Sick Blik Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) 12 minuten geleden zei Arezo: Plaaggeest. En ik ga dit rapporteren wegens gebrek aan Bassie en Adriaan kennis Ah sorry, is echt lang geleden. Ik had alles van Bassie en Adriaan op videoband als kind. Ja en die Rutger post ook altijd dingen als 'de kliks rijzen de pan uit' of 'toch kijk je altijd op mn site', zodra die kritiek krijgt. Mooiste meltdown was nog toen iemand een bericht van hem had ontdekt waar die zei 'Maakt me niet uit of Slot naar Ajax gaat, zolang ik maar de primeur heb' 17 augustus bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Het gaat hier nu al weer veel te lang over die oelewapper. Heeft Te Kloese al weer wat nationaliteiten toegevoegd aan het vreemdelingenlegioen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Wel te hopen. Nederlandse voetballers komen tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Leuk, maar die gozer mag best eens een paar tikken en tot de orde worden geroepen. Zogenaamd doet hij dingen 'in het belang van de club', maar brengt alles naar buiten wat los en vast zit. Nu ook weer; geruchten dat vandaag gewoon weer 4-3-3 zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 20 uur geleden zei PJHoutman: Het gaat hier nu al weer veel te lang over die oelewapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Niet bepalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Hij is toch vriendjes met de zoon van Sjaak Troost? Die dus blijkbaar alle (vertrouwelijke) informatie met zijn zoon bespreekt aan de ontbijttafel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus BUENOS DIASSSS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Goede huurling die Bueno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Beste linkerkant van Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Bueno valt echt heel positief op. Kan ik van die vreselijke Zerrouki en van het gestuntel van Wellenreuther helaas niet zeggen. Gelukkig kan je dat tweede gewoon intern oplossen. En misschien het eerste ook met Zechiël. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 6 minuten geleden zei The Kerfts: Bueno valt echt heel positief op. Kan ik van die vreselijke Zerrouki en van het gestuntel van Wellenreuther helaas niet zeggen. Gelukkig kan je dat tweede gewoon intern oplossen. En misschien het eerste ook met Zechiël. Zeker weten. Zechiël weet op het moment dat hij de bal krijgt in ieder geval al wat zijn opties zijn. Zerrouki begint dan vaak pas met denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Zerrouki is gewoon echt een tyfusidioot, als ik zo vrij mag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Milambo en Timber zijn wel 2 fijne spelers, dus verder staat het middenveld imo wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Zit hier inderdaad met een kussentje op schoot als die Milambo en Timber aan de bal zijn. Paixao ook lekker (zolang het a. buiten de 16 is en b. hij niet probeert te schieten). Vraag je je toch af of Stengs nou de sleutel is. 18 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Nieuwkoop kan niet verder. Je kon er op wachten. Geertruida op RB wellicht ook iets meer balans in het elftal, omdat hij iets dieper blijft. Mooi goaltje! 18 augustus bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Als Stengs opeens ballen zo gaat schieten. Lekker zeg 18 augustus bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Goed begin aan de tweede helft zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Haha die grensrechter. Scheelde 2 meter in beide gevallen (Hancko wel niet buitenspel en Santi hinderlijk ja/nee) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Dat Zwolle is wel heel zwak zeg. Nou ja, ook wel eens lekker zoveel goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Zojuist zei aron24: Dat Zwolle is wel heel zwak zeg. Nou ja, ook wel eens lekker zoveel goals Mwa, het dondert als een kaartenhuis in elkaar na de 4-0, maar vond dat we ze in de eerste helft best vaak gevaarlijk lieten lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Tnx Ramiz! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 1 uur geleden zei Magikarp: Zerrouki is gewoon echt een tyfusidioot, als ik zo vrij mag zijn. Dat mag ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Lekker voor het krediet van Stengs dat ie gelijk belangrijk is. Santi ook prima vandaag. Makkelijke goals, maar zeker die tweede had hij eind vorig seizoen niet gemaakt denk ik. Op naar de derby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Aardige tweede helft, verder was het niet zoveel. Aannames bijzonder slecht, en als ie de bal eens onder controle had grossieerde hij in foute beslissingen. 18 augustus bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten