Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Dus als je eerst de bal speelt en vervolgens iemand zijn enkel / been kan breken is dat helemaal prima. Misschien toch maar weer eens mijn rentree maken in het voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Ik zou eerst proberen je rentree te maken in groep vijf, waar je je begrijpend lezen iets kan bijspijkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Zou je bril eens afzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Nounou wat gezellig weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 12 uur geleden zei PJHoutman: Ik zou eerst proberen je rentree te maken in groep vijf, waar je je begrijpend lezen iets kan bijspijkeren. Deze was mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Smal; Hwang, Zerrouki, Timber; Hadj-Moussa, Redmond, Paixao. Poeh, houd niet over zeg. Benieuwd natuurlijk naar Redmond. Maar deze opstelling zou op enkelen na ook niet misstaan voor een ploeg in het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 6 minuten geleden zei 007mark: Benieuwd natuurlijk naar Redmond Hoop het beste, maar verwacht er niks van. Vorig seizoen geen basisspeler in zijn jeugdelftal volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Waaroom weer Zerrouki? Zechiel of Nadje zijn er gewoon. Speelt zonder zelfvertrouwen en is te traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Kozakken Boys zegt nee tegen deze opstelling. Gelijkspelletje lijkt me zeer realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Ik zeg 0-5 of 1-6 winst voor Feyenoord!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november (bewerkt) Het fatalisme is wel weer helemaal terug he. Binnen 3 minuten de 0-1, voetbalt tegen dit soort tegenstanders toch een heel stuk makkelijker doorgaans. 10 november bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november #MasterplanMaduro met 5 achterin. Eerste voorzet goal. Hahaha. Lekker voorzetje trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Trauner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Trauner Valt voor Priske ook niet tegenop te coachen eigenlijk he, met al die persoonlijke fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Nou, als zelfs Zerrouki gaat scoren. Vingertje dan weer niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november ZERROUKI SEASON Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Wat een assist zeg. En dat vingertje dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Dat vingertje Tikt de bal in een leeg doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Misschien leest ie mee in dit topic,ik snap het vingertje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Dit verklaart wel de ziekenhuisbal van Trauner zojuist. Geen overtreding verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 8 minuten geleden zei MetalMichael: Dit verklaart wel de ziekenhuisbal van Trauner zojuist. Geen overtreding verder. Je moet toch nooit zo ga pingelen als je zo'n type verdediger bent. Wel een heerlijke assist van Hancko trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Trauner, Hwang en Timber er nu ook af. Ben er nog helemaal niet gerust op, want blijft bijzonder weinig kwaliteit over aan onze zijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Verdienste van Hadj deze goal. Speelt sowieso een goede wedstrijd vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 1 uur geleden zei Kyrill: Ik zeg 0-5 of 1-6 winst voor Feyenoord!! Bijna bijna 1-3 kan nog soort van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Hadj-Moussa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten