Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. Γ—
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei 007mark:

Β 

Β 

Tijd voor een filmpje. Heb mijn netwerk in Peru even gevraagd wat ze van deze kerel vinden, heb zelf nog geen idee.

Β 

Wat ik te horen krijg is het voornamelijk een verdediger, en kan die aan de bal nog wel stappen zetten. Iemand met potentie maar die nog wel een hoop moet leren. Gozer heeft in ieder geval 20 interlands dus dat is positief. Vanavond even wat WyScout beelden opzoeken, zeggen me wat meer dan zo'n compilatie.Β 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-7-2022 om 11:35 zei 007mark:

Β 

Zou inderdaad zomaar kunnen dat Slot het vertrouwen geeft aan Idrissi, inderdaad.

Β 

Wat betreft het CL-ticket: Vind persoonlijk dat PSV zich ook erg goed heeft versterkt. Hoop zelf voornamelijk weer op een goed Europees seizoen, al zat dat op een niveautje hoger wel echt lastig worden. Pot 1 is ook kantje boord.

Β 

Β 

Grote kans dat het alsnog Pot 2 gaat worden. Dan kun je dus Man United, Real Betis en Fenerbahce krijgen bijvoorbeeld. Maar aan andere kant ook Dynamo Kiev, Ferencvaros en Maribor :DΒ 

Β 

Inmiddels kunnen we Pot 1 realistisch gezien wel afschrijven. Rangers achter tegen Union (2-0) en dit model gaat er ook nogvanuit dat Zagreb, Rode Ster en Kopenhagen de CL halen vanuit de voorronde. Als één van die afvallen komen ze ook nog boven Feyenoord terecht in de EL qua coëffienten. Deze clubs spelen in eventuele play-off tegen Bodo Glimt / Vilnius, Maccabi Haifa / Limassol en Trabzonspor. Niet zomaar gezegd dat de gunstige clubs allemaal doorgaan. Het zou helpen als Olympiakos in de EL-voorronde alsnog wint en dat Rangers het goedmaken in de return tegen Union. Dan mag dus 1 van die 3 hierboven het alsnog verpesten.

Β 

Β 

Lees nu dat er 5 miljoen geboden is op Zerrouki. Groeien de biljetten ineens aan de bomen ofzo? Echt bizar veel geld weer voor een Eredivisiespeler die nooit Europees voetbal heeft gespeeld.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt wel alsof ze in het Maasgebouw snappen dat het nu of nooit is. Als je dit seizoen op magische wijze de tweede plek pakt (kampioenschap zit er echt no way in) dan heb je het gat met PSV bijna in één klap gedicht doordat je groepsfase CL hebt gehaald. Maar goed, beetje koffie dik kijken dit. Hopelijk snel een linksback binnen die er meteen staat en dan nog die Paixao. Zerrouki hoeft van mij nogmaals niet te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig wordt er nu geΓ―nvesteerd in spelers met restwaarde en niet als in 07-08 in dure oudere spelers in een poging om CL voetbal te halen. En er wordt geΓ―nvesteerd met echt geld, geen vage constructies met talentpools en uitgifte van aandelen of certificaten.

Β 

Als Feyenoord "smijt" met geld gaan m'n gedachten toch onwillekeurig daar naar terug.Β 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Het lijkt wel alsof ze in het Maasgebouw snappen dat het nu of nooit is. Als je dit seizoen op magische wijze de tweede plek pakt (kampioenschap zit er echt no way in) dan heb je het gat met PSV bijna in één klap gedicht doordat je groepsfase CL hebt gehaald. Maar goed, beetje koffie dik kijken dit. Hopelijk snel een linksback binnen die er meteen staat en dan nog die Paixao. Zerrouki hoeft van mij nogmaals niet te komen.

Nummer 2 van volgend seizoen gaat gewoon weer de voorronde in hoor, voor zover ik weet, dus valt dat mee. Tegelijkertijd denk ik vooral dat het seizoen erna een groter verschil kan maken, dan gaan de prijzen van de CL significant omhoog. Dus als je moet kiezen, is het seizoen erop pas echt belangrijk.

Β 

Mand: elk seizoen is belangrijk voor je begroting en resultaten.

Β 

Β 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Nummer 2 van volgend seizoen gaat gewoon weer de voorronde in hoor, voor zover ik weet, dus valt dat mee. Tegelijkertijd denk ik vooral dat het seizoen erna een groter verschil kan maken, dan gaan de prijzen van de CL significant omhoog. Dus als je moet kiezen, is het seizoen erop pas echt belangrijk.

Β 

Mand: elk seizoen is belangrijk voor je begroting en resultaten.

Β 

Β 

My bad, ik dacht dat we volgend seizoen al echt 2 directe plaatsen hadden maar dat heb ik inderdaad mis, dan zouden we Portugal van de zesde plaats af moeten wippen aankomend seizoen.Β 

Β 

58 minuten geleden zei Thierryvane:

Β 

Β 

Leuk die Noorse vijver. (y)Β 

Β 

Hehe, eindelijk ook echt interesse in deze man. Deze man heb ik al zovaak op Twitter genoemd en genoemd zien worden in combinatie met Breivik (eveneens van Molde). Deze man is wel echt een heel groot talent op de 6 positie maar ik vraag me af of die echt direct klaar is om het gat van Aursnes op te vangen. Zie hem in ieder geval liever komen dan Zerrouki aangezien die waarschijnlijk de helft minder kost. Misschien kunnen we wel een mooie package deal maken en ook meteen Datro Fofana overnemen, man dat wordt een goeie speler joh. :DΒ Samenwerkingsverband met Molde zie ik in ieder geval wel zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

My bad, ik dacht dat we volgend seizoen al echt 2 directe plaatsen hadden maar dat heb ik inderdaad mis, dan zouden we Portugal van de zesde plaats af moeten wippen aankomend seizoen.Β 

Β 

Hehe, eindelijk ook echt interesse in deze man. Deze man heb ik al zovaak op Twitter genoemd en genoemd zien worden in combinatie met Breivik (eveneens van Molde). Deze man is wel echt een heel groot talent op de 6 positie maar ik vraag me af of die echt direct klaar is om het gat van Aursnes op te vangen. Zie hem in ieder geval liever komen dan Zerrouki aangezien die waarschijnlijk de helft minder kost. Misschien kunnen we wel een mooie package deal maken en ook meteen Datro Fofana overnemen, man dat wordt een goeie speler joh. Β Samenwerkingsverband met Molde zie ik in ieder geval wel zitten.

Β 

https://twitter.com/1908enjoyer/status/1550126442670804998?s=20&t=E9pi415bJUUMS_cLSrxkuA

Β 

Β 

Expose?Β 

Β 

Β 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik moet zeggen dat ik hetzelfde dacht hoor, dus zo gek is het nu ook weer niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei rich ruzzian:

Kijk jij veel Noors voetbal @ReneLeBlanc? Vanwaar de interesse in al die Scandinavische voetballers.Β Β 

Β 

Ja ik kijk wel eens een potje van Molde, sinds de komst van Aursnes en Pedersen heeft die club mijn interesse wel gewekt en Datro Fofana en Mannsverk heb ik toch ook meerdere keren gehaald in deze editie van FM. Zeker die Fofana ontpopte zich altijd tot een speler van topniveau :DΒ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die PaixaΓ΅ komt kun je Idrissi dus gelijk weer terug naar Spanje sturen? Anders heb je straks WΓ₯lemark Γ©n Danilo Γ©n Idrissi op de bank. Dat lijkt me vrij overdreven, zeker zolang Alireza nog niet weg is.Β 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei PJHoutman:

Als die PaixaΓ΅ komt kun je Idrissi dus gelijk weer terug naar Spanje sturen? Anders heb je straks WΓ₯lemark Γ©n Danilo Γ©n Idrissi op de bank. Dat lijkt me vrij overdreven, zeker zolang Alireza nog niet weg is.Β 

Ik lees in jouw verhaal 2 linksbuiten, een rechtsbuiten en een spits. Volgens mij is de komst van een linksbuiten juist alleen maar goed voor zowel de concurrentie als de breedte. Idrissi is eigenlijk je enige linksbuiten, met Paixao heb je er dus twee. Walemark en Dilrosun voor rechts en Santi en Danilo in de spits. Ali kan dan inderdaad zijn biezen pakken maar die is sowieso geen optie voor links dus snap niet waarom je die in deze discussie betrekt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei PJHoutman:

Β 

Paixao, Idrissi

Β 

Danilo, Gimenez

Β 

Walemark, Dilrosun, Alireza

Β 

Ik snap niet wat Idrissi met de komst te maken heeft. Walemark en Dilrosun speelde op links, maar die vind ik beide beter op rechts. Liever Alireza weg of Walemark verhuren.Β 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Β 

Paixao, Idrissi

Β 

Danilo, Gimenez

Β 

Walemark, Dilrosun, Alireza

Β 

Ik snap niet wat Idrissi met de komst te maken heeft. Walemark en Dilrosun speelde op links, maar die vind ik beide beter op rechts. Liever Alireza weg of Walemark verhuren.Β 

We zitten op 1 lijn haha. Ik zou Walemark bij je houden, die jongen laat wel een goede ontwikkeling zien en zoals het lijkt is Dillie ook een beetje blessuregevoelig ;c;c;c. Verder raad ik je aan om Kantoona te volgen op Twitter, die heeft veel goeie inzichten en gooit ook wel eens wat namen. Hij was volgens mij ook een van de eerste betreft Paixao.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

We zitten op 1 lijn haha. Ik zou Walemark bij je houden, die jongen laat wel een goede ontwikkeling zien en zoals het lijkt is Dillie ook een beetje blessuregevoelig ;c;c;c. Verder raad ik je aan om Kantoona te volgen op Twitter, die heeft veel goeie inzichten en gooit ook wel eens wat namen. Hij was volgens mij ook een van de eerste betreft Paixao.

Β 

Haha ik vind Kantoona niks, z'n info klopt vaak nietΒ :classic_ninja:Β Ik zou Walemark er ook bijhouden maar als Alireza blijft, zou ik hem wel verhuren. Heb op zich nog wel vertrouwen in die jongen.Β 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Β 

Β 

Neem het met een korreltje zout, zo'n compilatiefilmpje, maar oog voor z'n medespelers ipv blind voor eigen kans gaan is wel een goede kwaliteit voor een buitenspeler. Ook veel in beweging en bewust van de ruimte lijkt het.Β Β 

FutbolSpy heeft het over:

Β 

One of the most exciting players in the BrasileirΓ£o; Igor PaixΓ£o. Outstanding 1v1 ability, plenty of creativity, and a direct goal threat. Feyenoord reportedly interested, as they look to fill the void left by Luis Sinisterra β€” would be a very shrewd move, dependent on the fee.

Β 

Β 

Hoeveel moet deze jongen kosten voor Feyenoord?Β 

Β 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei rich ruzzian:

Β 

One of the most exciting players in the BrasileirΓ£o; Igor PaixΓ£o. Outstanding 1v1 ability, plenty of creativity, and a direct goal threat. Feyenoord reportedly interested, as they look to fill the void left by Luis Sinisterra β€” would be a very shrewd move, dependent on the fee.

Β 

Β 

Β 

Β 

Z'n transfermarkt waarde is 8 ton dacht ik, maar ik denk dat je wel tussen de 5 - 7,5 hiervoor kwijt bent gezien z'n kwaliteiten en z'n beoordeling tov andere spelers in die competitie.Β 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei rich ruzzian:

Β 

Β 

Β 

Β 

Qua beschrijving wel een goede vervanger voor Sini. Vraag me wel af waarom hij op zijn 22e nog in BraziliΓ« speelt, als hij nu "one of the most exciting" van de competitie wordt genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites