Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei MetalMichael:

Maar wel makkelijk gewonnen. Had voor het doelsaldo handig geweest als het gewoon 0-6 was geworden, zoals makkelijk had gekund, maar ach.

Dit ja. Gebeurt toch veel te weinig dat we er met 4 of 5 overheen lopen. Danilo en Gimenez toch weer dotten van kansen gemist. Enige hoogtepunt was de goal van Szymanski. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei MetalMichael:

Als je die Ramalho ziet voetballen, dan hebben wij er toch goed aan gedaan om de nummer 2 voetballer van het jaar in Oostenrijk te halen vorig seizoen.

Buiten het feit dat ik Trauner ook echt een veel betere verdediger/voetballer vind dat Ramalho, walg ik ook echt van die maniertjes van die Ramalho. Om te kotsen. Doe mij dan maar die stoïcijnse apotheker hoor.

Geniet toch elke keer weer van Szymanski hoor. Mag toch hopen dat we die echt vast kunnen leggen na dit seizoen, en laat ons alsjeblieft een goeie zes halen want Timber is het gewoon niet op die positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Buiten het feit dat ik Trauner ook echt een veel betere verdediger/voetballer vind dat Ramalho, walg ik ook echt van die maniertjes van die Ramalho. Om te kotsen. Doe mij dan maar die stoïcijnse apotheker hoor.

Geniet toch elke keer weer van Szymanski hoor. Mag toch hopen dat we die echt vast kunnen leggen na dit seizoen, en laat ons alsjeblieft een goeie zes halen want Timber is het gewoon niet op die positie.

Ik zou Wieffer wel eens een lange periode (in minuten) willen zien op die positie. Vind het heel moeilijk inschatten of die al voldoet, maar in de minuten die hij maakt maakt hij een goede indruk én zijn spiermassa is ook flink aan het groeien.

Bizar weekje wel. Vorige week werd er gekscherend Slot out geroepen, onnodig gat in de competitie, Europees vrij kansloos en nu overwinter je als nr. 1 en ga je (normaal gesproken) als titelkandidaat de winterstop in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Ik zou Wieffer wel eens een lange periode (in minuten) willen zien op die positie. Vind het heel moeilijk inschatten of die al voldoet, maar in de minuten die hij maakt maakt hij een goede indruk én zijn spiermassa is ook flink aan het groeien.

Bizar weekje wel. Vorige week werd er gekscherend Slot out geroepen, onnodig gat in de competitie, Europees vrij kansloos en nu overwinter je als nr. 1 en ga je (normaal gesproken) als titelkandidaat de winterstop in. 

Ja het kan verkeren in de voetbalwereld he. Van mij mag donderdag Wieffer ook de kans krijgen, ook om Timber even te ontzien. Je ziet ook gewoon dat die niet helemaal fris meer is, en dat gaf die volgens mij ook na afgelopen wedstrijd aan. Geeft ook niet, deze jongen is ook niet gewend om zoveel wedstrijden op niveau in zo'n korte tijd te spelen. Ben ook blij dat Hartman gisteren weer de kans kreeg, verdient ook na zijn invalbeurt tegen Lazio en gezien Lopez zijn niveau in die wedstrijden hiervoor. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RicardoKaka8:

Ja, hier doen we niet aan bij Feyenoord hè ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Wat dat betreft hadden we gister moeten verliezen. Tegenstander ontzettend zwak, Europese wedstrijd en concurrentie die punten verlies (al wisten we niet dat zowel AZ als Twente dit ook zou doen).

22 uur geleden zei Lenstra:

Alle ingrediënten voor een zaadwedstrijd zijn er. 

Ja, ik ben ook verbaasd. Maar begrijp me goed, ik hoop van harte dat 't lukt en dat het niet teveel gevraagd is om thuis van Cambuur en Excelsior te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ook knap dat we weer de 0 houden. Resultaat het belangrijkste ook natuurlijk, dus al met al wel blij. Hopelijk zondag ook nog een keer winnen, zodat je als (mede)koploper de winterstop in gaat. Gelijkspelletje bij PSV - AZ zou ook welkom zijn. Dan heb je daarna een vrij lange tijd om deze toch nog nieuwe selectie volledig op elkaar in te laten spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorme zaadpot. Heb het een half uur volgehouden en ben daarna in slaap gevallen, om af en toe nog wat flitsen mee te pakken.

Vond vooral de buitenspelers heel matig. Wat had ik Conceicao graag bij Feyenoord gezien. De explosiviteit en onvoorspelbaarheid die hij heeft mis ik echt bij de buitenspelers van Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites