Kyrill Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Is nu ineens wel VAR in de beker? Bij AZ-Ajax was het iig nog niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Zojuist zei Kyrill: Is nu ineens wel VAR in de beker? Bij AZ-Ajax was het iig nog niet.... Vanaf kwartfinale, net als vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Vanaf kwartfinale, net als vorig seizoen. Thnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Nieuwkoop, Spajic en Kokcu voor Geetruida, Botta en Lerra. Zal ongetweijfeld weer een enorm lastige wedstrijd worden. Verwacht een zwaarbevocht puntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Spajic Maar moest die penalty niet overgenomen worden? Moet toch een vloeiende aanloop zijn? Ja joh, kaartenhuis zakt weer in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Laat maar 5-0 worden joh, hoeven we ons er ook niet meer druk om te maken. Teringzooi allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Wat mij betreft is het tijd geworden dat de spelers contributie gaan betalen in plaats van enkel een salarisverlaging. Zo werkt het in de Kelderklasse ook al jaren uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Genoten van Toornstra vandaag, de rest struikelde van fout naar fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 Vanavond ff clubhouse zitten luisteren naar ESPN met o.a. Guido Albers en FeyenoordTM, wel wat interessante dingetjes. Geertruida zit nog op een (soort van) jeugdcongtractje. In de zomer wordt een verlenging concreet, i.v.m. het nieuwe boekjaar. Berghuis heeft al gesproken met Slot / Pusic over volgend seizoen. Feyenoord wilt hem erbij houden en hij staat er ook niet onwelwillend tegenover om zijn contract uit te dienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 19 uur geleden zei Goatruida: Vanavond ff clubhouse zitten luisteren naar ESPN met o.a. Guido Albers en FeyenoordTM, wel wat interessante dingetjes. Geertruida zit nog op een (soort van) jeugdcongtractje. In de zomer wordt een verlenging concreet, i.v.m. het nieuwe boekjaar. Berghuis heeft al gesproken met Slot / Pusic over volgend seizoen. Feyenoord wilt hem erbij houden en hij staat er ook niet onwelwillend tegenover om zijn contract uit te dienen. Dat van Geertruida verbaast me eigenlijk niet echt. Zit nu al vier jaar bij de selectie maar is pas dit seizoen echt de eerste keus geworden. Upgrade lijkt me wel prima, al heb ik er mijn twijfels bij of hij ooit echt een speler gaat worden die je naar een hoger niveau tilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 56 minuten geleden zei PJHoutman: Dat van Geertruida verbaast me eigenlijk niet echt. Zit nu al vier jaar bij de selectie maar is pas dit seizoen echt de eerste keus geworden. Upgrade lijkt me wel prima, al heb ik er mijn twijfels bij of hij ooit echt een speler gaat worden die je naar een hoger niveau tilt. Vind hem wel echt een groot talent, alleen weet niet zo goed waar ik hem graag wil zien. Rechtsback ontwikkeld die zich goed, wat me doet twijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Botteghin en Fer erin voor Spajic en Diemers. Nieuwkoop en Marsman spelen ook weer. Gaat weer een visuele marteling worden vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Genoten van deze eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Met wat we gewend zijn dit seizoen, valt het vandaag nog mee. Hebben in ieder geval een paar kansen gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Ik zou Sinisterra wisselen, doet al twee wedstrijden vrij weinig goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Dan zou ik Bozenik wel een halfuurtje willen zien. Kan Linssen naar links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 13 minuten geleden zei MetalMichael: Ik zou Sinisterra wisselen, doet al twee wedstrijden vrij weinig goed. Kopballen is hij wel gevaarlijk Verder is het weer niet veel vandaag inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Misschien snap ik de handsregel niet, maar zie net een bal richting goal tegen een hand aan gaan. Leuk dat die hand langs het lichaam is hoor, maar is het dan niet alsnog een penalty? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Vandaag met een mannetje of 50 (waaronder FeyenoordTM) zitten voorbeschouwen op Clubhouse. Zondag gaan we weer, mochten d'r mensen met clubhouse zijn zie jullie graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 50 mensen die tegelijk kunnen praten of hoe werkt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Totaal geen verrassend gelijkspel, maar jammer is het wel. Voldoende goede kansen gehad en drie keer paal/lat geraakt. Zondag moet je echt winnen om nog voor plek 3 te kunnen strijden, maar zie dat somber in tegen AZ. Of we moeten er deze keer tactisch wél iets tegenover zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 5 minuten geleden zei Zeus: 50 mensen die tegelijk kunnen praten of hoe werkt dat? Nee de mod geeft je de beurt geloof ik. Maar is nog altijd invite only. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 6 minuten geleden zei Zeus: 50 mensen die tegelijk kunnen praten of hoe werkt dat? Vind het het best te omschrijven als een live podcast. Zaten nu met 5 man te praten, was nog een beetje onwennig vanwege de eerste keer. Luisteraars kunnen (logischerwijs) luisteren en je hand opsteken als je wat wilt vragen. De mods kunnen ze dan toevoegen waarna ze vaak een vraag stellen of iets te vertellen hebben. Vandaag dus beetje over de wedstrijd gehad, loonoffers, en het volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Ik begin dat constante kiezen voor Linssen in de spits wel aardig beu te raken trouwens. Ik begrijp best dat Dick een punt probeert te maken, maar in een wedstrijd als deze, waarin je veel de bal hebt en constant op de helft van Groningen staat, heb je een Jørgensen nodig die combineert ipv een Linssen die alleen nuttig is bij hoge of diepe ballen. Vond Jørgensen in januari ook een paar potten goed spelen, beetje treurig dat hij nu ineens weer 0 minuten krijgt. Tevens begin ik me af te vragen of er achter de schermen toch niet echt iets aan de hand is met Haps, want de keuze voor Malacia vind ik ook kut. Aanvallend voegt die echt helemaal niets toe, passeert moeilijk, verslikt zich vaak in redelijk simpele passes. Verdedigend is het allemaal prima hoor, maar dat is tegen Groningen niet echt een issue, en het is ook niet alsof Haps heel slecht is in het verdedigende werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten