007mark Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Marsman in de goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Ligt het aan mij of wordt Senesi behoorlijk gehinderd in zijn doen en laten door die arm van hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Vond Senesi in balbezit echt weer prima trouwens. Maar jezus, Rangers heeft eigenlijk maar 2 echte kansen gehad en die vliegen erin. Zeker eerste helft was Feyenoord heer en meester. Berghuis onzichtbaar helaas. Wel een heerlijke goal van Sini zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Geertruida Laat die Kent even alles doen joh. In balverlies ook dramatisch, niet verwonderlijk dat Botta 'm op een gegeven moment niet meer aanspeelde. Wel blij dat we deze Europese onzin de komende 3, 4 jaar niet meer hoeven te doen, die lange autoritten zijn kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ik ben niet voor Feyenoord maar ik word al zo moe van deze coach. Ben wel benieuwd hoe jullie dat ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 @PJHoutman kroketten wel warm deze keer? @cimbomcu Ik ook. Polonaise wordt gelopen na overwinningen tegen de onderste twee ploegen in de Eredivisie, en verder 3x gelijk gespeeld tegen Groningen, Rangers en Young Boys . Alles oom positief benaderen en bedekken met de mantel der liefde, waarschijnlijk om de selectie 'vertrouwen te geven'. Krijg er de kriebels van. Onbegrijpelijke wissel ook om direct na de 2-2 Narsingh te brengen. Heeft heel het seizoen nog niets laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Zo, jongens. Die Geertruida was niet best he? 2 keer geen druk op de bal, doelpunt. Hadden een veel grotere uitslag moeten neerzetten in de eerste helft, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 3 uur geleden zei 007mark: @PJHoutman kroketten wel warm deze keer? @cimbomcu Ik ook. Polonaise wordt gelopen na overwinningen tegen de onderste twee ploegen in de Eredivisie, en verder 3x gelijk gespeeld tegen Groningen, Rangers en Young Boys . Alles oom positief benaderen en bedekken met de mantel der liefde, waarschijnlijk om de selectie 'vertrouwen te geven'. Krijg er de kriebels van. Onbegrijpelijke wissel ook om direct na de 2-2 Narsingh te brengen. Heeft heel het seizoen nog niets laten zien. Larsson was geblesseerd, andere aanvallers hadden we niet. Bannis zat niet bij de selectie. Kroketten heb ik dit keer bij Ome Bram gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 23 uur geleden zei 007mark: @PJHoutman kroketten wel warm deze keer? @cimbomcu Ik ook. Polonaise wordt gelopen na overwinningen tegen de onderste twee ploegen in de Eredivisie, en verder 3x gelijk gespeeld tegen Groningen, Rangers en Young Boys . Alles oom positief benaderen en bedekken met de mantel der liefde, waarschijnlijk om de selectie 'vertrouwen te geven'. Krijg er de kriebels van. Onbegrijpelijke wissel ook om direct na de 2-2 Narsingh te brengen. Heeft heel het seizoen nog niets laten zien. Naja, dat vertrouwen geven is denk ik onzin. Dickie is gewoon een angsthaas. Blij met een gelijkspel tegen Groningen, verwachten vooraf dat je niet gaat winnen thuis tegen Rangers. Zeuren over de pers dat ze competities als Schotland niet serieus nemen. Wordt een zwaar jaar. Je bent coach van Feyenoord man, komop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Zojuist zei cimbomcu: Naja, dat vertrouwen geven is denk ik onzin. Dickie is gewoon een angsthaas. Blij met een gelijkspel tegen Groningen, verwachten vooraf dat je niet gaat winnen thuis tegen Rangers. Zeuren over de pers dat ze competities als Schotland niet serieus nemen. Wordt een zwaar jaar. Je bent coach van Feyenoord man, komop. Juist daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Die tweede helft jongens, dat kan echt niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Wel tof dat Sini zich steeds nadrukkelijker laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 14 minuten geleden zei PJHoutman: Wel tof dat Sini zich steeds nadrukkelijker laat zien. Lichtpuntje inderdaad. Wel onbegrijpelijk dat ze na de wedstrijd zo lovend waren over Kokcu. Was de Feyenoorder met het meeste balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 Op 1-12-2019 om 19:42 zei 007mark: Lichtpuntje inderdaad. Wel onbegrijpelijk dat ze na de wedstrijd zo lovend waren over Kokcu. Was de Feyenoorder met het meeste balverlies. Heb je wel naar de wedstrijd gekeken?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 11 minuten geleden zei frietsaus: Heb je wel naar de wedstrijd gekeken?? Ja friet. Nog meer intelligente vragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Ja friet. Nog meer intelligente vragen? Helaas niet zo intelligent als de opmerking dat Kökcü onterecht lof kreeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 Op 1-12-2019 om 19:42 zei 007mark: Lichtpuntje inderdaad. Wel onbegrijpelijk dat ze na de wedstrijd zo lovend waren over Kokcu. Was de Feyenoorder met het meeste balverlies. Is dat niet een beetje de Ziyech discussie in het klein? Hij verliest de bal vaker, maar hij creëert wel als één van de weinigen mogelijkheden voor anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Is dat niet een beetje de Ziyech discussie in het klein? Hij verliest de bal vaker, maar hij creëert wel als één van de weinigen mogelijkheden voor anderen. Eén key pass per 90 min vind ik echt veel te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 Een key pass is dan een pass die tot een doelpoging leidt? Of is het een pass die de linies doorbreekt? Of kan het ook een pre-assist-achtige pass zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een key pass is dan een pass die tot een doelpoging leidt? Of is het een pass die de linies doorbreekt? Of kan het ook een pre-assist-achtige pass zijn? Ik heb de statistieken van WhoScored gebruikt, die hanteren dat een key pass leidt tot een schot van een medespeler. Als je als 10 in een elftal dat veel de bal heeft maar gemiddeld 1x (0.93 zelfs) per 90min een schot van een medespeler inleid, vind ik dat matig. Ik zeg trouwens niet dat dat alleen aan Kökcu ligt, zeker onder Stam werd hij veel minder in het spel betrokken, maar hij valt me enorm tegen. Hij maakt enorm vaak de beslissing om het spel te vertragen en met de bal te gaan lopen. Lijkt wat dat betreft qua speelstijl enorm op Vilhena. 3 december 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 Dat is dan inderdaad niet best, maar dat zegt dus niks over het wegsturen van een winger, die vervolgens een doelpoging voorbereidt. Statistieken zeggen niet alles. Ik heb Kökcu een aantal keren live mogen aanschouwen en ik vond hem een van de weinige spelers van Feyenoord die creatieve oplossingen vond op het veld. Niet altijd even effectief, maar wel iemand die verrassende dingen deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dat is dan inderdaad niet best, maar dat zegt dus niks over het wegsturen van een winger, die vervolgens een doelpoging voorbereidt. Statistieken zeggen niet alles. Ik heb Kökcu een aantal keren live mogen aanschouwen en ik vond hem een van de weinige spelers van Feyenoord die creatieve oplossingen vond op het veld. Niet altijd even effectief, maar wel iemand die verrassende dingen deed. Dit dus, Kökcü opende op Malacia die de assist gaf op Berghuis en heb hem vele malen meer een aanval zien inleiden. Ik denk dat mensen vaak zien wat ze willen zien, en ja ik ben absoluut fan van die jongen... Heeft het wel in zich om op een behoorlijk niveau te belanden (geen absolute top, maar een zeer goede subtopper in Europa zal hij ooit terecht komen zeg en hoop ik). Edit: @PJHoutman Kökcü de eerste 2 of 3 wedstrijden onder Advocaat vertraagde inderdaad enorm, aan het einde onder Stam was dit ook meer het geval. Hij verplaatst vaak het spel en creeert een opening of een kans op een kans. De voorassist zoals Guime al zegt... Het lijkt me dat jij dit wel ziet. 3 december 2019 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2019 Share Geplaatst 3 december 2019 Ik heb een pleurishekel aan een 10 die het tempo uit de aanval haalt. Kökcu doet dat ook vaak júist als er ruimte ligt achter de verdediging of aan de flanken, omdat hij dan wil temporiseren. Heeft weinig met een ‘voorassist’ te maken en veel meer met fantasieloos breien. Imo legt Kökcu niet genoeg risico in zijn spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 december 2019 Share Geplaatst 4 december 2019 Kökcü vertraagde absoluut niet de laatste 2 wedstrijden, het lijkt er vaak op dat mensen zien wat ze willen zien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 december 2019 Share Geplaatst 4 december 2019 1 uur geleden zei frietsaus: Kökcü vertraagde absoluut niet de laatste 2 wedstrijden, het lijkt er vaak op dat mensen zien wat ze willen zien... De laatste twee wedstrijden was Marsman ook goed, dat vind ik echt geen argument. Ik bekijk zijn carrière in Feyenoord 1 tot nu toe en daarin heb ik echt nog niet heel veel gezien waarin ik denk ‘dit wordt er een’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten