007mark Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 @lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 10 uur geleden zei 007mark: @lennard95 Poeh en dan dacht ik dat Aidshoven Brainfart al heel poëtisch was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Alle ingrediënten voor een zaadwedstrijd zijn er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Maar wel makkelijk gewonnen. Had voor het doelsaldo handig geweest als het gewoon 0-6 was geworden, zoals makkelijk had gekund, maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Prima wedstrijd gezien. Had ruimer gemogen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 17 minuten geleden zei MetalMichael: Maar wel makkelijk gewonnen. Had voor het doelsaldo handig geweest als het gewoon 0-6 was geworden, zoals makkelijk had gekund, maar ach. Dit ja. Gebeurt toch veel te weinig dat we er met 4 of 5 overheen lopen. Danilo en Gimenez toch weer dotten van kansen gemist. Enige hoogtepunt was de goal van Szymanski. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Als je die Ramalho ziet voetballen, dan hebben wij er toch goed aan gedaan om de nummer 2 voetballer van het jaar in Oostenrijk te halen vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 14 uur geleden zei MetalMichael: Als je die Ramalho ziet voetballen, dan hebben wij er toch goed aan gedaan om de nummer 2 voetballer van het jaar in Oostenrijk te halen vorig seizoen. Buiten het feit dat ik Trauner ook echt een veel betere verdediger/voetballer vind dat Ramalho, walg ik ook echt van die maniertjes van die Ramalho. Om te kotsen. Doe mij dan maar die stoïcijnse apotheker hoor. Geniet toch elke keer weer van Szymanski hoor. Mag toch hopen dat we die echt vast kunnen leggen na dit seizoen, en laat ons alsjeblieft een goeie zes halen want Timber is het gewoon niet op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Buiten het feit dat ik Trauner ook echt een veel betere verdediger/voetballer vind dat Ramalho, walg ik ook echt van die maniertjes van die Ramalho. Om te kotsen. Doe mij dan maar die stoïcijnse apotheker hoor. Geniet toch elke keer weer van Szymanski hoor. Mag toch hopen dat we die echt vast kunnen leggen na dit seizoen, en laat ons alsjeblieft een goeie zes halen want Timber is het gewoon niet op die positie. Ik zou Wieffer wel eens een lange periode (in minuten) willen zien op die positie. Vind het heel moeilijk inschatten of die al voldoet, maar in de minuten die hij maakt maakt hij een goede indruk én zijn spiermassa is ook flink aan het groeien. Bizar weekje wel. Vorige week werd er gekscherend Slot out geroepen, onnodig gat in de competitie, Europees vrij kansloos en nu overwinter je als nr. 1 en ga je (normaal gesproken) als titelkandidaat de winterstop in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 8 minuten geleden zei RicardoKaka8: Ik zou Wieffer wel eens een lange periode (in minuten) willen zien op die positie. Vind het heel moeilijk inschatten of die al voldoet, maar in de minuten die hij maakt maakt hij een goede indruk én zijn spiermassa is ook flink aan het groeien. Bizar weekje wel. Vorige week werd er gekscherend Slot out geroepen, onnodig gat in de competitie, Europees vrij kansloos en nu overwinter je als nr. 1 en ga je (normaal gesproken) als titelkandidaat de winterstop in. Ja het kan verkeren in de voetbalwereld he. Van mij mag donderdag Wieffer ook de kans krijgen, ook om Timber even te ontzien. Je ziet ook gewoon dat die niet helemaal fris meer is, en dat gaf die volgens mij ook na afgelopen wedstrijd aan. Geeft ook niet, deze jongen is ook niet gewend om zoveel wedstrijden op niveau in zo'n korte tijd te spelen. Ben ook blij dat Hartman gisteren weer de kans kreeg, verdient ook na zijn invalbeurt tegen Lazio en gezien Lopez zijn niveau in die wedstrijden hiervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 uur geleden zei RicardoKaka8: Ik zou Wieffer wel eens een lange periode (in minuten) willen zien op die positie. Vind het heel moeilijk inschatten of die al voldoet, maar in de minuten die hij maakt maakt hij een goede indruk én zijn spiermassa is ook flink aan het groeien. Bizar weekje wel. Vorige week werd er gekscherend Slot out geroepen, onnodig gat in de competitie, Europees vrij kansloos en nu overwinter je als nr. 1 en ga je (normaal gesproken) als titelkandidaat de winterstop in. Ja, hier doen we niet aan bij Feyenoord hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 uur geleden zei Lenstra: Ja, hier doen we niet aan bij Feyenoord hè Wat dat betreft hadden we gister moeten verliezen. Tegenstander ontzettend zwak, Europese wedstrijd en concurrentie die punten verlies (al wisten we niet dat zowel AZ als Twente dit ook zou doen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 13 minuten geleden zei RicardoKaka8: Wat dat betreft hadden we gister moeten verliezen. Tegenstander ontzettend zwak, Europese wedstrijd en concurrentie die punten verlies (al wisten we niet dat zowel AZ als Twente dit ook zou doen). 22 uur geleden zei Lenstra: Alle ingrediënten voor een zaadwedstrijd zijn er. Ja, ik ben ook verbaasd. Maar begrijp me goed, ik hoop van harte dat 't lukt en dat het niet teveel gevraagd is om thuis van Cambuur en Excelsior te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Alle ingrediënten weer aanwezig voor een verlies morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 15 uur geleden zei RicardoKaka8: Alle ingrediënten weer aanwezig voor een verlies morgen. Hahahahaha, dit was echt mijn idee om hier neer te gaan pleuren. Bedankt dat je me voor was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Ik heb er best veel vertrouwen in. Acht de kans groter dat we vanavond bovenaan staan, dan dat we punten verspelen. 3-0 bij rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Helaas door werk niet kunnen halen, maar wat een heerlijk begin zeg. Mooi voor Q ook dat hij hier belangrijk is. Knap hoe die zich heeft teruggevochten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Gezapig potje waarbij je verzuimt om de 2-0 te maken met Hancko en Paixao. Dilrosun maar wisselen in de rust. Die komt nog geen lantarenpaal voorbij vandaag. Het is gewoon zielig hoe die jongen erbij loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Dat wisselen van Slot word ik ook een partij niet goed van zeg. Laat nou eens gewoon spelers 70+ minuten staan. En dan mag Dilrosun en Danilo er van mij zeker af, maar zo komt er nooit iemand in het ritme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Verzuimen weer afstand te nemen. Grote tijd ook geen goede kansen, maar die van Walemark en Santi mogen er dan echt wel in hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Marcos ‘scoutinglijst’ Lopez presteert het om in een invalbeurt van 10 minuten de slechtste man van het veld te zijn. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Het werd in de tweede helft echt met de minuut gemakzuchtiger en gezapiger... Ergerniswekkende pot uiteindelijk, totaal onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Toch ook knap dat we weer de 0 houden. Resultaat het belangrijkste ook natuurlijk, dus al met al wel blij. Hopelijk zondag ook nog een keer winnen, zodat je als (mede)koploper de winterstop in gaat. Gelijkspelletje bij PSV - AZ zou ook welkom zijn. Dan heb je daarna een vrij lange tijd om deze toch nog nieuwe selectie volledig op elkaar in te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Waar heb ik naar zitten kijken. We winnen, maar daar is alles ook mee gezegd, man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Enorme zaadpot. Heb het een half uur volgehouden en ben daarna in slaap gevallen, om af en toe nog wat flitsen mee te pakken. Vond vooral de buitenspelers heel matig. Wat had ik Conceicao graag bij Feyenoord gezien. De explosiviteit en onvoorspelbaarheid die hij heeft mis ik echt bij de buitenspelers van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten