MetalMichael Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Dat ben ik meteen met je eens hoor. Maar daar zou de KNVB in het programma al rekening mee moeten houden, dat je, zeker in de tweede seizoenshelft, de toppers (onderlinge wedstrijden tussen Ajax-Feyenoord-PSV) in weken zet waar geen Europees gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 5 uur geleden zei PJHoutman: Alleen onder de zogenaamde kenners, ieder normaal mens vindt dat een walgelijke manier van voetballen. Ik zie liever dat soort ploegen dan zeer naïef te gaan voetballen en met 5-0 weg gespeeld te worden. Is het leuk voor de neutrale supporter die leuk en mooi voetbal wil zien nee. Is het effectief tegen tegen een betere tegenstander ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 4 uur geleden zei MetalMichael: Hoeft niet, je kunt ook schuiven met data van de competitie. Geen toppers plannen in Europese weken zou al een eerste stap zijn, maar de maandag als speeldag zou sportief gezien het beste uitkomen. Dat is commercieel alleen de minst interessante dag. Ooit verloor Ajax letterlijk het kampioenschap doordat ze Europees zo goed presteerden en 120 minuten uit in Gelsenkirchen speelden om dan zondag uit bij PSV kansloos te verliezen die daarna kampioen zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 4 uur geleden zei Socrates: Maar verre van waterdicht als je generaliserende conclusies wil trekken op basis hiervan. Want wat is bijvoorbeeld een groot verschil tussen ploegen die in dit geval op dinsdag/woensdag spelen en ploegen die op donderdag spelen? Het onderzoek is echter niet gedaan naar di/wo vs. do, maar naar 2 rustdagen vs. 3 of meer. Sterker nog; teams die op zaterdag spelen na een woensdagavondwedstrijd halen minder punten (gem 0.55 punten minder dan teams met 3 dagen rust) dan teams die op zondag spelen na een donderdagavondwedstrijd (gem 0.41 punten minder). Jouw argument, dat CL-teams beter zijn en dus minder punten zullen verspelen, gaat niet op. Sterker nog; de impact op die teams lijkt groter te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 10 minuten geleden zei PJHoutman: Het onderzoek is echter niet gedaan naar di/wo vs. do, maar naar 2 rustdagen vs. 3 of meer. Sterker nog; teams die op zaterdag spelen na een woensdagavondwedstrijd halen minder punten (gem 0.55 punten minder dan teams met 3 dagen rust) dan teams die op zondag spelen na een donderdagavondwedstrijd (gem 0.41 punten minder). Jouw argument, dat CL-teams beter zijn en dus minder punten zullen verspelen, gaat niet op. Sterker nog; de impact op die teams lijkt groter te zijn. Maar ze nemen toch niet alleen CL-ploegen mee? Ook gewoon bekerwedstrijden of doordeweekse competitiewedstrijden? Dus dat kan je dan ook weer niet zo stellig zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Bekerwedstrijden zijn niet meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Competitie dus wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Competitie dus wel. Ja, maar jouw oorspronkelijke punt (di/wo vs do) wordt dus sowieso niet ondersteund door dit onderzoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 21 uur geleden zei ReneLeBlanc: Lees ik hier nou echt dat mensen dit gewoon een faire beuk vinden? Nul oog voor de bal, elleboog die naar achteren wordt gepland alsof het niets is. Manman, en dan Feyenoorders afkraken omdat ze subjectief zijn. Trots hoe we de eerste helft gespeeld hebben, zo ontzettend zuur hoe we de tweede helft in zijn gegaan. Als je een goede keeper op doel had gehad was die 2-2 nooit gevallen, wat een enorme flapdrol. Verder ook weer bijzonder dat iedereen het voor die blonde nicht op neemt. Ben heel blij dat die niet in ons mooie shirt speelt want wat een ongelofelijk triest figuur en dan je aanvoerder die dit soort gedrag aanmoedigt/versterkt/doorzet. Nee prima, chapeau. Week geleden nog lopen janken om Benfica en nu dit soort streken uithalen. Top club hoor, laat maar weer is zien waarom ieder andere club zo'n bloedhekel aan jullie heeft. Nee hoor, dat komt vooral voort uit jaloezie. Later worden daar dan dit soort kulargumenten bij gehaald. Lekker ook dat je zo overdrijft ook, er zijn al meerdere Ajax supporters hier die die actie van Martinez gewoon een penal vonden. En ook al meerdere die dat gedrag van Antony walgelijk vinden. Benfica met Ajax vergelijken is dan wel weer lekker hoog in je emotie, je vergelijkt 4 minuten tijdrekken met 50? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Nee hoor, dat komt vooral voort uit jaloezie. Later worden daar dan dit soort kulargumenten bij gehaald. Lekker ook dat je zo overdrijft ook, er zijn al meerdere Ajax supporters hier die die actie van Martinez gewoon een penal vonden. En ook al meerdere die dat gedrag van Antony walgelijk vinden. Benfica met Ajax vergelijken is dan wel weer lekker hoog in je emotie, je vergelijkt 4 minuten tijdrekken met 50? Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Ik heb nergens Benfica met Ajax vergeleken dat doet die geweldige timpy. Wat boeit Benfica mij namelijk? Of wat Ajax tegen Benfica doet? Nogmaals het interesseert me geen hol wat Ajax in Europa doet, al vliegen ze er in de groepsfase uit het zal me een worst wezen. Ik heb niets met die club niet omdat ik jaloers ben maar om dit gedrag van zowel spelers als supporters. 99% vind dit geweldig en blablablabla. Overdrijven? Vind ik wel meevallen, maar goed Ajax-fans weten inderdaad wel wat overdrijven inhoudt ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Je hebt duidelijk niet goed gelezen. Ik heb nergens Benfica met Ajax vergeleken dat doet die geweldige timpy. Wat boeit Benfica mij namelijk? Of wat Ajax tegen Benfica doet? Nogmaals het interesseert me geen hol wat Ajax in Europa doet, al vliegen ze er in de groepsfase uit het zal me een worst wezen. Ik heb niets met die club niet omdat ik jaloers ben maar om dit gedrag van zowel spelers als supporters. 99% vind dit geweldig en blablablabla. Overdrijven? Vind ik wel meevallen, maar goed Ajax-fans weten inderdaad wel wat overdrijven inhoudt ja. Maar even lekker neutraal zijn he, Ajax, boeien, Feyenoord, boeien. Benfica al helemaal boeien. Heb jij dan gemist en niet gezien dat Feyenoord tot en met de 2-2 en zelfs de 3-2 gewoon fucking veel tijd aan het rekken was? Sowieso een vraag voor alle Feyenoorders hier, want lees hier toch alleen maar over Ajax en niks over het eigen tijdrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Dat komt door de achterlijke manier waarop het door Anthony en Tadic gebeurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 (bewerkt) 31 minuten geleden zei MetalMichael: Dat komt door de achterlijke manier waarop het door Anthony en Tadic gebeurde. Eens, maar ik heb toch liever 10 minuten raar doen en tijdrekken ipv 30 minuten tijdrekken. 22 maart 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Tis wat het is. Met Bijlow pak je iig gelijkspel misschien wel winst. Jammer. Ajax verdiende winnaar en best naar een vermakelijk potje zitten kijken. En dat geouwehoer over tijdrekken. Manmanman, ooit Spaanse wedstrijden gekeken? Part of the game. Beide kanten doen het als ze voorstaan/resultaat verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 1 uur geleden zei W00t: Tis wat het is. Met Bijlow pak je iig gelijkspel misschien wel winst. Jammer. Ajax verdiende winnaar en best naar een vermakelijk potje zitten kijken. En dat geouwehoer over tijdrekken. Manmanman, ooit Spaanse wedstrijden gekeken? Part of the game. Beide kanten doen het als ze voorstaan/resultaat verdedigen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je dat aspect van het spel niet mag verafschuwen toch? Nou zit er ook wel enigzins verschil tussen tijdrekken en wat Antony daar deed. Dat slaat gewoon nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 19 minuten geleden zei Elsjorro1990: Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je dat aspect van het spel niet mag verafschuwen toch? Nou zit er ook wel enigzins verschil tussen tijdrekken en wat Antony daar deed. Dat slaat gewoon nergens op. Nouja, ik ga niet zeggen dat ik ervan geniet maar het is wel effectief zolang er geen effectieve speeltijd is. Maar ik vind het altijd zo 'Nederlands' dat wij er altijd over vallen. Kijk eens een Clasico toen met Pepe, Ramos, Suarez, Neymar. Dat was alleen maar rollen en brullen. Geen haan die er naar kraait. Maar ben het volledig met je eens dat het niet om aan te zien is, alleen wij hebben een beetje een te perfect plaatje van voetbal voor ons. Het moet allemaal sportief en op balbezit. Ik heb het idee dat hierdoor wij als Nederlandse ploegen juist vaak de deksel op de neus krijgen in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 44 minuten geleden zei W00t: Maar ben het volledig met je eens dat het niet om aan te zien is, alleen wij hebben een beetje een te perfect plaatje van voetbal voor ons. Het moet allemaal sportief en op balbezit. Ik heb het idee dat hierdoor wij als Nederlandse ploegen juist vaak de deksel op de neus krijgen in Europa. Alleen Ajax, hoor. Feyenoord en PSV hebben nog nooit op balbezit gespeeld en worden dan ook veel vaker geklopt op pure kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 44 minuten geleden zei W00t: Nouja, ik ga niet zeggen dat ik ervan geniet maar het is wel effectief zolang er geen effectieve speeltijd is. Maar ik vind het altijd zo 'Nederlands' dat wij er altijd over vallen. Kijk eens een Clasico toen met Pepe, Ramos, Suarez, Neymar. Dat was alleen maar rollen en brullen. Geen haan die er naar kraait. Maar ben het volledig met je eens dat het niet om aan te zien is, alleen wij hebben een beetje een te perfect plaatje van voetbal voor ons. Het moet allemaal sportief en op balbezit. Ik heb het idee dat hierdoor wij als Nederlandse ploegen juist vaak de deksel op de neus krijgen in Europa. Dat vind ik dan ook echt tenenkrommend ja. Vooral Ramos en Pepe. Als je zon grote kerel bent dat je wekelijks moordaanslagen uitvoert in het veld, dan vind ik het nog lachwekkender dat je zelf bij het minste of geringste doet alsof je half een dwarslaesie geschopt wordt. Maar goed, dat is mjjn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Als we op een oefenwedstrijdje tegen RKC af mogen gaan, hoeven we ons wat betreft de opvolging van Til niet echt heel druk te maken. Bassett speelt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Linssen 2 goals, dus kan ook mooi weer basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Dat mag ik wel hopen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 (bewerkt) Op 22-3-2022 om 14:05 zei W00t: Tis wat het is. Met Bijlow pak je iig gelijkspel misschien wel winst. Jammer. Ajax verdiende winnaar en best naar een vermakelijk potje zitten kijken. En dat geouwehoer over tijdrekken. Manmanman, ooit uberhaupt wedstrijden gekeken tegenwoordig? Part of the game. Gebeurt overal Beide kanten doen het als ze voorstaan/resultaat verdedigen. I fixed that for you W00t 23 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Zorg dan in ieder geval dat de spelling op orde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 7 minuten geleden zei MetalMichael: Zorg dan in ieder geval dat de spelling op orde is. Sorry gebeurt/gebeurd blijft pittig af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 12 uur geleden zei PJHoutman: Dat mag ik wel hopen ja. Jij ziet echt liever Linssen dan Dessers? Wauw. Hokke had ook wel goede voorwaartse passjes hoor, blinkt in de jeugd ook vaak wel uit. Verder ook leuk voor Bassett dat die even 90 minuten in de benen heeft gekregen in de Kuip, zal volgend jaar er echt moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten