contract te verlengen bij Kopenhagen.

Het in Denemarken toonaangevende Ekstra Bladet maakt melding van het Jelert-nieuws. De twintigjarige back heeft zich afgelopen seizoen in de basis gespeeld bij Kopenhagen en dat is dus niet onopgemerkt gebleven bij Feyenoord en Ajax. Samen met Burnley, Eintracht Frankfurt en Stade Rennais hadden de Nederlandse topclubs een oogje op Jelert. Van onderhandelingen was nog geen sprake, maar een transfer lijkt er nu sowieso niet te komen.

Jelert gaat binnenkort zijn contract, dat nu nog loopt tot medio 2026, namelijk met één jaar verlengen bij Kopenhagen. De Deense kampioen wil de verdediger graag nog niet verkopen. Jelert wil zelf ook blijven: hij hoopt met Denemarken actief te kunnen zijn op het EK 2024, wat een mooie springplank voor een transfer kan zijn. Toch durft Ekstra Bladet niet definitief uit te sluiten dat de talentvolle back deze zomer al weggaat bij Kopenhagen.

Feyenoord en Ajax kijken op de transfermarkt allebei rond naar een nieuwe rechtsback. Bij de Rotterdammers worden Lutsharel Geertruida en Marcus Pedersen gelinkt aan een exit, terwijl Ajax er aanvankelijk op hoopte om Jorge Sánchez te slijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites