ReneLeBlanc Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wat een gedoe zeg. FTM loopt weer een maand lang interessant te doen en allemaal suggestieve dingen te beweren. Kwalletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wat dan? Het was duidelijk dat Feyenoord voor een aantal spelers (zeer) concreet was en dat hebben we kunnen zien. Dat er verder geen transfer doorgaat, ligt niet aan hem, maar aan TK. Is Dilrosun nou eigenlijk verkocht? Op z’n Wikipedia staat ie al bij America, maar heb nog niks van de clubs gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 7 uur geleden zei Lenstra: Wat dan? Het was duidelijk dat Feyenoord voor een aantal spelers (zeer) concreet was en dat hebben we kunnen zien. Dat er verder geen transfer doorgaat, ligt niet aan hem, maar aan TK. Is Dilrosun nou eigenlijk verkocht? Op z’n Wikipedia staat ie al bij America, maar heb nog niks van de clubs gezien. Al die berichten over persoonlijk akkoord, nog niet van de baan en dan steeds benoemen dat DtK vanaf zijn vakantie adres dingen doen. Stemmingmakerij. Eng ventje die teveel aandacht heeft gekregen in de tijd van Troost maar nu niet meer alles meekrijg en daarom maar in de rondte nieuws aan het gooien is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 15 uur geleden zei 007mark: En dan Sauer aan Excelsior verhuren, terwijl ik ervan overtuigd ben dat Sauer beter is dan Driouech. Hier ben ik het niet mee eens. In potentie is die zeker beter, maar op dit moment is Driouech toch nog g eewoon beter? Het heeft vast een reden dat Sauer tot nu toe toch nog wel (te) weinig minuten maakt? Met nog Europa League voetbal, bekervoetbal en in de competitie alles voor te spelen had ik toch wel graag een extra speler er bij gezien. Daarnaast was het voor Sauer erg goed geweest om een half jaar lang alles te spelen zodat die volgend seizoen gewoon weer een stapje verder is dan dat die nu is. Nu gaat die het toch gewoon weer van de invalbeurten moeten hebben, want Slot kiest toch liever voor zekerheid met bijv. Nieuwkoop op rechtsbuiten ipv Sauer in de basis en dan Paixao naar rechts, waar ik hem vorig jaar ook het beste vond eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Excelsior wilde m niet een halfjaar maar anderhalf jaar. Wat ik overigens een prima deal had gevonden mits ze opnieuw zouden evalueren na een halfjaar. Aan de andere kant is de spoeling inmiddels zo dun dat Sauer en misschien zelfs Slory wel kansen moeten gaan krijgen. ivanusec moet ook wel weer aan de bak komen want dit slaat natuurlijk nergens op dat je Nieuwkoop boven zowel Sauer als Ivanusec gaat kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari https://www.vi.nl/video/teleurstellende-window-feyenoord-dilrosun-weg-en-geen-vervanger Dit transfergejosti word ik ook wel erg simpel van hoor. "Teleurstellende window". Dilrosun eindelijk opgetyft en nog met winst ook. Als we nou gewoon eens gebruik maken van de buitenspelers die er al zijn (Ivanusec, Alireza en Sauer bijv.) in plaats van elke drie weken een nieuwe kopen omdat Slot niet weet wat hij wil, dan gaat het vanzelf beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 5 minuten geleden zei PJHoutman: https://www.vi.nl/video/teleurstellende-window-feyenoord-dilrosun-weg-en-geen-vervanger Dit transfergejosti word ik ook wel erg simpel van hoor. "Teleurstellende window". Dilrosun eindelijk opgetyft en nog met winst ook. Als we nou gewoon eens gebruik maken van de buitenspelers die er al zijn (Ivanusec, Alireza en Sauer bijv.) in plaats van elke drie weken een nieuwe kopen omdat Slot niet weet wat hij wil, dan gaat het vanzelf beter. Precies, je bent een van je grootverdieners kwijt die heel weinig gebracht heeft en je maakt er nog winst op ook. Die miljoenen die hij je heeft opgeleverd steek je niet in een ventje als Driouch (wat sowieso een linksbuiten is ipv rechtsbuiten) maar hou je op zak voor aankomende zomer. Wat mij betreft wordt er nu wel een TD aangesteld die alles op orde gaat maken voor aankomende zomer zodat je niet weer elke keer te laat bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Iran verslaat Japan in de kwartfinale door een penalty van Jahanbakhsh in de 94e minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Liever Ueda eerder terug dan Ali dus niet ongunstig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Ben benieuwd waarmee Slot nu weer op de proppen komt. Vrees dat Minteh gaat starten maar Sauer was gisteren niet mee met O21. Ik zou toch echt met Paixao op rechts beginnen en dan Ivanusec of Sauer op links. Milambo was overigens ook niet mee en Belt is er godszijdank niet bij dus hopelijk weer even Tango tijd. Zou Ueda ook vanaf links kunnen spelen? Weet iemand dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ben benieuwd waarmee Slot nu weer op de proppen komt. Vrees dat Minteh gaat starten maar Sauer was gisteren niet mee met O21. Ik zou toch echt met Paixao op rechts beginnen en dan Ivanusec of Sauer op links. Milambo was overigens ook niet mee en Belt is er godszijdank niet bij dus hopelijk weer even Tango tijd. Zou Ueda ook vanaf links kunnen spelen? Weet iemand dit? Maar twee potjes op linksbuiten gespeeld. https://www.transfermarkt.nl/ayase-ueda/leistungsdatendetails/spieler/589128 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 1 minuut geleden zei Thierryvane: Maar twee potjes op linksbuiten gespeeld. https://www.transfermarkt.nl/ayase-ueda/leistungsdatendetails/spieler/589128 Dat was de vraag niet. Karsdorp had ook nog niet op rechtsback gespeeld en heeft daar toch wel een aardige carrière van gemaakt, omdat hij de kwaliteiten ervoor had. Ueda heeft de kwaliteiten voor linksbuiten in ons systeem overigens niet. Om antwoord te geven op de vraag van @ReneLeBlanc. Ueda wordt trouwens ook erg opgehypet door zijn goals bij Japan. Heb twee van zijn wedstrijden in zijn geheel bekeken, waarin hij 3x scoorde. Daarbuiten was het niet heel bijzonder wat hij liet zien. Ben benieuwd of hij het stokje volgend jaar kan overnemen. De signalen tot nu toe stemmen me niet heel positief, maar goed dat deed het eerste seizoen van Timber ook niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 3 minuten geleden zei MetalMichael: Dat was de vraag niet. Karsdorp had ook nog niet op rechtsback gespeeld en heeft daar toch wel een aardige carrière van gemaakt, omdat hij de kwaliteiten ervoor had. Ueda heeft de kwaliteiten voor linksbuiten in ons systeem overigens niet. Om antwoord te geven op de vraag van @ReneLeBlanc. Ueda wordt trouwens ook erg opgehypet door zijn goals bij Japan. Heb twee van zijn wedstrijden in zijn geheel bekeken, waarin hij 3x scoorde. Daarbuiten was het niet heel bijzonder wat hij liet zien. Ben benieuwd of hij het stokje volgend jaar kan overnemen. De signalen tot nu toe stemmen me niet heel positief, maar goed dat deed het eerste seizoen van Timber ook niet echt. Feit dat hij er maar twee potten heeft gespeeld in zijn carrière zegt voldoende lijkt mij. Maar fair enough. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 55 minuten geleden zei MetalMichael: Dat was de vraag niet. Karsdorp had ook nog niet op rechtsback gespeeld en heeft daar toch wel een aardige carrière van gemaakt, omdat hij de kwaliteiten ervoor had. Ueda heeft de kwaliteiten voor linksbuiten in ons systeem overigens niet. Om antwoord te geven op de vraag van @ReneLeBlanc. Ueda wordt trouwens ook erg opgehypet door zijn goals bij Japan. Heb twee van zijn wedstrijden in zijn geheel bekeken, waarin hij 3x scoorde. Daarbuiten was het niet heel bijzonder wat hij liet zien. Ben benieuwd of hij het stokje volgend jaar kan overnemen. De signalen tot nu toe stemmen me niet heel positief, maar goed dat deed het eerste seizoen van Timber ook niet echt. Nee denk ook niet dat die perse in ons systeem past maar goed dan doen wel meer vleugelspelers niet Ik heb ook wel wat momenten gezien van Ueda maar ik zie wel potentie hoor, hoe hij aanspeelbaar was en de bal bij zich hield kon mij wel bekoren. Gisteren ook sterk in het duel wat uiteindelijk de 1-0 voor Japan opleverde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari De CL-variant met Zerrouki dus. Zo gaat het grote rouleren en zoeken naar de juiste opstelling dus. Eigenlijk weinig vertrouwen in vandaag en vooral benieuwd welke excuses er nu weer gaan komen; 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Gelukkig is Pavlidis lekker zelfzuchtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari We worden van het kastje naar de muur gespeeld op het moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Godverdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Heel sneu. Lijkt mij geen EK voor Bijlow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Laten we eerst maar eens afwachten wat de blessure überhaupt is. Enorm sneu voor hem iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Ai, ai, ai. Weer een blessure voor Bijlow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 5 minuten geleden zei MetalMichael: Laten we eerst maar eens afwachten wat de blessure überhaupt is. Enorm sneu voor hem iig. Gezien de tranen lijkt het me vrij ernstig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 1 minuut geleden zei PJHoutman: Gezien de tranen lijkt het me vrij ernstig. Klopt, icm de frustratie van weer een blessure. Maar niemand heeft gezien waar hij geblesseerd aan is geraakt. Een kapotte knie duurt doorgaans langer dan een enkel bijvoorbeeld. En op basis van hoe hij van het veld afging, leek het me eerder een enkelblessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Kunnen we de Arjen Robben index er al bij pakken voor onze sluitpost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Het is keihard, maar Feyenoord moet echt verder gaan kijken. Het is een goede keeper, een jongen van de club maar die gaat je echt geld kosten. 2 blessures per jaar gemiddeld is gewoon te veel. Santi doet ook een beetje gekke dingen de laatste tijd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten